Supergrover heeft een vogeltje gered. Dat vogeltje zat heel hoog in een boom en durfde niet naar beneden te klimmen!
Lijkt op een foutje die met PHPen gemaakt is door de ontwerpers?
Gewoon dat stuk in je bron wegslopen en er gewoon een code zonder MD5 neer gooien zou een oplossing zijn...
Gewoon dat stuk in je bron wegslopen en er gewoon een code zonder MD5 neer gooien zou een oplossing zijn...
There is no replacement for displacement!
Dezelfde zip doet het lokaal wel, dus daar ligt het niet aan. Ik heb al op verschillende forums gevraagd maar niemand schijnt het te weten! Ik kom er echt niet uit... Heeft niemand hier ervaring mee? De klant wordt ongeduldigeXistenZ_NL schreef op maandag 12 december 2005 @ 11:58:
Lijkt op een foutje die met PHPen gemaakt is door de ontwerpers?
Supergrover heeft een vogeltje gered. Dat vogeltje zat heel hoog in een boom en durfde niet naar beneden te klimmen!
There is no replacement for displacement!
Wat zeggen je logs?
Heb je vooraf al de benodigde components voor Typo3 gechecked (gzip etc, zag ik staan).
Probeer in je php config de errors te laten outputten.
waarschijnlijk krijg je daaruit waardevolle hints.
Heb je vooraf al de benodigde components voor Typo3 gechecked (gzip etc, zag ik staan).
Zes pallets, een paar vierkante kilometer dekzeil en een zooi verroeste spijkers is geen troep. Dat is een hut in ontkenningsfase.
Hmmm, welke logs bedoel je?RagaBaSH schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 11:16:
Wat zeggen je logs?
Pagina: 1