Toon posts:

[2000] Problemen na windows server 2000 update

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na installeren van een Windows update op een windows 2000 machine die is verbonden met meerdere domeinen (windows 2003) is het niet meer mogelijk om te communiceren met de 2003 domeinen. Dit zou een bekend 'probleem' zijn in een update. Uit beveiliging wordt dit namelijk dicht gezet. na verwijderen van een aantal updates werkte alles weer. Maar ik zou graag willen weten of iemand weet welke update dit veroorzaakt.. |:(

Alvast bedankt!

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:47
Google? Misschien is het ook nog gemakkelijk om aan te geven welke patchjes je geinstalleerd hebt. Welke SP level heb je bv draaien. Er zijn een hoop patch voor uit gekomen, dus wat meer informatie is wel gemakkelijk.
Welke patches heb je precies geinstalleerd?

Verwijderd

Topicstarter
Even wat meer toelichting/aanpassing probleem.

het AD draait op een 2003 server en in een ander domein hangt de 2000 server. Exchange draait ook op 2003 in hetzelfde domein als de 2003 server. Het probleem is dat hij het in willen loggen op OWA moeite heeft met het communiceren met het AD. (die op het andere domein en op 2003 draait).

Wat ik ga doen is de updates die nog open staan (+/-6) installeren en testen in welke update de securety zit.

~Topic mag gesloten worden~

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:39
Misschien interessant als je de kennis na afloop deelt :).

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

Welke Patches ga je nog applyen?
Ben toch wel benieuwd of dit ook de oplossing is.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga jullie op de hoogte houden! Uit beveiliging zou de communicatie dichtgezet worden heb ik vernomen. Ik laat weten in welke updat het zit! :)

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:44

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Move NT > WOS

Tijd voor een nieuwe sig..

Verwijderd

Topicstarter
:9 probleem zit hem in deze update :

KB899587 - Deze blocked cross-domain gebruik. Uit veiligheid,..
Pagina: 1