Toon posts:

[RC5-72] hitparade van 11 december

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
First things first: even de FAQ updaten:

Q: Wat doe je als je na de RC5-72 statsrun bij dnet nog wakker bent en de stats zijn nog niet gepost in /5?
A: Snel de stats bekijken bij dnet natuurlijk!
A: Zelf de stats posten natuurlijk!

Team BVD en ondergetekende zijn na hun precisieflushes van gisteren alweer uit de daily ranking verdwenen en dus is er vandaag veel groen te bewonderen in de stats. En zoals gisteren aangekondigd door moppie doet ook Team Landgraaf een gooi naar eeuwige roem. En ik moet zeggen: voor een 'niet zo precieze' flush met een kudde die 4 dagen randoms heeft zitten grazen komen ze toch verrassend dicht in de buurt van 25K :X
Hun prestatie wordt dan ook terecht beloond met het terug veroveren van plaats #36 (foei! af! die's van mij! ;) ) en een prachtige mijlpaal. Ik heb niets gelezen over mijlpalen rondbrengen als occasioneel statsposter dus ik neem aan dat Kuuke en z'n statsposters die nog steeds zelf bezorgen. Best handig, dit systeem :+

[edit]
Nét te laat, en dat op dit uur! Zie [RC5-72] hitparade van 11 december :)

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2005 02:37 . Reden: weg stats; dubbelpost... ]

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Dat zal je altijd zien ;)

En nog wel met zo'n mooie post man

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Dit topic is gesloten.