Toon posts:

Weg kwijt.... zoek mobo + cpu voor vmware

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hi
Ben lang niet meer bezig geweest met moederborden en bijbehorende cpu's. Misschien dat iemand me even een paar kleine tips wil geven. Om thuis VMWare ESX te runnen, ben ik op zoek naar lekker lopende combinatie met dual cpu. De AMD opterons klinkt erg goed vanwege de dual cores, maar wat ik zo zie erg duur.

Ik zit een beetje in een spagaat tussen geen echte prestaties nodig, maar toch dual cpu willen. Liefst op een moederbord waar veel goedkoop geheugen in kan. Bijna onmogelijk zeker??? Iemand tips voor een goede combinatie? Als de cpu zelf gelijk is zou ik eerder de 2Ghz dan de 3Ghz pakken, vanwege budget.

Gabrie

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als je zit te denken over dual cpu, zonder dat je daar echt veel voor kwijt wil, waarom dan geen AMD Athlon X2? Die zijn snel, redelijk betaalbaar en de moederborden kunnen ook nog overweg met genoeg geheugen.

• cyspoz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-02 12:28

cyspoz

Relaxed, het zijn maar 1 en 0

Kun je niet met eengewone AMD 64 Dual Core uit de voeten. Daar kan gewoon DDR of DDR2 geheugen op wat dus niet te duur is.

Edit: Shit, te laat.

[ Voor 9% gewijzigd door cyspoz op 11-12-2005 23:41 . Reden: Iemand was sneller... ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:35

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

PMG FAQ

Hier staan aardig wat aanwijzingen. De markt is nogal warrig momenteel, maar als je duidelijk je eisen op een rij hebt kun je simpelweg dmv reviews en pricewatch bepalen wat voor jou de beste prijs/kwaliteitvrhouding levert

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.