Dancing_Animal schreef op zondag 11 december 2005 @ 23:07:
Bij sommige Apple-winkels kan je de zgn. Student/Teacher Office 2004-pakketten kopen, prijs ongeveer €179. Hoe gaat dat nou precies in z'n werk? Moet ik laten zien dat ik student ben? Betaal ik eerst meer en krijg ik via m'n bank ofzo later korting als ik aan Microsoft of Apple laat zien dat ik student ben?
Ik denk dat je het beste contact kan opnemen met de betreffende winkel.
Veel goedkoper is het echter om via
www.surfspot.nl je software aan te schaffen. Dit is dezelfde versie die je ook in de winkel koopt, echter zonder een mooie verpakking.
Dit is speciaal voor studenten en je logt in op de site via je studentnummer + wachtwoord wat je via je onderwijsinstelling hebt gekregen.
MS Office 2004 for Mac Professional Edition UK kost hier bijvoorbeeld maar 16,25 euro.
motormuisje schreef op zondag 11 december 2005 @ 23:26:
Hier geld wel voor dat je een oudere licentie gelijk aan het product eronder moet hebben liggen. Dus als je XP koopt moet je msdos of Wind 95 origineel hebben.
Zolang je dat niet hebt is het niet legeaal en kan je net zo goed een cd van de buren lenen.
De licentie voor MS Office is geen upgradelicentie. Het klopt idd dat die van windows xp dat wel is.
[
Voor 71% gewijzigd door
Luit op 11-12-2005 23:37
]