Huh? Ik zie ze nog hoor...
Ik ben zo'n trage, slome geest. Wat was dat voor wonderlijk sperma,
Dat van een paar duizend zaadcellen Ik de snelste ben geweest. - Wilfried Finkers
Verwijderd
Het bekende fork-probleem weer. Ik stel Rick meteen op de hoogte (hoewel hij nu even aan het eten is).
Verwijderd
eh, fork-probleem, is mij niet bekendOp vrijdag 19 januari 2001 17:13 schreef Mark Timmer het volgende:
Het bekende fork-probleem weer. Ik stel Rick meteen op de hoogte (hoewel hij nu even aan het eten is).
Verwijderd
Dan zit de HD van Athena vol met log-bestanden (wordt gemiddeld zo'n 1,5 GB per week van geproduceerd).
euhhm.. fork-probleem terwijl rik aan't eten is.. heheOp vrijdag 19 januari 2001 17:13 schreef Mark Timmer het volgende:
wtf is een fork probleem btw?
euhhm.. is dat niet ongeveer een probleem dat wel erg makkelijk opgevangen kan worden als het dan toch bekend is?Op vrijdag 19 januari 2001 17:18 schreef Mark Timmer het volgende:
Dan zit de HD van Athena vol met log-bestanden (wordt gemiddeld zo'n 1,5 GB per week van geproduceerd).
Verwijderd
Rick houdt het verwijderen van log-bestanden liever in eigen hand en automatiseert dit expres niet.
Waarom precies weet ik niet.
Compleet???Op vrijdag 19 januari 2001 17:17 schreef MV het volgende:
You make me come, You make me compleet, You make me completely miserable.
ik bedoelde eigenlijk voldoende hdspace zodat ie maar eens per zoveel tijd als ze HD half vol staan moet deletenOp vrijdag 19 januari 2001 17:22 schreef Mark Timmer het volgende:
Rick houdt het verwijderen van log-bestanden liever in eigen hand en automatiseert dit expres niet.
Dat biet automatisch deleten is omdat als je de logs nodig hebt, ze dan altijd net door zo'n dom machine gedelete zijn.. al kan ie natuurlijk de laatste week niet deleten bijvoorbeeld.
maja.. adjes zijn rare mensen
ja hallo, check het zelf he! HierzoOp vrijdag 19 januari 2001 18:10 schreef Mark Timmer het volgende:
What else is new?
Pagina: 1