Toon posts:

Welke kaart weet het echt niet meer

Pagina: 1
Acties:
  • 64 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ben nu al ruim 2 weken continue reviews en benchmarks aan het vergelijken maar kom er echt niet meer uit ........kan niet beslissen .

Ik was van plan om rond de 200 euro uit te geven , en na erg veel avonden van reviews en ervaringen te hebben gelezen was ik eruit het moest de GTO 2 van sapphire worden .

Maar je raad het al nergens meer te krijgen in Nederland , heb na veel speurwerk duitse shops gevonden welke hem wel genoeg op voorraad hebben . Voor rond de 220-240 maar daar komt dan nog 20 euro verzendkosten bij op met vooruitbetaling (nu ben ik hier niet zo bang voor), nu moet ik morgen naar Oberhausen en als ik een omweg van 80km (X 2) maak kom ik langs een winkel op waar hij op voorraad is .

Dus kom ik eigenlijk boven me budget uit nou heb ik me daar al weer overheen gezet en wil nu max 250 uitgeven , maarrrrrrrrrrrrrrr ...kan ik dan niet beter wat anders kopen een 800XL ofzo of iets rond de 250 echt niet erboven .....

Wie helpt me de knoop door te hakken want er blijft elke keer weer wat nieuws uit te komen bijv de nieuwe 6800 GS

HELP

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Misschien cru, maar dat besluit zal je echt zelf moeten nemen.

Verwijderd

ehh toms hardware best performance for the money tabel ??

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 11 december 2005 @ 22:22:
ehh toms hardware best performance for the money tabel ??
he die had ik nog niet gezien waar kan ik die onder vinden

Verwijderd

ik zou voor de 6800 GS gaan, is best goede kaart en net onder je budget ;)
maar je moet wel ff zeker weten dat je een pci-e aansluiting hebt, is (nog) geen agp-versie van verschenen.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2005 22:28 ]

Verwijderd

Waar wil je de kaart voornamelijk voor gebruiken? Ik neem aan spellen zo ja welk genre? Hoelang wil je dat de kaart meegaat mbt nieuwe spellen?

Dat lijken me toch ook belangrijke vragen voordat je gaat zoeken (en om minimaal hier erbij te vertellen): onlangs (1 of 2 dagen geleden) was er een nieuwsitem op t.net met een roundup van benchmarks (videokaarten) btw :)

Verwijderd

Topicstarter
is geen enkel probleem heb een 939 Dual SATA van Asrock ,daarom is het ook zo lastig .
Ben nu in het bezit van een 9800 XL Zalman koeling met 256 bit 128mb 412/365 zonder problemen en met een 3dmark score van 7248 .
Dus moet er ook wel op vooruit gaan zag de Geforce kaarten met HDR Rendering en dat ziet er ook erg strak uit de 6800 GS haalt echter ook erg goede oc resultaten ,maar heeft maar 12 pipelines tegen de 16 van de GTO 2

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

Is de X1600 Pro niet iets voor je? Geloof dat die onder de 250 euro te krijgen is, en wat ik ervan heb gezien is die beter dan een X800.
Maar ik kan me natuurlijk vergissen.

[ Voor 177% gewijzigd door Nitroglycerine op 11-12-2005 22:39 ]

Hier kon uw advertentie staan

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:40
Verwijderd schreef op zondag 11 december 2005 @ 22:37:
is geen enkel probleem heb een 939 Dual SATA van Asrock ,daarom is het ook zo lastig .
Ben nu in het bezit van een 9800 XL Zalman koeling met 256 bit 128mb 412/365 zonder problemen en met een 3dmark score van 7248 .
Dus moet er ook wel op vooruit gaan zag de Geforce kaarten met HDR Rendering en dat ziet er ook erg strak uit de 6800 GS haalt echter ook erg goede oc resultaten ,maar heeft maar 12 pipelines tegen de 16 van de GTO 2
Ik heb een X800 GTO² @ X850XT(PE) met stock cooler continu en steady en ik moet zeggen _/-\o_

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 11 december 2005 @ 22:33:
Waar wil je de kaart voornamelijk voor gebruiken? Ik neem aan spellen zo ja welk genre? Hoelang wil je dat de kaart meegaat mbt nieuwe spellen?

Dat lijken me toch ook belangrijke vragen voordat je gaat zoeken (en om minimaal hier erbij te vertellen): onlangs (1 of 2 dagen geleden) was er een nieuwsitem op t.net met een roundup van benchmarks (videokaarten) btw :)
@Lighteye

klopt is zeker belangrijk speel erg veel BF2 en wil FEAR ook wel eens met alle eye candy spelen ,
en vind het ook leuk zoveel mogelijk uit de kaart te halen

Verwijderd

Topicstarter
X1600 XT komt er in de Benchmarks wel leuk uit maar schijnt in game ver achter te blijven bij de GTO2 of GS .

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:26

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op zondag 11 december 2005 @ 22:24:
[...]

he die had ik nog niet gezien waar kan ik die onder vinden
Doe eens zoeken naar "toms hardware"...

Zie trouwens ook de FAQ van dit subforum. Er staat meer dan genoeg in om je te helpen met je keuze EN uitleg waarom topics als dit niet nodig/gewenst zijn :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.