Toon posts:

3D ondersteuning 3d versnelling windows 98 onder vmware

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Halo
ik heb win 98 onder vmware draaien maar ik heb geen 3d ondersteuning en 3d versnelling voor spellen
de driver die nu geladen is is de vmware svga II (dat word standaard gedaan door vmware) en die heeft die 3d onder steuning niet waar door er bepaalde spellen niet willen werken

wie heeft er een oplosing voor mij

groet leo

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-08 14:26

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

VMware machines zijn bedoelt voor testen of als serieuze virtualisatie van bijvoorbeeld servers. Ze zijn niet bedoelt om spelletjes op te spelen. De virtuele hardware bevat dan ook geen "3D kaart". 3D is dus ook niet te krijgen op VMware machines :)

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

• houthakker
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:39

houthakker

Poehé

Probeer anders virtual pc, die emuleert een S3 ViRGE, die ondersteund (niet veel), maar nog wel een beetje 3D

Specs

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-08 14:43

--MeAngry--

aka Qonstrukt

houthakker schreef op zondag 11 december 2005 @ 23:27:
Probeer anders virtual pc, die emuleert een S3 ViRGE, die ondersteund (niet veel), maar nog wel een beetje 3D
Het kan alleen wel goed zijn dat niet alle functies geemuleerd worden natuurlijk :) Bij het starten van een 3D-applicatie kan dat nogal eens gauw een zwart scherm opleveren. ;)

Tesla Model Y RWD (2024) ▪︎ Daikin Altherma 3 6kW (300L SWW) ▪︎ 20x AIKO NeoStar 2S+ 465Wp ▪︎ Sigenergy SigenStor EC 10+10 (12kW + Gateway HomePro TP)