Zelf statsposten !

Pagina: 1
Acties:
  • 178 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-05 09:00

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Topicstarter
Matched: posten, zelf
Zoals hier: Zelf statsposten, LEES DIT ! te lezen is kan er vanaf vandaag door jullie zelf gepost worden :). Ik hoop dat het er in ieder geval voor zorgt dat alle stats op tijd op /5 komen en dat er levendige stats gepost worden :)

Lees de sticky goed door en have fun !

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keiichi
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-06 19:55
Pim. schreef op zondag 11 december 2005 @ 21:54:
Zoals hier: Zelf statsposten, LEES DIT ! te lezen is kan er vanaf vandaag door jullie zelf gepost worden :). Ik hoop dat het er in ieder geval voor zorgt dat alle stats op tijd op /5 komen en dat er levendige stats gepost worden :)

Lees de sticky goed door en have fun !
Nu nog maar wachten tot boinc seti@home terug is en dan kan ik posten :>

Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Matched: posten
Voor BOINC SETI@Home zijn er nog geen rml-stats beschikbaar dus kan jij ze nog niet posten.

Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keiichi
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-06 19:55
Geen matches
vie hier ook niet ? http://www.dutchpowercows.org/~dpch/dpch.pl?project=seti

of zijn dat stats in een net iets anders formaat weer?

[ Voor 28% gewijzigd door Keiichi op 11-12-2005 22:20 ]

Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

Topicstarter
Ik zou zeggen, gooi de stats in je preview (niet meteen posten) en je hebt je antwoord ;)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdRain
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-04 18:33
Geen matches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Voor de duidelijkheid: alleen de RML-stats die in de sticky worden genoemd zijn door iedereen te posten.
Het zal tijd kosten maar uiteindelijk zullen alle stats in rml beschikbaar komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Nog een 'nadeel' van deze manier (wat misschien mee genomen kan worden in een evaluatie) van statsposten.

De submit-pagina, die nou niet echt super veel gebruikt werd, was ook mooi voor een komende verjaardag of MF aan te kondigen voor over een paar weken/maanden. Nu kan iedereen dat al direct zien en zal hij NOG minder gebruikt worden.

Just my 2 cents

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

Topicstarter
Matched: zelf
is al over nagedacht ;)
De submitpagina admin wordt aangepast en zal alleen nog de submits van de actuele dag laten zien, zo kan iedereen maanden van te voren zijn submit doen en wordt het pas bekend op de dag zelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

Geen matches
Crap. Nu moet ik een andere reden verzinnen om dit experiment af te blazen :(

;) Goed bezig heren _o_

-edit-
Kan er iets aan het karakterset gesleuteld worden? Die is nu mijns inziens aan de grote kant.

[ Voor 34% gewijzigd door Mobster op 12-12-2005 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Ook aan die karakterset hebben we al gedacht. Dat heeft de aandacht. We kunnen dat niet zelf aanpassen, daar zijn wijzigingen in React voor nodig. Wanneer en of die überhaupt gaan plaatsen vinden weten we helaas niet.

Volgende punt Mobster? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyalFlusher
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-05 15:45
Jammer dat nog niet alle stats gepost mogen worden, maar dat komt vanzelf wel neem ik aan...

[ Voor 44% gewijzigd door RoyalFlusher op 12-12-2005 16:16 ]

Division BrabanderT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Kuuke schreef op maandag 12 december 2005 @ 14:55:
Ook aan die karakterset hebben we al gedacht. Dat heeft de aandacht. We kunnen dat niet zelf aanpassen, daar zijn wijzigingen in React voor nodig. Wanneer en of die überhaupt gaan plaatsen vinden weten we helaas niet.

karakterset? bedoel je fontgrootte???

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emphasis
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-08-2023

emphasis

Mooooohh!!!

Ik vnd het zelf statsposten een goed initiatief.

Hierdoor zal het waarschijnlijk minder vaak voorkomen dat er nog stats missen aan het einde van de ochtend, wat mijn statsverslaving helemaal niet erg gaat vinden :)

Wel hoop ik dat zoals hierboven al genoemd de font-size wat kleiner zal worden, want dat was toch wel wat overzichtelijker

________________-=Team ColdFusion=-______________

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Geen matches
voor een kleiner fontsize is de [ small]-tag bedoelt, maar je kan daar geen hele tables in nesten (kan/mag in HTML immers ook niet). Je zal dus binnen elke cell een small-tag moeten gebruiken, maar ik kan me voorstellen dat dat in sommige situaties problematisch is omdat je dan al snel tegen de max postsize aanloopt.
Een alternatief zou zijn een extra optie binnen de table-tag (een attribuut fontsize oid) - dat ben ik nog aan het overwegen :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-05 15:04
RoyalFlusher schreef op maandag 12 december 2005 @ 16:15:
Jammer dat nog niet alle stats gepost mogen worden, maar dat komt vanzelf wel neem ik aan...
Jazekers, nog niet voor alle stats is RML beschikbaar. Dit zal toch gemaakt moeten worden wat tijd kost ;) . Zes stats om mee te beginnen is ook mooi, kunnen we alvast wat wennen :)

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Geen matches
crisp schreef op maandag 12 december 2005 @ 16:47:
voor een kleiner fontsize is de [ small]-tag bedoelt, maar je kan daar geen hele tables in nesten (kan/mag in HTML immers ook niet). Je zal dus binnen elke cell een small-tag moeten gebruiken, maar ik kan me voorstellen dat dat in sommige situaties problematisch is omdat je dan al snel tegen de max postsize aanloopt.
Een alternatief zou zijn een extra optie binnen de table-tag (een attribuut fontsize oid) - dat ben ik nog aan het overwegen :)
Eindelijk maar toch, zou fijn zijn als dat beschikbaar zou komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

Topicstarter
Geen matches
"eindelijk maar toch" ??

De stats staan er voor het eerst :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Geen matches
Ik doelde op het feit dat de omslachtige manier van de small tags in tabellen dan eindelijk verleden tijd zal zijn om de lettertype een slag kleiner te maken ;)

Maar goed iets zegt me dat ik nu er ff te serieus op in ga :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Geen matches
Ik heb lokaal support ingebouwd voor een fontsize attribuut op de table- en de td-tag (met een valid range van 9 t/m 50). Ik moet nog even kijken of ik dit nog ga backporten naar de huidige React versie...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

Ik snap er geen ruk van, maar bedankt :P

Wat ik gewoon bedoelde is dat de karakters die nu in de DPCH's gebruikt worden, afwijken van de vorige karakters, volgens mij zowel in font als size.
Kuuke schreef op maandag 12 december 2005 @ 14:55:

Give me some time :P

[ Voor 50% gewijzigd door Mobster op 13-12-2005 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Geen matches
Mobster schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 22:31:
Ik snap er geen ruk van, maar bedankt :P

Wat ik gewoon bedoelde is dat de karakters die nu in de DPCH's gebruikt worden, afwijken van de vorige karakters, volgens mij zowel in font als size.
Font-size aanpassen voor een hele tabel kan straks dus; font-family aanpassen is niet wenselijk omdat je dan gaat afwijken van de algemene style...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

Wil je zeggen dat het karakterset wat NU gebruikt wordt hetzelfde is? Dan ben ik uitgeluld :)

En trouwens. Doe je nog een beetje voor Graasland crunchen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Mobster schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 22:37:
Wil je zeggen dat het karakterset wat NU gebruikt wordt hetzelfde is? Dan ben ik uitgeluld :)
De oude HTML-stats gebruikten verdana; dat paste prima in de oude paarse layout, maar is eigenlijk gewoon lelijk in de huidige ;)
En trouwens. Doe je nog een beetje voor Graasland crunchen :P
Nee, al een tijdje niet meer - mijn PC is inmiddels ook alweer bejaard dus het zou toch niet opschieten ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

Topicstarter
Geen matches
Zooow, even een klein trapje tegen dit topic aan omdat er weer iets de aandacht verdient:

Speedkikker heeft UD-Grid stats klaar gemaakt, op dit moment staat het er een beetje raar bij maar dat is logisch aangezien het de eerste dag is en de DB nog gevult moet worden :)

De url staat in de stiky :)

Als er fouten in de stats zitten maak hier dan even een apart topic voor en post het niet hier :)

• chickn
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-11-2024
Denk niet dat 't 'n fout in de stats, dus 't kan dan best hier:

In de titel van die nieuwe UD hitparade staat: DPC UD hitparade van 14 december 2005, maar de stats die getoond worden zijn die van 13 december (heb net namelijk dezelfde getallen in de DPCH zien staan).

Komt dat door nog foute stats of zijn de stats pas klaar als er 15 december boven komt te staan?!

• Pim.

Pim.

Topicstarter
Geen matches
Kijk, dat is nou een fout in de stats :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• APClll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:19

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

Even een flinke schop uitdelen... Het zelf statsposten is nu een tijdje aan de gang, en heeft ongetwijfeld een flinke dosis tijd vrijgemaakt bij de oude statsposters.

Maar, ik wil toch even het volgende kwijt (crosspost uit mijn Topicstart [rml][ BOINC SETI@Home] hitparade van 16 februari[/rml] )
Verhaaltjes schrijven, ooit bij DPC tot kunst verheven
vroeger, toen de vaste posters trouw verhaaltjes schreven

Tegenwoordig is het droeviger gesteld,
worden slechts de kale, saaie feiten verteld

Ooit geweldige intro's werden langzaam saai
Eindigen tegenwoordig zonder rare draai

Want zomaar, pats...

Recht toe, recht aan,
pleurt men hier de statjes neer.
Niets te zwammen, zonder eer
Met dikke letters kondigen ze aan:

Hier zijn ze: stats!
Blijft alleen nog over, de lezer die zijn gang kan gaan. }:O
En dus hierbij de vraag: zouden de stasposters weer een beetje meer aandacht willen schenken aan de verhaaltjes? Ik zou bijna terug willen naar het oude systeem :'(

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63996

Geen matches
* Anoniem: 63996 slijpt zijn potloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113040

Uhm, bij sommige projecten zijn we blij als de stats uberhaupt worden gepost... Soms worden er zelfs dagen overgeslagen... tenminste bij D2ol.

Ik vind het best leuk om af en toe es stats te posten, maar ik heb ook niet elke dag zoveel creativiteit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40441

Anoniem: 113040 schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 15:45:
Uhm, bij sommige projecten zijn we blij als de stats uberhaupt worden gepost... Soms worden er zelfs dagen overgeslagen... tenminste bij D2ol.

Ik vind het best leuk om af en toe es stats te posten, maar ik heb ook niet elke dag zoveel creativiteit...
Tja niet al het nieuwe heeft voordelen he.
Met statsposters had je nog een beetje garantie van posten, en ondanks dat die er nog zijn word er volgens mij te weinig op gelet.

Echter heeft het wel een weerzeide, je kan ook zelf posten als je geen stats ziet staan.

Mijn grootste minpunt blijft de brakke opbouw van RML.
Veel te grote letters wat de stats niets mooier maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

Topicstarter
De brakke opmaak van rml is weer een heel ander probleem.

Alles heeft twee kanten.

DPC heeft duizende leden, daar kijkt een leuk gedeelte van op /5, als dat gedeelte belang bij stats heeft dan gaan ze die wel posten zou je denken. Vaak komt het toch op dezelfden neer.
Wel ben ik het er mee eens dat een "vaste kern" van statsposters mischien makkelijk zou zijn om de restanten op te ruimen als ze na een bepaalde tijd niet gepost worden, maar je moet je afvragen of dat nodig zou moeten zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
ik doe maar mee aan één project en lees wel de andere DPCH's door (als ze er staan natuurlijk), maar ik ben niet snel geneigd om bijv de stats van SoB te posten, omdat ik daar geen verstand van heb. Ik weet niet of iemand veel/weinig flusht op die dag, ken de puntentelling niet, enz. Ik zal wel in de komende tijd eens wat vaker proberen om er eentje te posten. Als ie niet goed is krijg ik vanzelf commentaar (lees: opbouwende kritieken) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125039

Tot nu toe ben ik ook niet naast mijn eigen project aan 't posten geweest of je moet die ene keer van FAD meerekenen :P . Ik vraag me wel eens af hoe je als statsposter gewaardeerd wordt of niet. Heb je het genoeg in de vingers of kan je het beter aan een ander over laten? Als we eerlijk zijn was er ook bij de vaste statsposters verschil te zien in kwaliteit. Overigens niets ten nadele, want ga er maar aanstaan om meerdere projecten over langere tijd te posten. Hebben we het nog niet eens gehad over het vroege opstaan of het late naar bed gaan, maar idd een leuk intro waar aandacht aan is besteed heeft toch net een beetje meer en soms is er door een statsposter een prachtig kunstwerk ontstaan.

Al zal het APCIII ook niet zijn bedoeling zijn om iedereen te gaan afschrikken. Het heeft toch ook wat wanneer iemand nog geen fee-ling heeft met het project of voor het eerst post of zo af en toe eens langskomt met alleen een inhoudelijk statsverhaal, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
Je leert het toch alleen maar door het te doen. In het begin is alles moeilijk lijkt mij. Mensen die niet durven om meteen de hele DPCH te posten kunnen ook bijv hun verhaal posten in de reacties onder de stats. Zo kun je ook oefenen. Ze krijgen er vanzelf reacties op :)
Pagina: 1