"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Nu nog maar wachten tot boinc seti@home terug is en dan kan ik postenPim. schreef op zondag 11 december 2005 @ 21:54:
Zoals hier: Zelf statsposten, LEES DIT ! te lezen is kan er vanaf vandaag door jullie zelf gepost worden. Ik hoop dat het er in ieder geval voor zorgt dat alle stats op tijd op /5 komen en dat er levendige stats gepost worden
Lees de sticky goed door en have fun !
Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/
Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子
of zijn dat stats in een net iets anders formaat weer?
[ Voor 28% gewijzigd door Keiichi op 11-12-2005 22:20 ]
Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Het zal tijd kosten maar uiteindelijk zullen alle stats in rml beschikbaar komen
De submit-pagina, die nou niet echt super veel gebruikt werd, was ook mooi voor een komende verjaardag of MF aan te kondigen voor over een paar weken/maanden. Nu kan iedereen dat al direct zien en zal hij NOG minder gebruikt worden.
Just my 2 cents
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
De submitpagina admin wordt aangepast en zal alleen nog de submits van de actuele dag laten zien, zo kan iedereen maanden van te voren zijn submit doen en wordt het pas bekend op de dag zelf
-edit-
Kan er iets aan het karakterset gesleuteld worden? Die is nu mijns inziens aan de grote kant.
[ Voor 34% gewijzigd door Mobster op 12-12-2005 13:47 ]
Volgende punt Mobster?
[ Voor 44% gewijzigd door RoyalFlusher op 12-12-2005 16:16 ]
Division BrabanderT
karakterset? bedoel je fontgrootte???Kuuke schreef op maandag 12 december 2005 @ 14:55:
Ook aan die karakterset hebben we al gedacht. Dat heeft de aandacht. We kunnen dat niet zelf aanpassen, daar zijn wijzigingen in React voor nodig. Wanneer en of die überhaupt gaan plaatsen vinden weten we helaas niet.
Volgende punt Mobster?
Intentionally left blank
Hierdoor zal het waarschijnlijk minder vaak voorkomen dat er nog stats missen aan het einde van de ochtend, wat mijn statsverslaving helemaal niet erg gaat vinden
Wel hoop ik dat zoals hierboven al genoemd de font-size wat kleiner zal worden, want dat was toch wel wat overzichtelijker
Een alternatief zou zijn een extra optie binnen de table-tag (een attribuut fontsize oid) - dat ben ik nog aan het overwegen
Intentionally left blank
Jazekers, nog niet voor alle stats is RML beschikbaar. Dit zal toch gemaakt moeten worden wat tijd kostRoyalFlusher schreef op maandag 12 december 2005 @ 16:15:
Jammer dat nog niet alle stats gepost mogen worden, maar dat komt vanzelf wel neem ik aan...
Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!
Anoniem: 26235
Eindelijk maar toch, zou fijn zijn als dat beschikbaar zou komencrisp schreef op maandag 12 december 2005 @ 16:47:
voor een kleiner fontsize is de [ small]-tag bedoelt, maar je kan daar geen hele tables in nesten (kan/mag in HTML immers ook niet). Je zal dus binnen elke cell een small-tag moeten gebruiken, maar ik kan me voorstellen dat dat in sommige situaties problematisch is omdat je dan al snel tegen de max postsize aanloopt.
Een alternatief zou zijn een extra optie binnen de table-tag (een attribuut fontsize oid) - dat ben ik nog aan het overwegen
De stats staan er voor het eerst
Anoniem: 26235
Maar goed iets zegt me dat ik nu er ff te serieus op in ga
Intentionally left blank
Wat ik gewoon bedoelde is dat de karakters die nu in de DPCH's gebruikt worden, afwijken van de vorige karakters, volgens mij zowel in font als size.
Give me some timeKuuke schreef op maandag 12 december 2005 @ 14:55:
Ook aan die karakterset hebben we al gedacht. Dat heeft de aandacht. We kunnen dat niet zelf aanpassen, daar zijn wijzigingen in React voor nodig. Wanneer en of die überhaupt gaan plaatsen vinden weten we helaas niet.
Volgende punt Mobster?
[ Voor 50% gewijzigd door Mobster op 13-12-2005 22:36 ]
Font-size aanpassen voor een hele tabel kan straks dus; font-family aanpassen is niet wenselijk omdat je dan gaat afwijken van de algemene style...Mobster schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 22:31:
Ik snap er geen ruk van, maar bedankt
Wat ik gewoon bedoelde is dat de karakters die nu in de DPCH's gebruikt worden, afwijken van de vorige karakters, volgens mij zowel in font als size.
Intentionally left blank
En trouwens. Doe je nog een beetje voor Graasland crunchen
De oude HTML-stats gebruikten verdana; dat paste prima in de oude paarse layout, maar is eigenlijk gewoon lelijk in de huidigeMobster schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 22:37:
Wil je zeggen dat het karakterset wat NU gebruikt wordt hetzelfde is? Dan ben ik uitgeluld
Nee, al een tijdje niet meer - mijn PC is inmiddels ook alweer bejaard dus het zou toch niet opschietenEn trouwens. Doe je nog een beetje voor Graasland crunchen
Intentionally left blank
Speedkikker heeft UD-Grid stats klaar gemaakt, op dit moment staat het er een beetje raar bij maar dat is logisch aangezien het de eerste dag is en de DB nog gevult moet worden
De url staat in de stiky
Als er fouten in de stats zitten maak hier dan even een apart topic voor en post het niet hier
In de titel van die nieuwe UD hitparade staat: DPC UD hitparade van 14 december 2005, maar de stats die getoond worden zijn die van 13 december (heb net namelijk dezelfde getallen in de DPCH zien staan).
Komt dat door nog foute stats of zijn de stats pas klaar als er 15 december boven komt te staan?!
Maar, ik wil toch even het volgende kwijt (crosspost uit mijn Topicstart [rml][ BOINC SETI@Home] hitparade van 16 februari[/rml] )
En dus hierbij de vraag: zouden de stasposters weer een beetje meer aandacht willen schenken aan de verhaaltjes? Ik zou bijna terug willen naar het oude systeemVerhaaltjes schrijven, ooit bij DPC tot kunst verheven
vroeger, toen de vaste posters trouw verhaaltjes schreven
Tegenwoordig is het droeviger gesteld,
worden slechts de kale, saaie feiten verteld
Ooit geweldige intro's werden langzaam saai
Eindigen tegenwoordig zonder rare draai
Want zomaar, pats...
Recht toe, recht aan,
pleurt men hier de statjes neer.
Niets te zwammen, zonder eer
Met dikke letters kondigen ze aan:
Hier zijn ze: stats!
Blijft alleen nog over, de lezer die zijn gang kan gaan.
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Anoniem: 113040
Ik vind het best leuk om af en toe es stats te posten, maar ik heb ook niet elke dag zoveel creativiteit...
Anoniem: 40441
Tja niet al het nieuwe heeft voordelen he.Anoniem: 113040 schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 15:45:
Uhm, bij sommige projecten zijn we blij als de stats uberhaupt worden gepost... Soms worden er zelfs dagen overgeslagen... tenminste bij D2ol.
Ik vind het best leuk om af en toe es stats te posten, maar ik heb ook niet elke dag zoveel creativiteit...
Met statsposters had je nog een beetje garantie van posten, en ondanks dat die er nog zijn word er volgens mij te weinig op gelet.
Echter heeft het wel een weerzeide, je kan ook zelf posten als je geen stats ziet staan.
Mijn grootste minpunt blijft de brakke opbouw van RML.
Veel te grote letters wat de stats niets mooier maakt.
Alles heeft twee kanten.
DPC heeft duizende leden, daar kijkt een leuk gedeelte van op /5, als dat gedeelte belang bij stats heeft dan gaan ze die wel posten zou je denken. Vaak komt het toch op dezelfden neer.
Wel ben ik het er mee eens dat een "vaste kern" van statsposters mischien makkelijk zou zijn om de restanten op te ruimen als ze na een bepaalde tijd niet gepost worden, maar je moet je afvragen of dat nodig zou moeten zijn
Anoniem: 125039
Al zal het APCIII ook niet zijn bedoeling zijn om iedereen te gaan afschrikken. Het heeft toch ook wat wanneer iemand nog geen fee-ling heeft met het project of voor het eerst post of zo af en toe eens langskomt met alleen een inhoudelijk statsverhaal, niet?