Die had ik verwachtpkwarts schreef op maandag 06 september 2010 @ 16:15:
Waar je vooral de windows invloeden in terugziet is dat de user root is
Ben nu aan het spelen met Xubuntu 10.04 (xfce 4.7).
Tango style!
*klikkerdeklik*
now playing widget = covergloobus
dock = docky
Tango style!
*klikkerdeklik*
now playing widget = covergloobus
dock = docky
[ Voor 18% gewijzigd door FREAKJAM op 10-09-2010 17:16 ]
is everything cool?
Leeg:

Vol:

* Docky
* Faenzo Icon Set (Dark)
* Elementary window borders
* Equinox glass controls
* Nautilus-elementary
* Elementary for firefox
* Nautilus Elementary Breadcrumbs for any theme
achtergrond

Vol:

* Docky
* Faenzo Icon Set (Dark)
* Elementary window borders
* Equinox glass controls
* Nautilus-elementary
* Elementary for firefox
* Nautilus Elementary Breadcrumbs for any theme
achtergrond
[ Voor 9% gewijzigd door d33n op 10-09-2010 22:10 ]
Kom op, een beetje tweaken
. Even link kopiëren en in een leeg tabblad plakken.
Mooie desktop, een van de weinige mooie KDE installaties.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Bij mij werkte het toen ik testte. Ik ben de originele links kwijt, dus ik vrees dat je het hiermee zult moeten doen. Mijn excuses.
Dank. Al heb ik nog wel mooie KDE bureaubladen gezien hoor.MsG schreef op maandag 13 september 2010 @ 12:51:
Zie de link voor een screenshot van mijn lege desktop.

Je ziet: FedoraCore12 op business laptoptje
Gnome 2.8.2
Kernel 2.6.32
Docky
Conky
Theme is: http://gnome-look.org/con...GTK+Engine?content=121881
Background: http://wallpaper-s.org/11...t_of_Clockwork_Planet.htm
Icons: verschillend maar: http://gnome-look.org/content/show.php/Faenza?content=128143
Is alweer even geleden maar ik dacht het wordt weer eens tijd!

Je ziet: FedoraCore12 op business laptoptje
Gnome 2.8.2
Kernel 2.6.32
Docky
Conky
Theme is: http://gnome-look.org/con...GTK+Engine?content=121881
Background: http://wallpaper-s.org/11...t_of_Clockwork_Planet.htm
Icons: verschillend maar: http://gnome-look.org/content/show.php/Faenza?content=128143
Is alweer even geleden maar ik dacht het wordt weer eens tijd!
Verwijderd
Ik ben sinds twee weken helemaal Windows-vrij;) Het bevalt me prima!
Leeg

Met een venstertje

Wel geniaal ook, hoe de print-screen-functie werkt!
Wallpaper (geïnspireerd door annebaabjan
Leeg

Met een venstertje

Wel geniaal ook, hoe de print-screen-functie werkt!
Wallpaper (geïnspireerd door annebaabjan
en welke is hetmonnick schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 12:03:
Wat is die OS X like dock onderin? Werkt dat een beetje lekker?
Verwijderd
Dat is Cairo dock.
En het werkt echt geweldig! Als je er twee dagen mee werkt, wil je niet meer anders.Er zijn ook echt handige docklets voor.
Zelf gebruik ik vooral dnd2share. En als je die eenmaal doorhebt... wil je nooit meer naar Windows...
En het werkt echt geweldig! Als je er twee dagen mee werkt, wil je niet meer anders.Er zijn ook echt handige docklets voor.
Zelf gebruik ik vooral dnd2share. En als je die eenmaal doorhebt... wil je nooit meer naar Windows...
Als me wireless nic het gewoon fatsoenlijk deed onder Ubuntu had ik het nu nog gedraaid. Had helaas teveel last van lagspikes wat ik onder W7 niet heb. Erg jammer.
is everything cool?
Welke versie van Ubuntu heb je geprobeerd, 10.04 ? ik zou 10.10 eens proberen.FREAKJAM schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 12:56:
Als me wireless nic het gewoon fatsoenlijk deed onder Ubuntu had ik het nu nog gedraaid. Had helaas teveel last van lagspikes wat ik onder W7 niet heb. Erg jammer.
Ik had precies het zelfde met mijn wireless NIC toen ik 9.10 draaide maar sinds 10.04 werkt hij prima
Ik had het met 10.04 in ieder geval. Ik heb een linksyskaartje met een rt2860 chipset. Out of the box werkt het allemaal wel, maar ik heb mijn xbox aangesloten op mijn eigen pc en share mijn internetconnectie voor Xbox Live. Helaas hapert mijn internet op de xbox met deze setup. Tevens als ik zelf de nieuwste drivers compile van Ralink. Helaas hierdoor noodgedwongen teruggegaan naar windows 7WiebeV schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 14:25:
[...]
Welke versie van Ubuntu heb je geprobeerd, 10.04 ? ik zou 10.10 eens proberen.
Ik had precies het zelfde met mijn wireless NIC toen ik 9.10 draaide maar sinds 10.04 werkt hij prima
Dit was mijn laatste setup trouwens:
ubuntu 10.04;
[gtk+icons] elementary suite by DanRabbit
[emerald] droid by lassekongo83
[covergloobus] notifyOSD by BigRZA
[wallpaper] In the field III by hombre-cz
[font] UbuntuBeta (10.10 Maverick font)
[apps] docky & feh
[ Voor 26% gewijzigd door FREAKJAM op 01-10-2010 18:20 ]
is everything cool?
mooie pattern wall, irssi ook stoerBorromini schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 23:44:
[afbeelding]
Arch Linux Testing - Openbox - Thunar - Irssi
Leeg:
[afbeelding]
Blijkbaar hebben we ondertussen een dubbelpostchecker, bij deze dus mooi omzeild.
ben een windows user op dit moment, maar gebruik al jaren irssi
is everything cool?
Cairo dock leek me ook wel interessant, maar het draait op de één of andere manier niet helemaal stabiel bij mij (10.04 x64). Ik heb eigenlijk zo goed als nooit crashes, maar op de dag dat ik Cairo installeerde had ik 2 keiharde crashes. Draai nu weer zonder Cairo en mijn systeem is weer rete-stabiel. Wel jammerVerwijderd schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 12:37:
Dat is Cairo dock.
Ik heb Cairo dock ook ff geprobeerd. Mij nog niet stabiel genoeg. Al een paar keer gecrashed onder Ubuntu 10.04. Als je de locatie in de weer-widget wil veranderd crashed hij sowieso (bij mij althans).
Ik gebruik Docky ook, is bij mij erg stabiel. Cairo heb ik een tijd terug ook eens geprobeerd en was toen ook niet erg stabiel...
Docky was in eerste instantie een onderdeel van Gnome Do. (de eerste versie) Dit is later geforked naar een apart project om daar meer aandacht aan te kunnen besteden. Overigens is Do al 10 maanden niet geüpdate terwijl aan Docky hard gewerkt wordt...FREAKJAM schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 12:29:
Zal waarschijnlijk Docky zijn
Je hebt 2 versies trouwens, dit is de andere. Exacte verschil weet ik niet ^^
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Ik kon niet echt wennen aan de looks van ubuntu, maar voor mijn huidige bezigheden is ubuntu wel gemakkelijk. Daarom maar de looks aangepast aan Windows 7, welk ik imho erg goed vind werken.

//edit
Yes, you may bash me
//edit
Yes, you may bash me
[ Voor 7% gewijzigd door Flapmo op 10-10-2010 17:33 ]
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
WAUW! Hoe? Zo kan ik iedereen laten wennen aan Ubuntu!Flapmo schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 17:30:
Ik kon niet echt wennen aan de looks van ubuntu, maar voor mijn huidige bezigheden is ubuntu wel gemakkelijk. Daarom maar de looks aangepast aan Windows 7, welk ik imho erg goed vind werken.
[afbeelding]
//edit
Yes, you may bash me![]()
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Haha, daar is dit zeker handig voor jaTouchdomex schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 17:45:
[...]
WAUW! Hoe? Zo kan ik iedereen laten wennen aan Ubuntu!
Zodra ik weer bij deze machine ben maandag zal ik de volledig makeover posten
[ Voor 39% gewijzigd door Flapmo op 10-10-2010 17:59 ]
Whaha, dat zijn echt twee druppels waterFlapmo schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 17:30:
[afbeelding]
//edit
Verwijderd
Een kleine, maar o zo geweldige update:

Zoals je kan zien heb ik de titlebar verborgen, als ik maximaliseer. De knopjes verschijnen dan naast het Gnome-hoofdmenu. En als er geen actief, gemaximaliseerd venster is, is dat stukje panel gewoon leeg.
Ik heb het hiermee gedaan trouwens.

Zoals je kan zien heb ik de titlebar verborgen, als ik maximaliseer. De knopjes verschijnen dan naast het Gnome-hoofdmenu. En als er geen actief, gemaximaliseerd venster is, is dat stukje panel gewoon leeg.
Ik heb het hiermee gedaan trouwens.
Om ook maar mee te doen.

Laptopje die ik noodgedwongen aan mijn scherm heb gehangen omdat mijn desktopje niet 100% meer is dankzij mijn eigen fouten
Standaard dingen alleen wat geknutseld met de looks maar alles zit standaard in Ubuntu

Laptopje die ik noodgedwongen aan mijn scherm heb gehangen omdat mijn desktopje niet 100% meer is dankzij mijn eigen fouten

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Ziet er strak uitIbbelz schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 23:38:
[afbeelding]
Ubuntu 10.10 (net geupgrade)
Docky
Faenza-Dark icons
Inverted window border
Equinox glass controls
Elementary theme
Elementary for Firefox
DMZ (black) pointer
Inderdaad erg strak terminal-schema. Als ik dit screenshot ook zie heb ik weer de neiging om terug te gaan naar ubuntu. Helaas had ik troubles met mijn netwerkkaart onder 10.04. Vanavond maar eens prutsen met de live-cd van 10.10Ibbelz schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 23:38:
[afbeelding]
Docky
Faenza-Dark icons
Inverted window border
Equinox glass controls
Elementary theme
Elementary for Firefox
DMZ (black) pointer
[ Voor 9% gewijzigd door FREAKJAM op 11-10-2010 08:37 ]
is everything cool?
10.10 schijnt veel network troubles te verhelpen, mocht dat je iets gerust stellenFREAKJAM schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 08:37:
[...]
Inderdaad erg strak terminal-schema. Als ik dit screenshot ook zie heb ik weer de neiging om terug te gaan naar ubuntu. Helaas had ik troubles met mijn netwerkkaart onder 10.04. Vanavond maar eens prutsen met de live-cd van 10.10
Ik had last van zogenaamde lagspikes, die vooral merkbaar waren als ik aan het gamen was (Shared via Xbox Live, had dit met de drivers die out of the box werkte, plus de nieuwste chipset drivers). Onder Windows 7 helemaal geen last hiervan. Dit was de enige reden om voor mij weer terug te stappen naar W7.Flapmo schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 08:42:
[...]
10.10 schijnt veel network troubles te verhelpen, mocht dat je iets gerust stellen.
Bedankt voor de tip alvast!
is everything cool?
Voor de mensen die een Windows 7 met ubuntu power willen:
De knoppen + hover functionaliteit van de taskbar zitten in DockBarX : link
De theme (knoppen etc): hier vandaan net als de panel background
Een windows 7 start menu kan je ook nog krijgen via gnomenu: link
Dit heb ik niet gedaan omdat ik het Ubuntu menu wilde handhaven, heb wel het menu uit de ubuntu icon laten komen (links op taskbar) ipv uit de volledige balk (applications, preferences, places, etc.) Dit kan je gewoon via rechtermuis op panel ->add to panel-->gnome menu (main) regelen.
MAAR LET OP
deze link heeft een nog betere look-a-like zo te zien
.
EDIT
Naar aanleiding van dit topic maar even een redo gedaan aan de hand van de onderste link, werkt best prima
.
De vernieuwde panel (taskbar) nu met windows 7 date en time en icons
, ook start menu aangepast
.

En de hover functies:

Allemaal met 1 simpel script (zie bovenstaande link). Succes
.
Dit heb ik niet gedaan omdat ik het Ubuntu menu wilde handhaven, heb wel het menu uit de ubuntu icon laten komen (links op taskbar) ipv uit de volledige balk (applications, preferences, places, etc.) Dit kan je gewoon via rechtermuis op panel ->add to panel-->gnome menu (main) regelen.
MAAR LET OP
deze link heeft een nog betere look-a-like zo te zien
EDIT
Naar aanleiding van dit topic maar even een redo gedaan aan de hand van de onderste link, werkt best prima
De vernieuwde panel (taskbar) nu met windows 7 date en time en icons
En de hover functies:
Allemaal met 1 simpel script (zie bovenstaande link). Succes
[ Voor 19% gewijzigd door Flapmo op 11-10-2010 09:44 ]
Wow.. die met dat script is wel heel easy to install en ziet er gewoon erg eng uit zo lijkt ie.
Ik heb ook een leuke computer..
Wat een fijn lettertype is dat. Mag ik weten welke dat is?Ibbelz schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 23:38:
[afbeelding]
Docky
Faenza-Dark icons
Inverted window border
Equinox glass controls
Elementary theme
Elementary for Firefox
DMZ (black) pointer
Application, desktop en window title font zijn het nieuwe Ubuntu font. Zie hier: nieuws: Canonical test eigen Ubuntu-fontCyleo schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 14:10:
[...]
Wat een fijn lettertype is dat. Mag ik weten welke dat is?
Document font is Sans en Fixed width font is Monospace.
Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.
Verdorie, zit ik net op MintIbbelz schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 16:24:
[...]
Application, desktop en window title font zijn het nieuwe Ubuntu font. Zie hier: nieuws: Canonical test eigen Ubuntu-font
Document font is Sans en Fixed width font is Monospace.
[ Voor 4% gewijzigd door Cyleo op 11-10-2010 16:29 ]
dude da's sick! (weet dat mijn reactie neits toevoegd, maar damn - waarom???)Flapmo schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 09:18:
[ Voor 74% gewijzigd door himlims_ op 11-10-2010 16:33 ]
Omdat ik vind dat Ubuntu het nog lange na niet haalt bij de desktop van Windows 7 maar ook vind dat windows 7 niet zo lekker werkt wbt dev environments vergeleken met Ubuntu.himlims_ schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 16:33:
[...]
dude da's sick! (weet dat mijn reactie neits toevoegd, maar damn - waarom???)
Dit is mijn best of both worlds optie voor nu
Eens Flapmo, ik heb ook een w7 achtige look (of naja alleen voor de vensters dan, screenshot ergens hierboven) op m'n Arch machine.
Maar volgens mij gaan we nogal offtopic
Maar volgens mij gaan we nogal offtopic
Wow, ziet er strak uit allemaal hoor.. Eyecandy FTW.. Mijn desktop staat er momenteel zo bij:

We zien:
Ubuntu 10.10
AWN dock
Conky stats op de desktop
Wallpaper: http://tweakers.net/ext/f/mr2eG55cN48Ji4oBX5cotjYq/full.jpg
LEUK speelgoed conky:

We zien:
Ubuntu 10.10
AWN dock
Conky stats op de desktop
Wallpaper: http://tweakers.net/ext/f/mr2eG55cN48Ji4oBX5cotjYq/full.jpg
LEUK speelgoed conky:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
| update_interval 2 total_run_times 0 net_avg_samples 1 cpu_avg_samples 1 imlib_cache_size 0 double_buffer yes no_buffers yes format_human_readable use_xft yes xftfont Ubuntu:size=8 override_utf8_locale yes text_buffer_size 2048 own_window_class Conky own_window yes own_window_type override own_window_transparent yes own_window_hints undecorated,below,sticky,skip_taskbar,skip_pager alignment top_right gap_x 20 gap_y 5 minimum_size 200 0 maximum_width 200 default_bar_size 60 8 draw_shades no default_color cccccc color0 white color2 00FF00 TEXT ${alignc}${offset -40}${color0}${font Ubuntu:size=30}${time %H:%M}${font}${color} ${alignc}${time %d %B %Y} ${alignc}${font Ubuntu:size=8:style=bold}${color0}System${color}${font} ${voffset -5}${stippled_hr} Kernel: ${alignr}${color0}${kernel}${color} Uptime: ${alignr}${color0}${uptime}${color} Battery Status: ${font Ubuntu:size=8}${color0}${alignr}${Battery}${color}${font} CPU Fequency: ${font Ubuntu:size=8}${color0}${alignr}${freq cpu1} Mhz${color}${font} CPU0: ${alignr}${offset -10}${color2}${cpu cpu1}%${color0}${alignr}${cpugraph cpu1 9,110 CE5C00 E07A1F}${color} CPU1: ${alignr}${offset -10}${color2}${cpu cpu2}%${color0}${alignr}${cpugraph cpu2 9,110 CE5C00 E07A1F}${color} RAM: ${alignr}${offset -10}${color2}${memperc}%${color0}${alignr}${memgraph 9,110 CE5C00 E07A1F}${color} RAM Used: ${font Ubuntu:size=8}${color0}${alignr}${mem}${color}${font} / ${font Ubuntu:size=8}${color0}${alignr}${memmax}${color}${font} RAM Free: ${font Ubuntu:size=8}${color0}${alignr}${memeasyfree}${color}${font} SWAP Used: ${font Ubuntu:size=8}${color0}${alignr}${swap}${color}${font} / ${font Ubuntu:size=8}${color0}${alignr}${swapmax}${color}${font} SWAP Free: ${font Ubuntu:size=8}${color0}${alignr}${swapfree}${color}${font} ${alignc}${font Ubuntu:size=8:style=bold}${color0}Network${color}${font} ${voffset -5}${stippled_hr} eth0: ${alignr}${downspeedgraph eth0 9,110 CE5C00 E07A1F} IP Address: ${font Ubuntu:size=8}${color0}${alignr}${addr eth0}${color}${font} Current UL/DL: ${font Ubuntu:size=8}${color}${alignr}${upspeed eth0}${color}${font}/${font Ubuntu:size=8}${color}${alignr}${downspeed eth0}${color}${font} Total UL/DL: ${font Ubuntu:size=8}${color}${alignr}${totalup eth0}${color}${font}/${font Ubuntu:size=8}${color}${alignr}${totaldown eth0}${color}${font} wlan0: ${alignr}${downspeedgraph wlan0 9,110 CE5C00 E07A1F} IP Address: ${font Ubuntu:size=8}${color0}${alignr}${addr wlan0}${color}${font} Current UL/DL: ${font Ubuntu:size=8}${color}${alignr}${upspeed wlan0}${color}${font}/${font Ubuntu:size=8}${color}${alignr}${downspeed wlan0}${color}${font} Total UL/DL: ${font Ubuntu:size=8}${color}${alignr}${totalup wlan0}${color}${font}/${font Ubuntu:size=8}${color}${alignr}${totaldown wlan0}${color}${font} ESSID: ${font Ubuntu:size=8}${color0}${alignr}${wireless_essid wlan0}${color}${font} BSSID: ${font Ubuntu:size=8}${color0}${alignr}${wireless_ap wlan0}${color}${font} ${alignc}${font Ubuntu:size=8:style=bold}${color0}Storage${color}${font} ${voffset -5}${stippled_hr} /dev/sda1 (${fs_type /}) ${alignr}${fs_bar 9,110 /} Disk IO R/W: ${font Ubuntu:size=8}${color0}${alignr}${diskio_read /dev/sda1}/${diskio_write /dev/sda1}${color}${font} Used: ${font Ubuntu:size=8}${color0}${alignr}${fs_used /}${color}${font} Free: ${font Ubuntu:size=8}${color0}${alignr}${fs_free /}${color}${font} Total: ${font Ubuntu:size=8}${color0}${alignr}${fs_size /}${color}${font} /dev/sdb1 (${fs_type /media/sdb1}) ${alignr}${fs_bar 9,110 /media/sdb1} Disk IO R/W: ${font Ubuntu:size=8}${color0}${alignr}${diskio_read /dev/sdb1}/${diskio_write /dev/sdb1}${color}${font} Used: ${font Ubuntu:size=8}${color0}${alignr}${fs_used /media/sdb1}${color}${font} Free: ${font Ubuntu:size=8}${color0}${alignr}${fs_free /media/sdb1}${color}${font} Total: ${font Ubuntu:size=8}${color0}${alignr}${fs_size /media/sdb1}${color}${font} |

ubtunu met kde 4.5.3 en dat photoshop cs4 werkt blijft
wallpaper: Spring Sunray
icons: faenza dark
color scheme: Desert
window decoration: Ember
Ik had het hier geinstalleerd, maar na een tiental minuten reageerde Linux niet meer. De boel weer verwijderd en het draait weer normaal.Flapmo schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 09:18:
MAAR LET OP
deze link heeft een nog betere look-a-like zo te zien.
EDIT
Naar aanleiding van dit topic maar even een redo gedaan aan de hand van de onderste link, werkt best prima.
De vernieuwde panel (taskbar) nu met windows 7 date en time en icons, ook start menu aangepast
.
[afbeelding]
En de hover functies:
[afbeelding]
Allemaal met 1 simpel script (zie bovenstaande link). Succes.
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Ik ben wat alergisch voor KDE maar ik vind de randjes van die status vensters erg mooihimlims_ schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 10:58:
[afbeelding]
[afbeelding]
ubtunu met kde 4.5.3 en dat photoshop cs4 werkt blijft![]()
wallpaper: Spring Sunray
icons: faenza dark
color scheme: Desert
window decoration: Ember
edit:
Mijn werkstation op het werk, op het rechterscherm draait usually een fullscreen VM met Windows XP (is nu minimized):

(klikbaar)
Wallpaper: Grunge wallpaper by steveni70
Icon theme: Faenza (ik dacht deze)
Emerald theme: Plasma Oxygen Transparent
GTK2/Murrine theme: NOX
[ Voor 29% gewijzigd door Noxious op 22-10-2010 12:17 ]
wouw! niceFlapmo schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 17:30:
[afbeelding]
//edit
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Heb sinds kort ook weer een 2e scherm.
Wallpaper komt van een wallpaper pack uit de archlinux repositorie. Ben de naam daarvan kwijt.
Verder ook een standaard KDE theme.

Rechts zie je terminator met daarin: Irssi, nzbget, de console output van de startcraft2 installatie, en rechtsonder is winetricks bezig
Wallpaper komt van een wallpaper pack uit de archlinux repositorie. Ben de naam daarvan kwijt.

Rechts zie je terminator met daarin: Irssi, nzbget, de console output van de startcraft2 installatie, en rechtsonder is winetricks bezig
Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.
die wallpaper is sprin sunray, die ik hierboven ook heb gebruikt; himlims_ in "Post hier je Non-Windows screenshots - D..."
offtopic:
nog leuke tips voor xfce? heb kde4 even gedropt ivm performance issue's, iets wat vaker terug komt bij mij na x-aantal weken in gebruik.
nog leuke tips voor xfce? heb kde4 even gedropt ivm performance issue's, iets wat vaker terug komt bij mij na x-aantal weken in gebruik.
Mooi.WernerL schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 19:04:
Heb sinds kort ook weer een 2e scherm.
[afbeelding]
Sinds kort een nieuwe laptop, geheel voor prive doeleinden dus linux only 

full http://www.m4rtin.nl/gallery2/d/4099-1/laptop.png
wallpaper gejat van pagina hiervoor...

Hm vreemd, ik heb hem ondertussen thuis via het install script en admin rights geinstalleerd en alles draait daar perfect. Je moet nog wel even in emerald support voor blurring windows aanzetten en even emeral --replace uitvoeren (alt-f2 ).Rob schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 09:33:
[...]
Ik had het hier geinstalleerd, maar na een tiental minuten reageerde Linux niet meer. De boel weer verwijderd en het draait weer normaal.
Verder geen problemen
Is er niemand die xwinwrap gebruikt dan ? (Hypothetische vraag eigenlijk: ikzelf wel namelijk
)
Het is dan wat lastig een screenshot te maken, dus vandaar maar een youtubeje die alleen wel wat last heeft van artefacts want ik heb t even snel met mn iphone gefilmd. Gemak dient de mens
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=KYXnT7_CbsQ]
Een fedora 12 install met compiz en xwinwrap (met mplayer).
Het 'plaatje' heb ik van http://www.dreamscene.org/gallery.php
/edit:
Excuses voor de verschrikkelijke kwaliteit van het filmpje!
Het is dan wat lastig een screenshot te maken, dus vandaar maar een youtubeje die alleen wel wat last heeft van artefacts want ik heb t even snel met mn iphone gefilmd. Gemak dient de mens
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=KYXnT7_CbsQ]
Een fedora 12 install met compiz en xwinwrap (met mplayer).
Het 'plaatje' heb ik van http://www.dreamscene.org/gallery.php
/edit:
Excuses voor de verschrikkelijke kwaliteit van het filmpje!

[ Voor 7% gewijzigd door elTigro op 09-11-2010 13:05 . Reden: excuses :) ]
Lazlo's Chinese Relativity Axiom:No matter how great your triumphs or how tragic your defeats --approximately one billion Chinese couldn't care less.
That looks familiarM4RTiN schreef op zondag 07 november 2010 @ 22:46:
Sinds kort een nieuwe laptop, geheel voor prive doeleinden dus linux only
[afbeelding]
Ik ben gister overgestapt van Kubuntu naar Ubuntu. Ik was altijd een KDE fan, maar begon me behoorlijk te irriteren aan kleine dingen. Dus ik dacht laat ik Gnome eens proberen.
Hier mn huidige desktop:
Theme:
Divergence
Wallpaper:
Awesomeness
Icons:
Faenza-dark
Conky:
conky-colors en dan met de --cairo optie
Hier mn huidige desktop:

Theme:
Divergence
Wallpaper:
Awesomeness
Icons:
Faenza-dark
Conky:
conky-colors en dan met de --cairo optie
He who controls the Spice, controls the Universe.
Ik blijf continu sleutelen, dus nooit echt zin gehad hier te posten, maar ach, deze is al vrij lang stabiel, en op zich best aardig:
Clean:

Vol:

En omdat het leuk is, m'n expose view als ik met m'n muis naar de rechter onderhoek ga:

En hierbij mijn bijbehorende .conkyrc , deze was in eerste instantie door zo'n tooltje gegenereerd (ConkyWizard oid), daarna minor tweaks toegepast , daar zit nog een ip.sh scriptje bij, die is eronder te vinden :
.conkyrc :
.conky_ip.sh :
Wat u allemaal ziet:
(multitasking ftw... )
Clean:

Vol:

En omdat het leuk is, m'n expose view als ik met m'n muis naar de rechter onderhoek ga:

En hierbij mijn bijbehorende .conkyrc , deze was in eerste instantie door zo'n tooltje gegenereerd (ConkyWizard oid), daarna minor tweaks toegepast , daar zit nog een ip.sh scriptje bij, die is eronder te vinden :
.conkyrc :
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
| # Default Fonts use_xft yes xftfont Ubuntu:size=10 override_utf8_locale yes # Performance Settings update_interval 1 total_run_times 0 double_buffer yes no_buffers yes net_avg_samples 2 text_buffer_size 1024 # Window Settings own_window yes own_window_transparent yes own_window_type override own_window_hints undecorated,below,sticky,skip_taskbar,skip_pager # Window border draw_borders no draw_shades no # Default Color default_color E0DFDE # Color Title. color0 DD3A21 # Size and position minimum_size 256 876 gap_x 1 gap_y 24 alignment top_right default_bar_size 60 8 TEXT ${image ~/.conkybg.png -p 0,0 -s 256x876} ${GOTO 36}${stippled_hr } ${alignc}${font Ubuntu:bold:size=12}${color0}System${font}${color} ${GOTO 36}Kernel:${GOTO 120}${kernel} ${GOTO 36}CPU1:${GOTO 120}${cpubar cpu1 10,75} ${cpu cpu1} % ${GOTO 36}CPU2:${GOTO 120}${cpubar cpu2 10,75} ${cpu cpu2} % ${GOTO 36}RAM:${GOTO 120}${membar 10,75} ${memperc} % ${GOTO 36}SWAP:${GOTO 120}${swapbar 10,75} ${GOTO 36}Uptime:${GOTO 120}${uptime} ${GOTO 36}${stippled_hr } ${alignc}${font Ubuntu:bold:size=12}${color0}Disks${font}${color} ${GOTO 36}System (/):${GOTO 130}${fs_free /} ${GOTO 36}${GOTO 60}${fs_bar 10,100 /} ${GOTO 36}Home (/home):${GOTO 130}${fs_free /home} ${GOTO 36}${GOTO 60}${fs_bar 10,100 /home} ${if_mounted /media/Data}${GOTO 36}Data:${GOTO 130}${fs_free /media/Data} ${GOTO 36}${GOTO 60}${fs_bar 10,100 /media/Data}${endif} ${if_up eth1}${GOTO 36}${stippled_hr } ${alignc}${font Ubuntu:bold:size=12}${color0}Network${font}${color} ${GOTO 36}Upspeed:${GOTO 120}${upspeedgraph eth1 10,75 B7B2AD B7B2AD} ${GOTO 36}Downspeed:${GOTO 120}${downspeedgraph eth1 10,75 B7B2AD B7B2AD} ${GOTO 36}Uploaded:${GOTO 120}${totalup eth1} ${GOTO 36}Downloaded:${GOTO 120}${totaldown eth1} ${GOTO 36}Local IP:${GOTO 120}${addr eth1} ${GOTO 36}Public IP:${GOTO 120}${execi 10000 ~/.conky_ip.sh}${endif} ${GOTO 36}${stippled_hr } ${alignc}${font Ubuntu:bold:size=12}${color0}Temperatures${font}${color} ${GOTO 36}CPU:${GOTO 120}${execi 4 sensors | grep -A 0 'temp2' | cut -c15-18} ºC ${GOTO 36}Hard disk:${GOTO 120}${execi 4 sensors | grep -A 0 'temp1' | cut -c15-18} ºC ${GOTO 36}${stippled_hr } ${alignc}${font Ubuntu:bold:size=12}${color0}Fortune Cookie${font}${color} ${GOTO 36}${execi 120 /usr/games/fortune fortunes literature riddles nugget -s | fold -w35 -s} ${GOTO 36}${stippled_hr } ${alignc}${font Ubuntu:bold:size=12}${color0}Bibleverse${font}${color} ${GOTO 36}${execi 120 /usr/games/fortune bible -s | fold -w35 -s} |
.conky_ip.sh :
code:
1
2
3
| #!/bin/bash wget http://checkip.dyndns.org/ -q -O - | grep -Eo '\<[[:digit:]]{1,3}(\.[[:digit:]]{1,3}){3}\>' |
Wat u allemaal ziet:
- Wallpaper: Princess Mononoke
- Conky config hierboven dus al gepost
- What up met de gekke iconen? Icon set: Hydroxygen, kan veel kiezen daar, vandaar m'n Red Hat logo waar m'n menu achter schuilt
- Docky dock-bar
- Ehm, 't is "laat", dus ongetwijfeld te veel personal details (zelfs public ip, maar is niet als plain text hier en ook op andere manieren te achterhalen, dus dat overleef ik wel
- Elke 2 minuten nieuw fortune cookie (inclusief fijn renderfoutje heel soms
- Elke 2 minuten nieuw bijbelvers, wel van king james vertaling
( taal 15de eeuw)
IMDB vote history | Next-gen OS, audio en video player, search engine en Movie DB
Wat heb jij mooi scherpe letters. Heb je iets speciaals gedaan?
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Niet dat ik weet
, ik heb een bijna standaard Ubuntu installatie, wat me opvalt is dat ook applicaties zoals spotify in wine zeer scherp zijn.
Edit: Nu gaan we iets te ver offtopc
Edit: Nu gaan we iets te ver offtopc

[ Voor 13% gewijzigd door donny007 op 11-12-2010 13:47 ]
/dev/null
Verwijderd
Dat is toch gewoon het standaard Ubuntu Font?MsG schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 11:46:
Wat heb jij mooi scherpe letters. Heb je iets speciaals gedaan?
Weer eens een screenie neergooien hierzo.
Men ziet Gentoo ~AMD64 Gnome
Theme = Lucidity Squared
Icontheme = Faenza Dark
Font = Ubuntu
Wallpaper = Zelfgemaakt met Structure Synth. Probeerseltje, moet het nog onder de knie krijgen.
Hier is ie vol met Firefox, een terminal, Audacious, Structure Synth, Nautilus en Sunflow Renderer.

Hier is ie leeg

Mocht iemand om wat voor onbegrijpelijke reden dan ook de wallpaper willen hebben, gooi ik 'm wel ergens online.
Men ziet Gentoo ~AMD64 Gnome
Theme = Lucidity Squared
Icontheme = Faenza Dark
Font = Ubuntu
Wallpaper = Zelfgemaakt met Structure Synth. Probeerseltje, moet het nog onder de knie krijgen.
Hier is ie vol met Firefox, een terminal, Audacious, Structure Synth, Nautilus en Sunflow Renderer.

Hier is ie leeg

Mocht iemand om wat voor onbegrijpelijke reden dan ook de wallpaper willen hebben, gooi ik 'm wel ergens online.
Evil in general does not sleep, and therefore doesn't see why anyone else should. | There is no "i" in denial. | There is no "i" in TEAM, but there is ME!
Nog eens een update posten. Uit nieuwsgierigheid eens een andere KDE distro dan Kubuntu en openSUSE geprobeerd en wow! KDE 4.5 is nog nooit zo snel en responsief geweest! Desktopeffecten gaan even vlot als bij Ubuntu/Compiz! Het is nog net niet even gebruiksvriendelijk, maar ze komen er wel.
Distro: Chakra 0.3 Ashoc
KDE 4.5.4
Thema: NADA (standaard bij Chakra)
Wallpaper: standaard Chakra wallpaper, hij past mooi bij het KDM thema
bureaublad:

vensters: (Rekonq browser en Dolphin)
Distro: Chakra 0.3 Ashoc
KDE 4.5.4
Thema: NADA (standaard bij Chakra)
Wallpaper: standaard Chakra wallpaper, hij past mooi bij het KDM thema
bureaublad:

vensters: (Rekonq browser en Dolphin)

Mijn KDE desktop:

Distro: Archlinux
Wallpaper: Via KDE geinstalleerd, als ik op naam zoek krijg ik het orgineel niet gevonden.
Mocht iemand hem willen hebben zoek ik wel waar hij ergens op mijn HDD staat.

Distro: Archlinux
Wallpaper: Via KDE geinstalleerd, als ik op naam zoek krijg ik het orgineel niet gevonden.
[ Voor 36% gewijzigd door WernerL op 28-12-2010 16:57 ]
Het is alleszinds wel heel erg clean. Wat was nu juist de naam van de wallpaper weer?
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
Mijn desktop @ Ubuntu 10.10
Met explorer/nautilus

En leeg

Theme = Elementary
Orta http://www.techdrivein.co...enza-icon-theme-even.html
Icontheme = Elementary met wat kleine aanpassingen
Dock = Docky (unstable dev)
Wallpaper = http://konachan.com/post/show/81704
Met explorer/nautilus

En leeg

Theme = Elementary

[ Voor 17% gewijzigd door Turismo op 30-12-2010 12:24 ]
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
@ Turismo: ziet er goed uit, dit is toch wel een van de mooiste gnome themes die er is!
Je zou haast denken dat't KDE is
Iemand enig idee hoe je dat Elementary geinstalleerd krijgt op ubuntu 10.10 64bit? Want bij de themes in Ubuntu zelf kan ik hem niet vinden.
[ Voor 6% gewijzigd door Tromp.et op 29-12-2010 17:21 ]
zou zo overstappen naar gnome, maar gnome ondersteund geen taskbar met meerdere rijenillewoare schreef op woensdag 29 december 2010 @ 16:30:
@ Turismo: ziet er goed uit, dit is toch wel een van de mooiste gnome themes die er is!

http://www.techdrivein.co...-gtk-theme-brings-in.html voor het themeTromp.et schreef op woensdag 29 december 2010 @ 17:21:
Iemand enig idee hoe je dat Elementary geinstalleerd krijgt op ubuntu 10.10 64bit? Want bij de themes in Ubuntu zelf kan ik hem niet vinden.
http://www.webupd8.org/20...tilus-elementary-ppa.html voor hun nautilus versie
@ himlims_ : het gaat er niet op beteren, binnenkort is er geen taskbar meer
Kijk daar heb ik wat aan! Het is prima gelukt! Bedankt!illewoare schreef op woensdag 29 december 2010 @ 17:54:
[...]
http://www.techdrivein.co...-gtk-theme-brings-in.html voor het theme
http://www.webupd8.org/20...tilus-elementary-ppa.html voor hun nautilus versie
@ himlims_ : het gaat er niet op beteren, binnenkort is er geen taskbar meer
Misschien ben ik gek, maar als ik de elementary theme installeer ziet het er totaal anders uit (PPA van hierboven gebruikt). Heb jij misschien een link waar je zelf deze theme vandaan hebt?Turismo schreef op woensdag 29 december 2010 @ 12:19:
Mijn desktop @ Ubuntu 10.10
Met explorer/nautilus
[afbeelding]
En leeg
[afbeelding]
Theme = Elementary
Bij mij werkt het anders prima. Gewoon theme installeren, icons downloaden, en nog iets met nautilus doen. Misschien komt het omdat je een andere wallpaper hebt....-TheNose- schreef op donderdag 30 december 2010 @ 09:20:
[...]
Misschien ben ik gek, maar als ik de elementary theme installeer ziet het er totaal anders uit (PPA van hierboven gebruikt). Heb jij misschien een link waar je zelf deze theme vandaan hebt?
Hmm ik zie nu dat ik toch een iets andere theme gebruik...Orta theme, my badTromp.et schreef op donderdag 30 december 2010 @ 10:44:
[...]
Bij mij werkt het anders prima. Gewoon theme installeren, icons downloaden, en nog iets met nautilus doen. Misschien komt het omdat je een andere wallpaper hebt....
http://www.techdrivein.co...enza-icon-theme-even.html
[ Voor 22% gewijzigd door Turismo op 30-12-2010 12:20 ]
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Heb je al eens in- en uitgelogd? Ik heb van de week Divergence erop gezet, en daar deed een logout/login wonderen. 
Oh, ik zie dat het ergens anders bij jou fout ging
Oh, ik zie dat het ergens anders bij jou fout ging
[ Voor 26% gewijzigd door MadGazelle op 30-12-2010 12:17 ]
Mijn desktop 
Bijna leeg:

Wat voller:

We zien:
- Gmusicbrowser
- Conky
- Awn
- Gimp 2.7 single window mode
- Tilda
Theme= Orta
Icontheme: LaGaDesk BlackWhite III
Wallpaper: Black and White Jaguar
Bijna leeg:

Wat voller:

We zien:
- Gmusicbrowser
- Conky
- Awn
- Gimp 2.7 single window mode
- Tilda
Theme= Orta
Icontheme: LaGaDesk BlackWhite III
Wallpaper: Black and White Jaguar
Lol ik had het al gevonden en had orta al geinstalleerd met Faenza, mooi zo zeg!Turismo schreef op donderdag 30 december 2010 @ 12:11:
[...]
Hmm ik zie nu dat ik toch een iets andere theme gebruik...Orta theme, my bad, maar zoals ik al zei heb ik de elementary icons een beetje aangepast (ubuntu logo voor applications)
http://www.techdrivein.co...enza-icon-theme-even.html
Niet het toppunt van tweakerigheid, maar ik post voor de aardigheid toch ook even mijn desktop. 

U ziet:

U ziet:
- Ubuntu 10.10
- Dust window border, Equinox Glass controls
- Cairo Dock
- Wallpaper van Rangitoto Island in Nieuw-Zeeland.

Hardware
Compaq Armada 7800
Pentium II 266GHz
2x 64MB PC133 SO-DIMM
8GB 7200rpm
Software
Arch Linux
SLiM + archlinux-themes-slim
iDesk
Concy
3D Pixmaps
Doel
- Printerfirmware updaten over de parallelle poort)
- Bij noodgevallen iets bij de hand hebben in een afgelegen serverruimte (bijv. om aan switches te hangen)
[ Voor 19% gewijzigd door Noxious op 14-01-2011 17:20 ]
Draait in Wine, ja.Bluefall schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 21:23:
Fotosoep? Gewoon icon veranderd, of in wine?
U ziet window manager from scratch (wmfs): eindelijk, na zoveel jaren zoeken de wm gevonden die ik echt wil gebruiken. Dwm was me net wat te spartaans en onhandig en awesome heeft een ingewikkelde (lua) config. Wmfs is de perfecte balans tussen beiden
Als webbrowser ben ik al een tijdje aan het experimenteren om een lichter alternatief te vinden voor firefox. Er zijn over de laatste jaren heen enorm veel webkit based browsers ontstaan, maar allemaal hebben ze wel zo hun problemen en nadelen. Ik heb er in ieder geval een heleboel zitten testen, uzbl, surf, vimprobale2, dwb, luakit,..
Maar sinds enige tijd heb ik de ideale browser gevonden: jumanji
Verder nog ncmpcpp om mpd aan te sturen
LTEDeadLock schreef op zondag 30 januari 2011 @ 17:09:
[afbeelding]
Verder nog ncmpcpp om mpd aan te sturen.
Die is snelNoxious schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 17:16:
Hardware
Compaq Armada 7800
Pentium II 266GHz
2x 64MB PC133 SO-DIMM
8GB 7200rpm
Rare vogel in spe
patchfork moet je eens bekijken - live demo aanvragen per dm
Whut the fuck? En dit vind je niet spartaans?DeadLock schreef op zondag 30 januari 2011 @ 17:09:
[afbeelding]
U ziet window manager from scratch (wmfs): eindelijk, na zoveel jaren zoeken de wm gevonden die ik echt wil gebruiken. Dwm was me net wat te spartaans en onhandig en awesome heeft een ingewikkelde (lua) config. Wmfs is de perfecte balans tussen beiden.
<knip>
Vicariously I live while the whole world dies
Verwijderd
Het is maar wat je verwacht natuurlijk... Once you go tiling, you never go backVicarious schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 14:55:
[...]
Whut the fuck? En dit vind je niet spartaans?
Mijn Desktop:
Met wat programma's:

En leeg

Je ziet:
- E17 met Ecomorph enabled.
- E17 filebrowser met wat foto's
- E17 Settingspanel
- E17 Menu
- Tilda terminal =simpel, weinig resources en true transparency
- Itask-NG = dock vergelijkbaar met docky en avn
- Gmusicbrowser = muziekspeler met verschillende theme mogelijkheden, waaronder Itunes like.
- Firefox
- Kalender, klok en weer module
Natuurlijk ook de wallpaper, das wel zo netjes
:
wallpaper
Theme:
Black Diamond (GTK theme is Murrine Black Diamond)
Icoons:
LaGaDesk BlackWhite-III
Met wat programma's:

En leeg

Je ziet:
- E17 met Ecomorph enabled.
- E17 filebrowser met wat foto's
- E17 Settingspanel
- E17 Menu
- Tilda terminal =simpel, weinig resources en true transparency
- Itask-NG = dock vergelijkbaar met docky en avn
- Gmusicbrowser = muziekspeler met verschillende theme mogelijkheden, waaronder Itunes like.
- Firefox
- Kalender, klok en weer module
Natuurlijk ook de wallpaper, das wel zo netjes
wallpaper
Theme:
Black Diamond (GTK theme is Murrine Black Diamond)
Icoons:
LaGaDesk BlackWhite-III
Sinds gisteren de stap gewaagd om Ubuntu 10.10 op mijn SSD te knallen en te gaan gebruiken als main OS van mijn laptop.
Hier nu mijn desktop, niet de mooiste maar wel praktisch
Als cube:

Met programma's open:

Ik ben heel blij dat ik office 2007 werkend heb gekregen! Zo kan ik Ubuntu ook voor school goed gebruiken
De wallpaper vond ik mooi passen bij het standaard Ubuntu theme
Velocity wallpaper:
http://interfacelift.com/...etails/2474/velocity.html
Grtz FeareX
Hier nu mijn desktop, niet de mooiste maar wel praktisch
Als cube:

Met programma's open:

Ik ben heel blij dat ik office 2007 werkend heb gekregen! Zo kan ik Ubuntu ook voor school goed gebruiken
De wallpaper vond ik mooi passen bij het standaard Ubuntu theme
Velocity wallpaper:
http://interfacelift.com/...etails/2474/velocity.html
Grtz FeareX
Canon EOS R | Olympus OM-1
Heb je daar een linkje voor? Ik heb het nog niet voor elkaar namelijk....FeareX schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 13:24:
<Offtopic>
Officiële guide van WineHQ:
http://appdb.winehq.org/o...iId=4992&iTestingId=58143
In principe kost het maar een paar stappen:
1. Installeer Wine (had ik via Ubuntu software centrum geïnstalleerd)
2. Navigeer via de Terminal naar je Office 2007 directory en typ "wine setup.exe" (zonder "s uiteraard)
3. Run setup zoals je dat in Windows ook doet
4. Zorg dat je de extra libraries toevoeg (nodig voor powerpoint):

Stuur maar een PM als je er niet uitkomt. Via Google ben je er zo uit iig (zoek: office 2007 wine). Access krijg je via Wine iig niet werkend
Ook fijn is dat je de Office 2007 apps als standaard toe kan wijzen aan bijvoorbeeld .doc bestanden.
</offtopic
>
Grtz FeareX
Officiële guide van WineHQ:
http://appdb.winehq.org/o...iId=4992&iTestingId=58143
In principe kost het maar een paar stappen:
1. Installeer Wine (had ik via Ubuntu software centrum geïnstalleerd)
2. Navigeer via de Terminal naar je Office 2007 directory en typ "wine setup.exe" (zonder "s uiteraard)
3. Run setup zoals je dat in Windows ook doet
4. Zorg dat je de extra libraries toevoeg (nodig voor powerpoint):

Stuur maar een PM als je er niet uitkomt. Via Google ben je er zo uit iig (zoek: office 2007 wine). Access krijg je via Wine iig niet werkend
Ook fijn is dat je de Office 2007 apps als standaard toe kan wijzen aan bijvoorbeeld .doc bestanden.
</offtopic

Grtz FeareX
Canon EOS R | Olympus OM-1
Aangezien ik net 10.10 d'r op gezet heb, zal ik mijn destop ook eens posten 
Gevuld:

Niet gevuld:

(ik kan me niet voorstellen dat iemand mijn achtergrond zou willen hebben dus moet ik ook geen link plaatsen
indien gewenst, kan het altijd natuurlijk (eigen foto))
Gevuld:

Niet gevuld:

(ik kan me niet voorstellen dat iemand mijn achtergrond zou willen hebben dus moet ik ook geen link plaatsen
ik vind 'm stiekem wel vetX-DraGoN schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 20:10:
Aangezien ik net 10.10 d'r op gezet heb, zal ik mijn destop ook eens posten
Gevuld:
[afbeelding]
Niet gevuld:
[afbeelding]
Wat gebruik je voor die widgets?
Let op:
~
Zet bij het posten van je sceenshot ook een linkje naar het origineel van de achtergrond (zonder icoontjes dus)~
~
Zet bij het posten van je sceenshot ook een linkje naar het origineel van de achtergrond (zonder icoontjes dus)~