Ik zou je extern IP even blurren...Verwijderd schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 20:21:
Sabayon Linux 5.2 (Gentoo based)
Gnome met Metacity compositing en Conky rechts.
[afbeelding]
Verwijderd
Heb al een nieuw hoor.
conky file: http://www.mediafire.com/download.php?z3ingttzvuv
[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2010 22:08 ]
Verwijderd
Irave H20:Verwijderd schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 22:30:
@billgoldberg: welk icon theme gebruik je?
Ziet er verder wel clean uit
http://gnome-look.org/con...b3750142d61b2b4246c7c1f95
Welk thema is dit? Ik wil 'm ook!Verwijderd schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 20:21:
Sabayon Linux 5.2 (Gentoo based)
Gnome met Metacity compositing en Conky rechts.
[afbeelding]
Ik draai Ubuntu 9.04 en 9.10 (in heb op Kijkdoos en Flappie bijna hetzelfde) met Gnome 2.
Nu heb ik een Oxygen-ripoff met zoiets als "achtergrond" (skydome) en Meliae icoontjes.
edit:
Sorry, ik heb de plaatjes gesloopt bij het uploaden van de nieuwe plaatjes...
Sorry, ik heb de plaatjes gesloopt bij het uploaden van de nieuwe plaatjes...
[ Voor 15% gewijzigd door Peetz0r op 31-08-2010 17:26 ]
Ubuntu 9.10 AMD64 met een resolutie van 1920 x 1200
- Gnome 2.28.1
- Conky 1.7.2
Voor foto's & specs van de computer in kwestie moet je maar in mijn inventaris kijken.

Hieronder de wallpaper voor Ubuntu 9.10 & 10.04 voor als iemand hem hebben wil

- Gnome 2.28.1
- Conky 1.7.2
Voor foto's & specs van de computer in kwestie moet je maar in mijn inventaris kijken.

Hieronder de wallpaper voor Ubuntu 9.10 & 10.04 voor als iemand hem hebben wil

Ik heb d’r nich veur keuzn Tukker te wean, ik heb gewoon onmeunig mazzel had!
He een mede ETQW speler. Nice
Vette wallpaper trouwens
Vette wallpaper trouwens
Heet zand zand omdat het tussen zee en land ligt?

Ik heb d’r nich veur keuzn Tukker te wean, ik heb gewoon onmeunig mazzel had!
zou je je conky.conf willen delen , would be greatTrekkerkearl schreef op maandag 05 april 2010 @ 15:28:
dankje.... is heb hem zelf aangepast, het origineel kwam van Deviant Arts af.
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Verwijderd

Een impressie van AIX-6.1 desktop
Met xhost de boel laten redirecten naar een Xserver voor Windows.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2010 19:56 ]
Ik denk al, wat voor rare balk is dat onderin en bovenin?! Maarja. Maar is dat nou een of ander hoog-contrast thema met een simpel achtergrondpatroon? Of is er nog wat bijzonders wat ik gemist heb (los van het x11-forwarden dan).Verwijderd schreef op zondag 11 april 2010 @ 19:54:
[afbeelding]
Een impressie van AIX-6.1 desktop
Met xhost de boel laten redirecten naar een Xserver voor Windows.
X11 is cool!
offtopic:
Ik "ontdekte" de -X en -Y opties afgelopen week pas... Wat is nou eigenlijk het verschil?
Ik "ontdekte" de -X en -Y opties afgelopen week pas... Wat is nou eigenlijk het verschil?
Verwijderd
Dat is inderdaad een thema met hoog contrast met een achtergrond met een simpele patroon. En ook de enige thema die een beetje redelijk uitziet, want default thema ziet het er echt niet uit.P.E.T.E.R. schreef op zondag 11 april 2010 @ 23:24:
[...]
Ik denk al, wat voor rare balk is dat onderin en bovenin?! Maarja. Maar is dat nou een of ander hoog-contrast thema met een simpel achtergrondpatroon? Of is er nog wat bijzonders wat ik gemist heb (los van het x11-forwarden dan).
X11 is cool!offtopic:

Eigenlijk is dit een CDE windowmanager die alleen voor komt bij Unix derivaten zoals AIX, HP-UX en Solaris. Bij de ene is default nog lelijker dan de andere. De pest alleen is dat CDE niets kan met andere formats dan Pixelmap wat haast niet meer gebruikt wordt.
CDE zou ook nog wel op linux moeten werken als ik het zo lees: "...CDE code can still be bought and compiled on any UNIX and UNIX-like OS". Heb het eens een poosje op een IBM Power5 -workstation gebruikt. Afgezien ervan dat het lelijk is, vond ik het nog vrij aardig werken; wat ik me vooral herinner is dat ik wel gecharmeerd was van de aanpak om geminimaliseerde programmas als iconen op de desktop te tonen. Later heb ik nog een poosje zo in XFCE gewerkt, maar inmiddels ben ik bij een redelijk standaard KDE4 beland.
Leuk in ieder geval om CDE weer eens te zien, tnx voor je screenie
Leuk in ieder geval om CDE weer eens te zien, tnx voor je screenie
Vroeger (zo'n 5~10 jaar geleden) hadden wij op school van die sundozen staan. Computers om het beeldscherm gebouwd, met een (magneetstrip-)kaartlezer. Hiermee kon je je sessie bijvoorbeeld verhuizen naar een andere klas. Hier draaide solaris 9.nogwat op. dat leek ook wel op CDE, maar dan nogal paars. sun-paars dus.
Volgens mij was het de voorganger van de Sun Ray 100 ofzo. Screenshots
Oh, dat was dus op mijn basisschool. Ik leerde er in groep 5 (2002-03) mee werken
Er was een verwijzing naar een windows (NT4 of 2000) omgeving, en ik kon dus Netscape Navigator 4 vergelijken met Internet Explorer 6. NN4 won toen (was veel sneller). IE-afkeer bij een 8-jarige...
in mijn groep 7-tijd (2004-05) waren ze overgestapt naar windows server 2003. ik was teleurgesteld.
Volgens mij was het de voorganger van de Sun Ray 100 ofzo. Screenshots
Oh, dat was dus op mijn basisschool. Ik leerde er in groep 5 (2002-03) mee werken
Er was een verwijzing naar een windows (NT4 of 2000) omgeving, en ik kon dus Netscape Navigator 4 vergelijken met Internet Explorer 6. NN4 won toen (was veel sneller). IE-afkeer bij een 8-jarige...
in mijn groep 7-tijd (2004-05) waren ze overgestapt naar windows server 2003. ik was teleurgesteld.
[ Voor 6% gewijzigd door Peetz0r op 13-04-2010 22:46 ]
Ik heb een Sparc Ultra 5 staan, waar ik ooit eens Solaris 9 op heb geïnstalleerd en dat is inderdaad CDE met een paarse themeP.E.T.E.R. schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 22:43:
Vroeger (zo'n 5~10 jaar geleden) hadden wij op school van die sundozen staan. Computers om het beeldscherm gebouwd, met een (magneetstrip-)kaartlezer. Hiermee kon je je sessie bijvoorbeeld verhuizen naar een andere klas. Hier draaide solaris 9.nogwat op. dat leek ook wel op CDE, maar dan nogal paars. sun-paars dus.
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
Een vriend van mij draait deze ook. Hij heeft een Sony Vaio, en wanneer hij opstart met een extern beeld aangekoppeld blijft het scherm van zijn laptop uit. Hij kan alles wel gewoon zien op het aangekoppelde beeldscherm. Dit gebeurde na de installatie van de laatste NVidea-drivers ...himlims_ schreef op woensdag 14 april 2010 @ 15:53:
nieuwe kubuntu 10.04 (zaaalig) inmiddels paar kleine bugs tegengekomen bij 't gebruik van een dual-screen (maar wat is nieuw) en blijft de muis hangen wanneer de HD actief is , laatste erg frustrerend (maar goed is een beta)
[afbeelding]
Voor de rest is de nieuwe Kubuntu inderdaad heel erg tof. Ook veel features die we zagen in Windows 7.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2010 16:13 ]
Ik heb deze config licht aangepast.Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 10:48:
@ WiebeV
Zou ik die Conky-config eens mogen zien???
Misschien ook verstandig om dan de nvidia drivers te installerenEen vriend van mij draait deze ook. Hij heeft een Sony Vaio, en wanneer hij opstart met een extern beeld aangekoppeld blijft het scherm van zijn laptop uit. Hij kan alles wel gewoon zien op het aangekoppelde beeldscherm. Dit gebeurde na de installatie van de laatste NVidea-drivers .
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Na een tijdje met de standaard Netbook Remix omgeving gewerkt te hebben toch maar even aan de slag gegaan met de configuratie. Uiteindelijk is dit het geworden:

We zien hier Conky, het Dust theme uit Karmic Koala, en een wallpaper uit dit pack.

We zien hier Conky, het Dust theme uit Karmic Koala, en een wallpaper uit dit pack.
Voorheen altijd windows gebruikt en nu een paar maandjes overgestapt op ubuntu
Had er eerst mac4lin opstaan, heb alleen de icoontjes gehouden , andere dock en gdesklet

wallpaper:
http://www.desktopography.net/ op het plaatje klikken, 2009, en dan naar beneden scrollen
Had er eerst mac4lin opstaan, heb alleen de icoontjes gehouden , andere dock en gdesklet

wallpaper:
http://www.desktopography.net/ op het plaatje klikken, 2009, en dan naar beneden scrollen
[ Voor 3% gewijzigd door kelinci op 16-04-2010 10:27 ]
Verwijderd
Kan je de wallpaper niet ergens uploaden, of een direct-link geven, want ik kan er precies toch niet bij.
Je moest bij Expedition 5 kijken: http://desk08.customize.org/wallpaper/133
The devil is in the details.
[ Voor 29% gewijzigd door mcDavid op 16-04-2010 10:29 ]
Net mijn eigen desktop en werkomgeving omgegooid: Fluxbox was hip maar net niet helemaal mijn ding en Eterm wat al jaaaaren (deze screenshot stamt bijvoorbeeld uit 2005) mijn favo terminal-emulator was begon tekenen van slijtage te vertonen (geen utf8-support bijvoorbeeld) Op naar wat nieuwers dus!

Specs: Geen desktop-environment (nooit gehad, nooit gemist), Awesome als window-manager met alleen een grijs randje als window decoration, Roxterm als terminal emulator. Ik doe vrij veel terminal-based (rechtsboven bijvoorbeeld een ssh-sessie naar mijn server met daarin een screen waar mail, icq etc en irc in draait) dus veel lettertjes op de bschikbare ruimte is helemaal mijn ding. Voor webbrowsen en muziek heb ik op 2 andere desktops trouwens nog Firefox (nja, Iceweasel) en xmms draaien.
De wallpaper is trouwens een vrij generiek dingetje wat ik snel ff van een site geplukt heb; als ik een betere tegenkom vliegt deze snel genoeg de laan uit.

Specs: Geen desktop-environment (nooit gehad, nooit gemist), Awesome als window-manager met alleen een grijs randje als window decoration, Roxterm als terminal emulator. Ik doe vrij veel terminal-based (rechtsboven bijvoorbeeld een ssh-sessie naar mijn server met daarin een screen waar mail, icq etc en irc in draait) dus veel lettertjes op de bschikbare ruimte is helemaal mijn ding. Voor webbrowsen en muziek heb ik op 2 andere desktops trouwens nog Firefox (nja, Iceweasel) en xmms draaien.
De wallpaper is trouwens een vrij generiek dingetje wat ik snel ff van een site geplukt heb; als ik een betere tegenkom vliegt deze snel genoeg de laan uit.
[ Voor 9% gewijzigd door Sprite_tm op 16-04-2010 15:45 ]
Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog
Ik heb recentelijk maar weer eens een minimal debian met xfce4 op mijn netbookje gegooid.
Leeg:

Vol:

Wallpaper
.conkyrc
Leeg:

Vol:

Wallpaper
.conkyrc
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
| use_xft yes xftfont monospace:size=8 alignment top_middle gap_x 0 gap_y 0 maximum_width 1024 minimum_width 1024 xftalpha 0.8 own_window yes own_window_type override own_window_transparent yes own_window_hints undecorated,below,sticky,skip_taskbar,skip_pager double_buffer yes draw_shades no draw_outline no draw_borders no stippled_borders 10 border_margin 1 border_width 1 default_shade_color grey default_outline_color black default_color BADCDD use_spacer none no_buffers yes uppercase no color1 F8DF58 update_interval 3.0 use_spacer left TEXT Up: ${upspeed eth0} Down: ${downspeed eth0} CPU0: ${cpu cpu0}% ${cpubar cpu0 5, 50} CPU1: ${cpu cpu1}% ${cpubar cpu1 5, 50} CPU Temp: $acpitemp° $mem / $memmax Battery: ${battery_percent BAT1}% ${time %H:%M} ${time %A %d %Y} |
-
[ Voor 100% gewijzigd door deadlock2k op 06-08-2021 16:13 ]
Uptime ftw idd 
Ik heb sinds een week een nieuw laptopje (Sony Vaio Y) en ik heb er vrij vlot Linux op gezet. Na een klein weekje ziet het er nu als volgt uit:
Clean:

In use:

Je ziet:
- Arch Linux
- Openbox (theme Shiki Human)
- tint2 (links, verticale config, multi-desktop), nm-applet in systray (networkmanager)
- dzen2 (onderin), conky data wordt hier naartoe gepiped en dzen zet dit netjes op het scherm, plus klikbaar om bepaalde commando's te starten. (klik op de batterijduur geeft bijv "sudo powertop" in terminal)
- sakura terminal met irssi en de hypnotoad
GTK theme is Shiki-Human en Icons zijn GNOME-Human
Wallpaper komt van interfacelift, als iemand interesse heeft kan ik die wel even opzoeken.
Ik heb sinds een week een nieuw laptopje (Sony Vaio Y) en ik heb er vrij vlot Linux op gezet. Na een klein weekje ziet het er nu als volgt uit:
Clean:

In use:

Je ziet:
- Arch Linux
- Openbox (theme Shiki Human)
- tint2 (links, verticale config, multi-desktop), nm-applet in systray (networkmanager)
- dzen2 (onderin), conky data wordt hier naartoe gepiped en dzen zet dit netjes op het scherm, plus klikbaar om bepaalde commando's te starten. (klik op de batterijduur geeft bijv "sudo powertop" in terminal)
- sakura terminal met irssi en de hypnotoad
GTK theme is Shiki-Human en Icons zijn GNOME-Human
Wallpaper komt van interfacelift, als iemand interesse heeft kan ik die wel even opzoeken.
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Verwijderd
LOL ik vind jouw openbox er wel netjes uitzien... Het lijkt zelfs een beetje op awesome wm
Zou je jouw code willen delen?
Ziet er iig heel erg netjes uit, complimenten!
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Heb alleen hier en daar wat dingen uit de originele config gesloopt (batterij status bijv).Joopieboy schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 21:01:
[...]
Zou je jouw code willen delen?
Ziet er iig heel erg netjes uit, complimenten!
Daarom had ik hem hier in eerste instantie niet gepost
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
125
126
127
128
129
130
131
132
133
134
135
136
137
| # Use Xft? use_xft yes xftfont DejaVu Sans:size=8 xftalpha 0.8 text_buffer_size 2048 # Update interval in seconds update_interval 4 # This is the number of times Conky will update before quitting. # Set to zero to run forever. total_run_times 0 # Create own window instead of using desktop (required in nautilus) own_window yes own_window_transparent yes own_window_type normal own_window_hints undecorated,below,sticky,skip_taskbar,skip_pager # Use double buffering (reduces flicker, may not work for everyone) double_buffer yes # Minimum size of text area minimum_size 180 0 #maximum_width 200 # Draw shades? draw_shades no # Draw outlines? draw_outline no # Draw borders around text draw_borders no # Stippled borders? stippled_borders 0 # border margins border_margin 5 # border width border_width 1 # Default colors and also border colors default_color grey #default_shade_color black #default_outline_color grey own_window_colour grey # Text alignment, other possible values are commented #alignment top_left alignment top_right #alignment bottom_left #alignment bottom_right # Gap between borders of screen and text # same thing as passing -x at command line gap_x 35 gap_y 35 # Subtract file system buffers from used memory? no_buffers yes # set to yes if you want all text to be in uppercase uppercase no # number of cpu samples to average # set to 1 to disable averaging cpu_avg_samples 2 # number of net samples to average # set to 1 to disable averaging net_avg_samples 2 # Force UTF8? note that UTF8 support required XFT override_utf8_locale yes # Add spaces to keep things from moving about? This only affects certain objects. use_spacer none TEXT SYSTEM ${hr 2} ${alignc 17}${font Arial Black:size=16}omns${font} ${alignc}smile, breathe and go slowly ${voffset 2}${font StyleBats:size=16}i${font} Kernel: ${alignr}${kernel} ${font StyleBats:size=16}A${font} CPU1: ${cpu cpu1}% ${alignr}${cpubar cpu1 8,60} ${font StyleBats:size=16}A${font} CPU2: ${cpu cpu2}% ${alignr}${cpubar cpu2 8,60} ${font StyleBats:size=16}g${font} RAM: $memperc% ${alignr}${membar 8,60} ${font StyleBats:size=16}j${font} SWAP: $swapperc% ${alignr}${swapbar 8,60} ${font Webdings:size=16}~${font} Battery: ${battery_percent BAT0}% ${alignr}${battery_bar 8,60 BAT0} ${font StyleBats:size=16}q${font} Uptime: ${alignr}${uptime} DATE ${hr 2} ${alignc 17}${font Arial Black:size=16}${time %H:%M}${font} ${alignc}${time %A %d %B %Y} HD ${hr 2} ${voffset 4}${font Pie charts for maps:size=14}7${font} ${voffset -5}Root: ${voffset 4}${fs_used /}/${fs_size /} ${alignr}${fs_bar 8,60 /} ${font Pie charts for maps:size=14}7${font} ${voffset -5}Home: ${voffset 4}${fs_used /home}/${fs_size /home} ${alignr}${fs_bar 8,60 /home} NETWORK ${hr 2} ${if_existing /proc/net/route wlan0} ${voffset -6}${font PizzaDude Bullets:size=14}O${font} Up: ${upspeed wlan0} kb/s ${alignr}${upspeedgraph wlan0 8,60 BEBEBE BEBEBE} ${voffset 4}${font PizzaDude Bullets:size=14}U${font} Down: ${downspeed wlan0} kb/s ${alignr}${downspeedgraph wlan0 8,60 BEBEBE BEBEBE} ${voffset 4}${font PizzaDude Bullets:size=14}N${font} Upload: ${alignr}${totalup wlan0} ${voffset 4}${font PizzaDude Bullets:size=14}T${font} Download: ${alignr}${totaldown wlan0} ${voffset 4}${font PizzaDude Bullets:size=14}Z${font} Signal: ${wireless_link_qual wlan0}% ${alignr}${wireless_link_bar 8,60 wlan0} ${voffset 4}${font PizzaDude Bullets:size=14}a${font} Local Ip: ${alignr}${addr wlan0} ${else}${if_existing /proc/net/route eth0} ${voffset -6}${font PizzaDude Bullets:size=14}O${font} Up: ${upspeed eth0} kb/s ${alignr}${upspeedgraph eth0 8,60 789E2D A7CC5C} ${voffset 4}${font PizzaDude Bullets:size=14}U${font} Down: ${downspeed eth0} kb/s ${alignr}${downspeedgraph eth0 8,60 789E2D A7CC5C} ${voffset 4}${font PizzaDude Bullets:size=14}N${font} Upload: ${alignr}${totalup eth0} ${voffset 4}${font PizzaDude Bullets:size=14}T${font} Download: ${alignr}${totaldown eth0} ${voffset 4}${font PizzaDude Bullets:size=14}a${font} Local Ip: ${alignr}${addr eth0} ${endif}${else}${if_existing /proc/net/route eth1} ${voffset -6}${font PizzaDude Bullets:size=14}O${font} Up: ${upspeed eth1} kb/s ${alignr}${upspeedgraph eth1 8,60 789E2D A7CC5C} ${voffset 4}${font PizzaDude Bullets:size=14}U${font} Down: ${downspeed eth1} kb/s ${alignr}${downspeedgraph eth1 8,60 789E2D A7CC5C} ${voffset 4}${font PizzaDude Bullets:size=14}N${font} Upload: ${alignr}${totalup eth1} ${voffset 4}${font PizzaDude Bullets:size=14}T${font} Download: ${alignr}${totaldown eth1} ${voffset 4}${font PizzaDude Bullets:size=14}a${font} Local Ip: ${alignr}${addr eth1} ${endif}${else} ${font PizzaDude Bullets:size=14}4${font} Network Unavailable ${endif} PROCESSES ${hr 2} NAME $alignr PID CPU ${top name 1} $alignr ${top pid 1} ${top cpu 1} ${top name 2} $alignr ${top pid 2} ${top cpu 2} ${top name 3} $alignr ${top pid 3} ${top cpu 3} ${top name 4} $alignr ${top pid 4} ${top cpu 4} ${top name 5} $alignr ${top pid 5} ${top cpu 5} ${top name 6} $alignr ${top pid 6} ${top cpu 6} ${top name 7} $alignr ${top pid 7} ${top cpu 7} ${top name 8} $alignr ${top pid 8} ${top cpu 8} |
Echt onwijs bedankt!WiebeV schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 21:18:
[...]
Heb alleen hier en daar wat dingen uit de originele config gesloopt (batterij status bijv).
Daarom had ik hem hier in eerste instantie niet gepost
code:
1 *knip*
Ik krijg trouwens vierkantjes achter tekst en lijnen te staan, ondanks dat ik alle fonts gedownload en in de map fonts heb gezet.

[ Voor 85% gewijzigd door Joopieboy op 24-04-2010 18:18 ]
48 dagen? Dat is toch niet zo bijzonder...himlims_ schreef op donderdag 22 april 2010 @ 12:40:
die heb ik al lang niet meer gezien; netware
wel een meesterlijke uptime
Verwijderd
Dan draait het net.
Mijn "screenshot" van mijn pas geupgrade server:
Mijn "screenshot" van mijn pas geupgrade server:
******************************************************************************* * * * * * Welcome to AIX Version 6.1! * * * * * * Please see the README file in /usr/lpp/bos for information pertinent to * * this release of the AIX Operating System. * * * * * *******************************************************************************
Zo, na een tijde rommelen toch het een en ander goed gekregen met Conky.
Inmiddels ook geüpgraded naar 10.04, tot op heden bevalt het mij wel.
Screenshot:

(klik voor groot)
Achtergrond: Giraffe (met dank aan een mede tweaker)
Thema: Moomex Emerald
Icons: nuoveXT 2
Muis cursor: Neutral Plus
En als afsluiter, de conky config:
Inmiddels ook geüpgraded naar 10.04, tot op heden bevalt het mij wel.
Screenshot:

(klik voor groot)
Achtergrond: Giraffe (met dank aan een mede tweaker)
Thema: Moomex Emerald
Icons: nuoveXT 2
Muis cursor: Neutral Plus
En als afsluiter, de conky config:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
| # Use Xft? use_xft yes xftfont DejaVu Sans:size=8 xftalpha 0.8 text_buffer_size 2048 # Update interval in seconds update_interval 4 # This is the number of times Conky will update before quitting. # Set to zero to run forever. total_run_times 0 # Create own window instead of using desktop (required in nautilus) own_window yes own_window_transparent yes own_window_type normal own_window_hints undecorated,below,sticky,skip_taskbar,skip_pager # Use double buffering (reduces flicker, may not work for everyone) double_buffer yes # Minimum size of text area minimum_size 180 maximum_width 400 # Draw shades? draw_shades no # Draw outlines? draw_outline no # Draw borders around text draw_borders no # Stippled borders? stippled_borders 0 # border margins border_margin 5 # border width border_width 1 # Default colors and also border colors default_color black #default_shade_color black #default_outline_color black own_window_colour black # Text alignment, other possible values are commented #alignment top_left alignment top_right #alignment bottom_left #alignment bottom_right # Gap between borders of screen and text # same thing as passing -x at command line gap_x 35 gap_y 35 # Subtract file system buffers from used memory? no_buffers yes # set to yes if you want all text to be in uppercase uppercase no # number of cpu samples to average # set to 1 to disable averaging cpu_avg_samples 2 # number of net samples to average # set to 1 to disable averaging net_avg_samples 2 # Force UTF8? note that UTF8 support required XFT override_utf8_locale yes # Add spaces to keep things from moving about? This only affects certain objects. use_spacer none TEXT SYSTEEM ${hr 2} ${voffset 4} ${font StyleBats:size=16}i ${font} ${voffset -4} Kernel: ${alignr} $sysname $kernel ${voffset 4} ${font StyleBats:size=16}A ${font} ${voffset -4} CPU: ${cpu cpu1}% ${alignr} ${cpubar cpu1 8,60} ${voffset 4} ${font StyleBats:size=16}g ${font} ${voffset -4} RAM: $memperc% ${alignr} ${membar 8,60} ${voffset 4} ${font StyleBats:size=16}j ${font} ${voffset -4} SWAP: $swapperc% ${alignr} ${swapbar 8,60} ${voffset 4} ${font StyleBats:size=16}q ${font} ${voffset -4} Uptime: ${alignr} ${uptime} TIJD ${hr 2} ${alignc 49} ${font Arial Black:size=26} ${time %H:%M } ${font} ${alignc} ${time %A %d %B %Y } HDD ${hr 2} ${voffset 4} ${font Pie charts for maps:size=14}2 ${font} ${voffset -5}Root: ${fs_used /}/ ${fs_size /} ${alignr} ${fs_bar 8,60 /} LAN ${hr 2} ${voffset 4} ${font PizzaDude Bullets:size=14}O ${font} ${voffset -2}Up: ${upspeed eth0}kb/s ${alignr} ${upspeedgraph eth0 8,60 000000 000000} ${voffset 4} ${font PizzaDude Bullets:size=14}U ${font} ${voffset -2}Down: ${downspeed eth0}kb/s ${alignr} ${downspeedgraph eth0 8,60 000000 000000} ${voffset 4} ${font PizzaDude Bullets:size=14}N ${font} ${voffset -2}Upload: ${alignr} ${totalup eth0} ${voffset 4} ${font PizzaDude Bullets:size=14}T ${font} ${voffset -2}Download: ${alignr} ${totaldown eth0} ${voffset 4} ${font PizzaDude Bullets:size=14}a ${font} ${voffset -2}Local Ip: ${alignr} ${addr eth0} PROCESSEN ${hr 2} NAAM ${alignr} MEM CPU ${top name 1} ${alignr} ${top mem 1} ${top cpu 1} ${top name 2} ${alignr} ${top mem 2} ${top cpu 2} ${top name 3} ${alignr} ${top mem 3} ${top cpu 3} ${top name 4} ${alignr} ${top mem 6} ${top cpu 6} ${top name 7} ${alignr} ${top mem 7} ${top cpu 7} ${top name 8} ${alignr} ${top mem 8} ${top cpu 8} |
Lekker clean zo!
* Khaine likes
* Khaine twijfeld nog om ook een upgrade te wagen.
Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?
Ik ben sinds het begin van de KDE4 dagen altijd al aangetrokken door de look&feel van KDE en heb meerdere keren tevergeefs geprobeerd er langer mee te werken dan een week... Nu met Kubuntu 10.04 en KDE 4.4 eens zien of het eindelijk stabiel en snel genoeg is om mee te werken! Het heeft er alleszins nog nooit zo goed uitgezien en enkel nog maar crashes gehad van Rekonq icm Facebook. Maar ben toch een Firefox gebruiker dus geen probleem.
Screenshots na 1 dag in gebruik:
bureaublad widgets

firefox met gtk-qt integratie en een VLC venstertje

wallpaper:
http://www.mopo.ca/uploaded_images/leopard-blue-728736.jpg
Voor diegenen die willen weten waarom mijn buttons links staan, als je je balk bovenaan hebt en er meldingen komen (en dat is wel dikwijls), kan ik niet direct bij mijn sluit/minimaliseer/maximaliseerknoppen, dus zet ik ze gewoon links. Went sneller dan verwacht!
Screenshots na 1 dag in gebruik:
bureaublad widgets

firefox met gtk-qt integratie en een VLC venstertje

wallpaper:
http://www.mopo.ca/uploaded_images/leopard-blue-728736.jpg
Voor diegenen die willen weten waarom mijn buttons links staan, als je je balk bovenaan hebt en er meldingen komen (en dat is wel dikwijls), kan ik niet direct bij mijn sluit/minimaliseer/maximaliseerknoppen, dus zet ik ze gewoon links. Went sneller dan verwacht!
[ Voor 3% gewijzigd door illewoare op 02-05-2010 16:35 ]
Dankjewel, en ik zeg doen.Khaine schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 23:12:
[...]
Lekker clean zo!
* Khaine likes
* Khaine twijfeld nog om ook een upgrade te wagen.
Paar kleine dingen die ik heb aangepast, maar ach, dat had ik iedere versie wel.
Sinds 9 valt het allemaal wel mee. Ik weet nog bij 5 dat ik complete scripts heb lopen aanpassen.
Verwijderd
Screenshot van maart (Desktop is sindsdien niet meer veranderd): http://dark.ellende.eu/public/gentoo_march_2010.png
Gentoo: Gnome + compiz + 2 Gnome-Terminals (met random Chuck Norris quote
) + audacious2 + een paar gnome-panel applets. Ik weet dat het raar om te zien is maar ik heb 24" (1920x1080) + 26" (1920x1200) dual screen setup. Die witte balk onderaan links is door het verschil in hoogte tussen de schermen.
Voor de fans van de gebruikte wallpaper: http://dark.ellende.eu/public/1256808301253.png
Even offtopic; ik heb een hele collectie van een paar honderd wallpapers online staan op http://dark.ellende.eu/pics/?dir=wallpapers . Enjoy.
Gentoo: Gnome + compiz + 2 Gnome-Terminals (met random Chuck Norris quote
Voor de fans van de gebruikte wallpaper: http://dark.ellende.eu/public/1256808301253.png
Even offtopic; ik heb een hele collectie van een paar honderd wallpapers online staan op http://dark.ellende.eu/pics/?dir=wallpapers . Enjoy.
[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2010 19:32 ]
Misschien moet ik KDE nog maar eens proberen. Het ziet er gelikt uit. Er zijn bepaalde dingen die me altijd blijven irriteren aan Gnome; windows resizen, en hoe het menu is ingericht. (een zooitje vind ik). Misschien ben je ook idd nog wel productiever met KDE.illewoare schreef op zondag 02 mei 2010 @ 03:21:
Ik ben sinds het begin van de KDE4 dagen altijd al aangetrokken door de look&feel van KDE en heb meerdere keren tevergeefs geprobeerd er langer mee te werken dan een week... Nu met Kubuntu 10.04 en KDE 4.4 eens zien of het eindelijk stabiel en snel genoeg is om mee te werken! Het heeft er alleszins nog nooit zo goed uitgezien en enkel nog maar crashes gehad van Rekonq icm Facebook. Maar ben toch een Firefox gebruiker dus geen probleem.
Omdat het marktaandeel van IE is gedaalt tot iets boven 50% heb ik besloten een bijpassende wallpaper te nemen. 

Orgineel is hier te vinden in alle denkbare resoluties:
http://www.smashingmagazi...aper-calendar-may-2010-2/

Orgineel is hier te vinden in alle denkbare resoluties:
http://www.smashingmagazi...aper-calendar-may-2010-2/
Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.
Het werd ook wel eens tijd, het is en blijft dikke eigenwijze meuk, hoewel de laatste in vergelijking met de rest nog wel redelijk mee valt, maar het meeste is gewoon jat werk daar niet van.WernerL schreef op maandag 03 mei 2010 @ 22:41:
Omdat het marktaandeel van IE is gedaalt tot iets boven 50% heb ik besloten een bijpassende wallpaper te nemen.

(click voor origineel)
Gnome 2.6/ubuntu 10.04/metacity
wallpaper: http://Tsnaggen.deviantart.com/art/Pattern-163225078
Niet ontevreden over ubuntu, tov gentoo is het wel wat buggy soms maar het niet zelf hoeven compilen scheelt weer wat (waardevolle) tijd.
Wat is dat voor dock aan de linkerkant?
Heb je ook nog een link naar het thema?
Ziet er wel strak uit!
Heb je ook nog een link naar het thema?
Ziet er wel strak uit!
Dat is gaia (http://customize.org/gtk/themes/52293)Heb je ook nog een link naar het thema?
-
[ Voor 100% gewijzigd door deadlock2k op 06-08-2021 16:13 ]
Gebruik jij global menu zo te zien? Werkt dat een beetje?blouweKip schreef op zondag 09 mei 2010 @ 12:24:
[...]
Dat is gaia (http://customize.org/gtk/themes/52293)
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Als ik me niet vergis (lees: als ik wikipedia mag geloven) is de GNOME 2.6 release uit maart 2004.... Bedoel je daadwerkelijk 2.6 en niet stiekem 2.?
(Tja, je hebt mensen die oudere versies liever gebruiken, dus onmogelijk is het niet.....)
IMDB vote history | Next-gen OS, audio en video player, search engine en Movie DB
Standaard heeft 10.04 Gnome 2.30 mee iig.afraca schreef op maandag 10 mei 2010 @ 15:54:
[...]
Als ik me niet vergis (lees: als ik wikipedia mag geloven) is de GNOME 2.6 release uit maart 2004.... Bedoel je daadwerkelijk 2.6 en niet stiekem 2.?
(Tja, je hebt mensen die oudere versies liever gebruiken, dus onmogelijk is het niet.....)
Ja, nee, ja dat was dus zo.Verwijderd schreef op zondag 09 mei 2010 @ 10:33:
Dat is Docky. Zit tegenwoordig standaard in Gnome-DO.
Gnome Do met Docky is nu
- Gnome Do met Docky
of net afgesplitst:
- Docky zonder Do
om het duidelijk te houden. Ontdek daardoor dat mijn oude Gnome Do config dus nog steeds bestaat met Docky in Do. Gek genoeg komen daar de icoontjes soepeler omhoog dan bij het nieuwe Docky. Bleeeh.. soms....
enne, het is Kernel 2.6.x.x. en gnome-versie 2.3.x.x die er nu gedraaid wordt. Volgende Gnome versie wordt 3.x.x. Een 2.6 gnome heeft vooralsnog niet bestaan dammit,.. ik meende dat ie bestond maar zag hem niet op wikipedia zo snel
[ Voor 10% gewijzigd door letatcest op 10-05-2010 16:41 ]
Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie
Dan moet je toch nog es even goed kijken....
Gnomes stabiele releases zijn altijd even: 2.0, 2.2, 2.4, 2.6
, 2.8, 2.10, 2.12, ... Testbuilds krijgen altijd een oneven minor en patchlevel:
2.30 is de laatste release voor 3.0 officieel wordt uitgebracht.
Hier kan je nog de Nederlandstalige release notes vinden voor Gnome 2.6.
Gnomes stabiele releases zijn altijd even: 2.0, 2.2, 2.4, 2.6
code:
1
2
| [stijn@hermes ~]$ pacman -Q brasero-lite brasero-lite 2.29.91-1 |
2.30 is de laatste release voor 3.0 officieel wordt uitgebracht.
Hier kan je nog de Nederlandstalige release notes vinden voor Gnome 2.6.
[ Voor 16% gewijzigd door Borromini op 10-05-2010 16:25 ]
Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje
Werkt perfect.Gebruik jij global menu zo te zien? Werkt dat een beetje?
Het is inderdaad een hogere versie van gnome (zal wel 2.12 zijn, ik volg het niet meer, gebruik ook steeds meer gnome-shell maar dat werkt nog niet ideaal met compiz atm - extreem goed en makkelijk stijlbaar via css overigens)
Hmm, Geinspireerd door velen hier enkele van de conky configs geprobeerd, maar om de een of andere reden krijg ik een rand om conky heen, een soort schaduwrand. Da's natuurlijk niet zo fraai, terwijl ik exacte configs overneem... gebruik trouwens Ubuntu 10.04 met standaard thema en settings.
Na 1,5 jaar met linux gewerkt te hebben op me netbook ook maar eens Ubuntu (10.04) in dual boot op me desktop gezet. Vorige week geïnstalleerd en tot nu toe nog niet 1 keer Windows gestart, bevalt me goed dus!
Screenshot:

(Klik voor groot)
Achtergrond: Glacier Canyon
Metacity theme: Clearbox (lichtelijk zelf aangepast)
Pictogrammen: Humanity-Dark
De dock onderin is Docky
Panel heb ik zelf een beetje aangepast met gnome-color-chooser
Screenshot:
(Klik voor groot)
Achtergrond: Glacier Canyon
Metacity theme: Clearbox (lichtelijk zelf aangepast)
Pictogrammen: Humanity-Dark
De dock onderin is Docky
Panel heb ik zelf een beetje aangepast met gnome-color-chooser
Ik wil dus voor me netbook en me laptop dezelfde theme hebben (Netbook = UNE 10.4, laptop = Mint 9). Dus ik het themading heb ik mijn thema opgeslagen naar Mint gehaald... kan ik hem vervolgens niet installeren...
Beide Gnome.
Heb hier een screen van me netbook met Ubuntu 10.4 (met mintMenu!)

Ambiance Ubuntu theme, mintMenu (met Asus logo
), Aeon (Charlize Theron wallpaper) en rare iconpack met twee kleuren (Weet iemand een iconpack met neonblauw? Anders ben ik bang dat ik zelf moet gaan Gimpen...). (Hier heb ik al een oplossing voor; MagIcon! Daarmee kleur je alle iconen in je thema. Echt cool, met regenboog en glow effecten!)
Beide Gnome.
Heb hier een screen van me netbook met Ubuntu 10.4 (met mintMenu!)

Ambiance Ubuntu theme, mintMenu (met Asus logo
[ Voor 12% gewijzigd door Sup4rdurt op 20-05-2010 01:18 ]
Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl
Na een poosje balk bovenaan zijn mijn windows-gewoonten er toch weer doorgekomen!
De knoppen staan nog altijd links, maar de balk is terug beneden
Heerlijk spelen met al die mogelijkheden!
Voor de rest nog een van de KDE wallpapers uit 4.2, wat ik persoonlijk toch een van de mooiste KDE wallpapers tot nu toe vond.
leeg:

vol:

wallpaper: http://static3.gigagfx.de/wallpaper/files/11_1241539191.jpg
KDE 4.4 is voor mij ook de eerste echt bruikbare release sinds de release van KDE 4.0! Vele malen sneller dan de vorige edities en de kleine afwerkingen doen het. Voor alle gnome-fans bij wie het toch een beetje kriebelt om het eens te testen, zeker doen! Het is de eerste linux-DE die me verleidt om Windows (7 in mijn geval) niet op te starten
De knoppen staan nog altijd links, maar de balk is terug beneden
Voor de rest nog een van de KDE wallpapers uit 4.2, wat ik persoonlijk toch een van de mooiste KDE wallpapers tot nu toe vond.
leeg:

vol:

wallpaper: http://static3.gigagfx.de/wallpaper/files/11_1241539191.jpg
KDE 4.4 is voor mij ook de eerste echt bruikbare release sinds de release van KDE 4.0! Vele malen sneller dan de vorige edities en de kleine afwerkingen doen het. Voor alle gnome-fans bij wie het toch een beetje kriebelt om het eens te testen, zeker doen! Het is de eerste linux-DE die me verleidt om Windows (7 in mijn geval) niet op te starten
Hier ook maar eens een screenshots van mijn huidige ubuntu 10.04 desktop, vond ze wel tof om te delen. De eerste twee donkere heb ik een tijd zo gebruikt maar dat had ik wel gezien, nu is het zoals op laatste twee. en dat werkt erg prettig.
Wat zie je:
Onderin Docky, Het thema en aanpassingen in nautilus zijn van elementary.(tip)
Voor het eerste overigens een dock onderin die gewoon werkt zonder rare bugs en mijn accu leeg te drinken, en verdwijnt tijdelijk als je een programma full-screen hebt erg handig. complimenten voor de Docky dock makers :-).
Menu is Cardapio.
Wallpaper weet ik niet meer.
Firefox thema donker is Dustfox en nu gebruik ik Strata40 Dustfox past niet bij dit lichte thema.
Verder gebruik ik ubuntu tweak om de achtergrond van het inloggen aan te passen die is hetzelfde als de huidige achtergrond bij mij dat maakt het meer één geheel.
ow ja de link ;-)
Wat zie je:
Onderin Docky, Het thema en aanpassingen in nautilus zijn van elementary.(tip)
Voor het eerste overigens een dock onderin die gewoon werkt zonder rare bugs en mijn accu leeg te drinken, en verdwijnt tijdelijk als je een programma full-screen hebt erg handig. complimenten voor de Docky dock makers :-).
Menu is Cardapio.
Wallpaper weet ik niet meer.
Firefox thema donker is Dustfox en nu gebruik ik Strata40 Dustfox past niet bij dit lichte thema.
Verder gebruik ik ubuntu tweak om de achtergrond van het inloggen aan te passen die is hetzelfde als de huidige achtergrond bij mij dat maakt het meer één geheel.
ow ja de link ;-)
[ Voor 8% gewijzigd door DummyXL op 12-06-2010 18:40 ]
Hier had een inspirerende tekst kunnen staan.
Die conky setups zien er echt wreed uit bij jullie, jammer dat het niet compatible met windows is!
Als het gemakkelijk was had iemand anders het wel gedaan!
Welke window border is dat?blouweKip schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 22:38:
[afbeelding]
(click voor origineel)
Gnome 2.6/ubuntu 10.04/metacity
wallpaper: http://Tsnaggen.deviantart.com/art/Pattern-163225078
Niet ontevreden over ubuntu, tov gentoo is het wel wat buggy soms maar het niet zelf hoeven compilen scheelt weer wat (waardevolle) tijd.
hier ook mijn linux mint desktop

[ Voor 3% gewijzigd door jacobdb op 13-06-2010 19:43 ]
Dat IS een heerlijke cleane desktop! LekkerWernerL schreef op zondag 13 juni 2010 @ 20:01:
Mijn fedora desktop:
[afbeelding]
Lekker clean dus. :-)
Heb je die wallpaper ook in 1680x1050 formaat (of de link naar het origineel)? En is dat een plasmoid die rechts in het scherm de actieve deamons weergeeft?
Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?
Content met mijn Ubuntu 10.10 desktop 
http://twitpic.com/1wu9c3
*klik voor vollededige grootte
- Ubuntu 10.10 Alpha1+
- Wallpaper stond nog ergens op mijn hdd
- Conky met een custom config op basis van een die ik op de ubuntu forums vond
- AWN (trunk)
- Simplistica Monochrome theme en iconset
http://twitpic.com/1wu9c3
- Ubuntu 10.10 Alpha1+
- AWN (trunk)
[ Voor 16% gewijzigd door Bram77 op 15-06-2010 08:15 ]
wowBram77 schreef op maandag 14 juni 2010 @ 23:53:
Content met mijn Ubuntu 10.10 desktop
[afbeelding]
- Ubuntu 10.10 Alpha1+
- AWN (trunk)
super simplistisch, maar ziet er netjes uit zeg
en een wallpaper die zo echt op een muur had kunnen hangen
DIe wallpaper heb ik geinstalleerd via de 'get new wallpapers' knop in KDE zelf. Ik denk dat hij ook wel te vinden is op KDE-look.org. IK zal straks als ik thuis ben eens kijken hoe hij heet.Khaine schreef op zondag 13 juni 2010 @ 20:47:
[...]
Dat IS een heerlijke cleane desktop! Lekker.
Heb je die wallpaper ook in 1680x1050 formaat (of de link naar het origineel)? En is dat een plasmoid die rechts in het scherm de actieve deamons weergeeft?
Rechtersonder is idd een plasmoid. Zou ik ook moeten kijken hoe die precies heet. Zit op school atm.
//edit
De wallpaper is hier te vinden: http://opendesktop.org/content/show.php?content=125314
Die widget die je ziet heet 'Service Monitor'.
[ Voor 10% gewijzigd door WernerL op 16-06-2010 22:42 ]
Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

mijn eerste screenshot ooit in dit topic
u ziet:
Ubuntu 10.4
Elementary theme
standaard Ubuntu 10.4 achtergrond
En docky!
ik ben nog aant knutselen met concky
[ Voor 9% gewijzigd door Aherin op 21-06-2010 18:44 ]

Wat ziet u:
wallpaper: Hylomorphic Galactic Green by *submicron
desktop: XFCE4 + fusion-icon + gkrellm (eigen theme)
GTK theme: Gaia (getweakt)
icons theme: samui-2.0 (niet alsof ik dagelijks veel van terug zie
emerald theme: blackline
other: irssi in screen
Topic mag wel een schopje van mij krijgen:

Archlinux (2.6.34-ARCH) op een testbakje.
de windowmanager is DWM, browser is chromium.
linksonder een SSH naar m'n server waar ik altijd irssi in een screen heb draaien
Onderste terminal geeft de 3 balken aan van htop.

achtergrond

Archlinux (2.6.34-ARCH) op een testbakje.
de windowmanager is DWM, browser is chromium.
linksonder een SSH naar m'n server waar ik altijd irssi in een screen heb draaien
Onderste terminal geeft de 3 balken aan van htop.
offtopic:
100MB geheugengebruik voor heel het systeem? op windows gebruikt FF al minimaal 300
100MB geheugengebruik voor heel het systeem? op windows gebruikt FF al minimaal 300

achtergrond
[ Voor 12% gewijzigd door kKaltUu op 30-06-2010 18:29 ]
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
In hemelsnaam, waarom?Vinze schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 01:01:
Hehe...![]()
[afbeelding]
Klik voor groot
Wat zie je:
Ubuntu 10.04 op me netbook
Windows 7 achtergrond![]()
Zelf gemaakt menu knopje + gnome panel achtergrond
Icon theme: Ubuntu-Mono-Light
Rechtsonder: Conky
Ik wil zelf ook wel ff pimpen:

't is gewoon de standaard ubuntu 10.04 theme, dus het gaat vooral om de achtergrond. De foto is al weer bijna 2 jaar oud maar ik was nog nooit op het idee gekomen 'm als desktop te gebruiken
Wie 'm tof vind mag PM'en
Laat met plaatsen, maar de desktop van mijn nieuwe netbookje. Opgebouwd vanaf ubuntu-mini en razendsnel.

[ Voor 15% gewijzigd door pkwarts op 14-07-2010 23:03 ]

upgrade gedaan naar openSUSE 11.3 en dan direct naar KDE 4.5 RC2. Wederom een hele prestatieverbetering en de eerste KDE versie waar de effecten even snel en vlot gaan als compiz op gnome! (let wel op, het nieuwe blur-effect kan je ervaring aanzienlijk vertragen, dus die eventjes uitzetten
wallpaper: http://interfacelift.com/...e_to_castle_mountain.html
Verwijderd
Mijn oude laptop,
Crunchbang 9.04 Openbox, licht en minimalistisch.
Wallpaper : http://fiftyfootshadows.net/page/16/

By ed1w2ard at 2010-07-23
Hier in t groot: groter scrotje
Crunchbang 9.04 Openbox, licht en minimalistisch.
Wallpaper : http://fiftyfootshadows.net/page/16/

By ed1w2ard at 2010-07-23
Hier in t groot: groter scrotje
Verwijderd
@T0MM: Zie ik daar de FSX DVD gemount? Werkt dat tegenwoordig onder Linux? Laatste keer dat ik had gekeken was FS2004 nog steeds garbage. Voor FSX had ik alle hoop al opgegeven

Arch met KDE (nog geen 4.5)
Achtergrond komt uit de arch extra repo's
Icoontjes standaard oxygen
Thema ook standaard oxygen
Vicariously I live while the whole world dies
Verwijderd
Sorry voor het late antwoord.Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 15:55:
@T0MM: Zie ik daar de FSX DVD gemount? Werkt dat tegenwoordig onder Linux? Laatste keer dat ik had gekeken was FS2004 nog steeds garbage. Voor FSX had ik alle hoop al opgegeven
Nee het is gewoon het icoontje van mijn D: drive.
Verwijderd
Ik gebruik al jaren KDE, maar nu maar eens XFCE aan t proberen. Bevalt voor zover erg goed.
Nu nog de looks wat verder tweaken

Slackware64-current
XFCE 4.6.2
Compiz met emerald
Tango icons
wallpaper: http://www.craiovaforum.r...ng_lion_hd_wallpapers-jpg
Nu nog de looks wat verder tweaken

Slackware64-current
XFCE 4.6.2
Compiz met emerald
Tango icons
wallpaper: http://www.craiovaforum.r...ng_lion_hd_wallpapers-jpg
nice!ex87 schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 21:21:
Ik doe ook even mee:
[afbeelding]
(pop-ups uitgezet, vandaar de verkorte links, als dit niet ok is hoor ik het graag maar het ziet er mooier uit zo.)
wallpaper
* frankivo achtergrond instellen doet
Na wat strubbelingen met ubuntu unstable en wat pogingen kde werkend te krijgen (draait voor geen meter op 10.10 icm met ati's oss en closed source drivers) weer lekker een minimale gnome setup, draait echter supersmooth.

(klik voor het orgineel 1:1)
Gnome 2.31.6 (ubuntu maverick)
Gtk2 theme: Ambiance maverick beta
Metacity: Dushiki-colors-metacity
Icons: Moblin
De achtergrond komt van deviantart.

(klik voor het orgineel 1:1)
Gnome 2.31.6 (ubuntu maverick)
Gtk2 theme: Ambiance maverick beta
Metacity: Dushiki-colors-metacity
Icons: Moblin
De achtergrond komt van deviantart.
Ik ben weer aan de slag geweest, deze keer alleen m'n laptop.

Groter:
http://peter-server.homelinux.net/nos1.png
http://peter-server.homelinux.net/nos2.png
De kleuren van de scrollbalkjes, geselecteerde tekst en nog wat veranderd om de 10 minuten, random.
Zie \[gconf+cron]gtk instellingen om de 10 minuten veranderen
gtk theme: elementary
skydome: 360 panorama van Het Forum, het plein voor de bioscoop van Almere.
* Peetz0r doet niet aan vierkante wallpapers

Groter:
http://peter-server.homelinux.net/nos1.png
http://peter-server.homelinux.net/nos2.png
De kleuren van de scrollbalkjes, geselecteerde tekst en nog wat veranderd om de 10 minuten, random.
Zie \[gconf+cron]gtk instellingen om de 10 minuten veranderen
gtk theme: elementary
skydome: 360 panorama van Het Forum, het plein voor de bioscoop van Almere.
* Peetz0r doet niet aan vierkante wallpapers
edit:
Oops! Ik heb de plaatjes uit m'n vorige topic overschreven!
Oops! Ik heb de plaatjes uit m'n vorige topic overschreven!
[ Voor 4% gewijzigd door Peetz0r op 31-08-2010 17:27 ]

Klik voor groter
Niet schelden
Aan de rechterkant zie je ook nog een VM met Windows XP.
Dit is m'n werkpc en hij is heerlijk snel in combinatie met stoere transparante meuk enzo.
Naja zoals je ziet zit er een Windows 7 / Vista achtige theme overheen
Dit is een combinatie van meerdere themes, o.a.:
http://beryl-themes.org/c...dows+Seven?content=118579
http://gnome-look.org/con...in2-7+Pack?content=113264
http://ftp.gnome.org/pub/...RACT-Aurora_1280x1024.jpg
En mogelijk nog wat los gevonden rommel
Edit: omdat het kan nog wat globale specs:
[root@wvun002 ~]# uname -a
Linux wvun002 2.6.35-ARCH #1 SMP PREEMPT Fri Aug 27 17:14:28 CEST 2010 x86_64 Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz GenuineIntel GNU/Linux
Het is een Dell OptiPlex 755 met Q6600 en 4GB RAM.
[ Voor 15% gewijzigd door Noxious op 06-09-2010 14:21 ]
Waar je vooral de windows invloeden in terugziet is dat de user root is
Ook geinstalleerd, ziet er leuk uit! Alleen met die installatiemethode heeft dat ding helaas wel mijn default thema's vervangen door maverick beta shizzle, daar had ik niet op gerekend. Verder: schrik niet als je firefox er niet uitziet, evenals je menu bovenaan. Even restarten en het ziet er uit zoals het thema het bedoeld heeft.FREAKJAM schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 20:16:
Ubuntu 10.04.1 met Elegant Gnome Theme
klik *hier*
Vicariously I live while the whole world dies
Let op:
~
Zet bij het posten van je sceenshot ook een linkje naar het origineel van de achtergrond (zonder icoontjes dus)~
~
Zet bij het posten van je sceenshot ook een linkje naar het origineel van de achtergrond (zonder icoontjes dus)~