Ik heb een database met 2 een op veel relaties nu wil ik in mijn visual basic applicaties het resultaat van queries weergeven. Nu heb ik een button met een querie die slaat op slechts 1 tabel en die kan ik weergeven met:Me.Tabel2TableAdapter.MARC(Me.Db1DataSet.Tabel2) Maar ik kan deze niet gebruiken voor een querie die een combinatie van 3 tabellen onderling verbonden met 1 op veel relaties. Nu heb ik al het een en ander geprobeert en verandert maar ik kom er niet uit. Het kan best dat ik iets heel basics vergeet(te vermelden) .
Hier is meer dan genoeg over te vinden. Zoek gewoon eens uit hoe je in VB (.NET?) met ADO omgaat, en kijk dan hoe je een query kan uitvoeren met een join erin. Mocht je er daarna nog niet uitkomen, dan kun je een nieuw topic openen, maar dan is het wel zo handig als je aangeeft waar je op gezocht hebt en wat je gevonden hebt, en belangrijker: wat daar niet goed aan was. Zie ook P&W FAQ - De "quickstart".
Lees meteen ook *** Over topictitels in P&W - lezen voor topic openen!!! *** even door, want je topictitel zegt niets over je probleem.
Lees meteen ook *** Over topictitels in P&W - lezen voor topic openen!!! *** even door, want je topictitel zegt niets over je probleem.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Dit topic is gesloten.
![]()