onterechte first-post waardering

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rogierslag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-10-2024
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1484326

Onterechte first-post waardering, volgens mij. Ik zet gewoon mijn interpretatie van het nieuwsbericht erneer en wordt weggemod.

Verder staat er score: 0 gemodereerd terwijl de waarderingen "+1: Standaard niveau, -1: First post, Som: 0 / 2x" zijn. Is dit een funcite of bug of snap ik het systeem niet helemaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
+1 begin je mee, daarna heeft iemand je een -1 first post gegeven. 1-1=0 dus dat klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rogierslag
Dat idee snapte ik, maar de gemodereerd erachter was me onduidelijk. De meest gegeven beoordeling is first-post, dus dat zou er dan toch moeten staan ipv Gemodereerd?

En verder, vinden jullie de moderatie terecht en zo ja, wat geeft dat first-post-idee. Want dat is dus niet de bedoeling en ik wil dan graag weten wat ik fout heb geschreven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Als niet direct duidelijk is dat het een FiPO is, dan wordt de eerste tag neutraal neergezet (gemodereerd) opdat het negatievere FiPo of Troll dan gemaskeerd wordt. Indien er een tweede moderatie van dat soort bijkomt wordt wel die tag gehesen. Indien je namelijk de negatieve tag al bij de eerste moderatie krijgt kan je namelijk sneller andere negatoeve scores aantrekken.

[ Voor 22% gewijzigd door Delerium op 11-12-2005 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rogierslag
Oké, duidelijke en logische uitleg

maar wat is dan de reden om die reactie als first-post te modden? Lijkt me niet rechtvaardig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Dat vond iemand blijkbaar wel nodig. Weinig over te zeggen zo, dat zou je aan diegene moeten vragen die je als first post gemod heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rogierslag
En hoe achterhaal je diegene?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Volgens mij kunnen alleen de powermods dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:53

botoo

💀 too old to die young

De firstpost uitdeler is een hele nieuwe user die wss de moeite niet heeft genomen om de mod-faq te lezen :|

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik snap niet waar je je druk om maakt. Je reactie staat er 'een paar uur' op en nu wil je persé weten waarom dat één persoon aan heeft gegeven dat hij je reactie een FiPo waard vindt. :? :/

Overigens moet ik erbij vermelden dat ik je reactie geen FiPo vind. :Y)

[ Voor 20% gewijzigd door pven op 11-12-2005 20:49 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rogierslag
Ik was gewoon benieuwd waarom iemand vond dat het een first-post zou kunnen zijn. Zovaak post ik ook niet op de fp, dus ik dacht dat ik misschien een of ander ongeschreven wet had overtreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:53

botoo

💀 too old to die young

Als iemand, bijna een volle dag na het ter perse gaan van het nieuwsitem, een reactie plaatst, dan kan je er wel van uitgaan dat de fipo-moderator de plank behoorlijk mis slaat.
Heb ik geen probleem mee als dat gemeld word. Wmb liever te vroeg zodat alle regular mods er nog iets aan kunnen doen, dan zo laat dat alleen powermods nog in kunnen grijpen :).

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rogierslag schreef op zondag 11 december 2005 @ 20:51:
Ik was gewoon benieuwd waarom iemand vond dat het een first-post zou kunnen zijn. Zovaak post ik ook niet op de fp, dus ik dacht dat ik misschien een of ander ongeschreven wet had overtreden.
Je staat nu op +3 (heb er nog een gemodereerd overheen gegooid).
Lijkt me toch een redelijke score :)

Zou je trouwens a.u.b. geen commentaar op de moderaties op T.net willen posten? Daar is dit forum voor, de frontpage is voor de reacties zelf :)
Pagina: 1