Toon posts:

[VGA BIOS] MSI Ti4200-8X (MS-8894)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond tweakers,

Met EVEREST ben ik erachter gekomen (of toch niet?) wat ik nou precies voor een videokaart heb, voordat ik de Zalman d'r op gezet had, had ik een lawaaierig koelertje met het logo van Creative op de fan. Met EVEREST is dit een ander verhaal, EVEREST laat zien dat mijn Videokaart een MSI Ti4200-8X (MS-8894) is. Wat ik ook raar vind van m'n videokaart is dat bij het aanzetten van de computer, de BIOS van de grafische kaart niet vertoont wordt. Kan het zijn dat er op deze kaart geen BIOS zit? Ik zou ook graag te weten willen komen of er voor de betreffende kaart een BIOS te downloaden is, want op de MSI site valt er voor de grafische kaart geen BIOS te downloaden.

De kaart heeft AGP8x | 64mb ddr overgeclocked (270/610)

Bedankt alvast.

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:09
Best mogelijk dat 't een MSI is, dit is een van de grootste oem fabrikanten. Als je kaart geen bios had zou je geen beeld krijgen, dat je de bios niet ziet kan komen omdat je monitor even tijd nodig heeft om beeld te geven, en dan is de pc inmiddels al verder gestart. Waarom zou je een andere bios willen downloaden, werkt deze niet goed ?