Ik heb al een aantal dingen geprobeerd maar ik krijg mn grafiek niet aan het werk...
Deze php-noob
heeft het al op meerdere manieren geprobeerd, gezocht in de handleiding en op de website van JpGraph maar ik kom er niet uit.
Ik probeer heel simpel, mijn array door te geven aan de grafiek.php pagina zodat daar een grafiek mee getekend kan worden. Maar deze blijft de foutmelding geven dat de array leeg is..en ik weet zeker dat er wat in staat (dmv print_r(array)).
Sugesties
Grafiek.php
Overzicht.php
Deze php-noob
Ik probeer heel simpel, mijn array door te geven aan de grafiek.php pagina zodat daar een grafiek mee getekend kan worden. Maar deze blijft de foutmelding geven dat de array leeg is..en ik weet zeker dat er wat in staat (dmv print_r(array)).
Sugesties
Grafiek.php
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
| <?php // --------------------------------------------------------------- // Maak een grafiek aan voor de temperatuur // --------------------------------------------------------------- include ("jpgraph.php"); include ("jpgraph_line.php"); // Get $gTitle = $_GET['gTitle']; $ydata = $_GET['ydata']; // Create the graph. These two calls are always required $graph = new Graph(300,200,"auto"); $graph->SetScale("textlin"); // Create the linear plot $lineplot=new LinePlot($ydata); $graph->Add($lineplot); $graph->img->SetMargin(40,20,20,40); $graph->title->Set($gTitle); $graph->xaxis->title->Set("X-title"); $graph->yaxis->title->Set("Y-title"); $graph->title->SetFont(FF_FONT1,FS_BOLD); $graph->yaxis->title->SetFont(FF_FONT1,FS_BOLD); $graph->xaxis->title->SetFont(FF_FONT1,FS_BOLD); $lineplot->SetColor("red"); $lineplot->SetWeight(2); //$graph->yaxis->SetColor("red"); //$graph->yaxis->SetWeight(2); $graph->SetShadow(); // Display the graph //$graph->img->SetExpired(false); $graph->Stroke(); ?> |
Overzicht.php
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
| <?php include("sessie.php"); include("functions.php"); //include("grafiek/grafiek.php"); ?> ...heleboel code die er niet toe doet... <?php // Waarden voor grafiek $ydata = array_reverse($ydata, FALSE); //moet omgedraaid ivm mysql select $gTitle = "testerdetest"; //Grafiek aanmaken $ydata = $_POST['ydata']; $gTitle = $_POST['gTitle']; print "[img]'grafiek/grafiek.php'>"; ?[/img] |
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2005 19:24 ]