Mijn vraag bij deze is. Kan ik 2 fans doorlussen, dus 1 stekker voor 2 fans....en deze dan aansluiten op mn fancontroller zonder dat dees doorbrandt of iets dergerlijks??
Moet je even de specificaties van de fancontroller erbij pakken 
Daar staat een maximale stroom die dat ding kan leveren. Als de maximale stroom van dat ding kleiner is dan de stroomvan fan 1 + 2 (+ een veilige opstart marge) dan zegt ie boem
Daar staat een maximale stroom die dat ding kan leveren. Als de maximale stroom van dat ding kleiner is dan de stroomvan fan 1 + 2 (+ een veilige opstart marge) dan zegt ie boem
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
ik denk eerder stinky stinky van de rookAtlas schreef op zondag 11 december 2005 @ 18:25:
Moet je even de specificaties van de fancontroller erbij pakken
welke fancontroller heb je ?
[ Voor 1% gewijzigd door Nox op 11-12-2005 23:01 . Reden: tikvaut ]
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Wat heb je zelf al gezocht en bedacht? De topicstart als zodanig spreekt niet van veel uitzoekwerk of zelf nadenken, ergo: slotje.
Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog
Dit topic is gesloten.
![]()