Spyware Coolwwsearch

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• Reconhell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-10-2018
Ik heb een spyware gekregen nadat ik een serial bekeek op een serials site waar ik normaal ook altijd kijk en geen problemen mee heb, maar nu komt er opeens een melding in me taakbalk : your pc had been infected by spyware! En IE loopt vast, nu heb ik een rare achtergrond, andere homepage die niet weg wil. Ik heb sp2 en alle updates, Ik heb gescant met spybot search and destroy, Ad-aware en Cwshredder, maar het helpt niet. En IE loopt vast als ik naar een website ga, hoe ik toch internet werkend heb gekregen ? heb via deze computer daar een internet adres ingetyped en dan doet internet het.
Maar ik ben nu uit me opties die normaal altijd alles weghalen, wat nu???????
Is het een nieuwe variant die nog niet weg te halen is?

[ Voor 2% gewijzigd door elevator op 12-12-2005 11:34 ]

Verwijderd

je moet op crack sites nooit IE gebruiken maar opera/FF
Eigen schuld dikke buld :>

• fragcompany
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-07-2025
http://www.merijn.org/files/hijackthis.zip

Probeer het daar eens mee ;)

• Reconhell
helpt niet... :(

Verwijderd

heb je dit tooltje al geprobeerd,..coolwebsearch is idd een pain in the ass,..om te verwijderen

http://www.safer-networking.org/minifiles.htm

• Reconhell
Btw als ik diezelfde pagina open in FF dan loopt die vast, maar installt niks.

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:17
Heb de afgelopen 2 weken hetzelfde ding 2x bij mijn buren moeten verwijderen (behalve die achtergrond heb je dan ook 2 van die critical error icoontjes in je systray die ook van die 'you're infected' ballonnetjes opwerpen). Wat ik heb gedaan is booten in safe mode met netwerkondersteuning, hitman pro draaien + safety.live.com (online virusscanner) + MS antispyware beta 1. Daarna is het weg.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Reconhell,

Ik stel voor dat je zelf even op onderzoek uit gaat op GoT - in Beveiliging & Virussen is hier bijvoorbeeld al erg veel informatie over te vinden :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.