Of je leest gewoon goed.
Dit wil zeggen dat de mensen niet goed lezen, op een niet al te aardige manier.
Komt bij mij al trollerig over. 0 of -1 puntjes
Wat ze zeggen is dat ze nog geen sploits hebben gezien. En of ze het gaan oplossen zeggen ze niet. Kan me goed indenken dat het gewoon op de lijst staat en toevallig niet bovenaan.
Dat ze dan microsoft gaan afzeiken omdat die traag met fixen zouden zijn slaat in dit geval nergens op want ze weten helemaal niets wat microsoft hier mee doet.
Nog niet het aardigste toontje, maar wel zo algemeen dat ik hem niet mee zal rekenen.
Verder heeft hij inhoudelijk wel een punt: +1
En wat helemaal irritant is, is dat als je een bug meldt je ook verwacht dat het gisteren verwerkt is en er een patch gedowned kan worden.
Hun software sterft van de bugs en al die kaboutertjes zijn nu met kerstkadootjes bezig. Dus moet je gewoon geduld hebben.
Anders down je een open-source office. Kun je lekker zelf de bugs patchen die je daarin vindt. (stelletje n00bs)
Hij noemt de lezer hier irritant en gaat er vanuit dat iedereen wil dat het gisteren gefixed is. -1
Kaboutertjes: 0 of +1
Laatste deel van laatste zin: -1.
Totaalscore ongeveer: 1 - 0 + 1 + 1 - 1 = 2 (hoogst mogelijke) of: 1 - 1 + 1 - 0 - 1 = -1.
En dan vind ik dat de totale toon van de post de doorslag moet geven. Er zit wel een kern van waarheid in, maar die word met zoveel sneren en steken omgeven dat dat gewoon wegvalt. In mijn mening mag hij op -1 of 0. De kern van waarheid die er in zit word elders ook wel uitgesproken, maar dan met een veel betere toon.