Wanneer zal de iMac G6 uitkomen? ik wil nml eind 06' een iMac kopen, maar om de hoeveeltijd komen die dingen ongeveer uit ?
Een iMac G6 zal nooit er überhaupt nooit komen.
[ Voor 22% gewijzigd door Nietzman op 11-12-2005 15:42 ]
de iMac G6 zal er nooit zijn, als je een beetje bekend bent met de laatste ontwikkelingen bij Apple, zal je weten dat Apple overstapt van de IBM PPC (g3 g4 g5) architectuur naar de Intel x86 architectuur.
De geruchten zijn dat vanaf januari iBooks en Mac Mini's al met x86 software zal worden uitgerust..
Ik schat ongeveer een half jaar daarna dat de iMac X86 uitzal komen.
De geruchten zijn dat vanaf januari iBooks en Mac Mini's al met x86 software zal worden uitgerust..
Ik schat ongeveer een half jaar daarna dat de iMac X86 uitzal komen.
Sorry, mijn glazen bol ligt ter RMA bij Tel Sell.
Hallo dsonnaville,
Er onstaat nog veel onduidelijkheid omtrent de opvolging in de Apple hardware, zoals je mischien wel weet? In ieder geval is het voor jou net zoveel gissen in de toekomst als voor ons, met dit topic kun je dus ook vrij weinig bereiken aangezien de Steve nog steeds geen vaste bezoeker is hier. Hou in ieder geval aankomende tijd de nieuwssites goed in de gaten, en dan weet je snel meer. Succes
Er onstaat nog veel onduidelijkheid omtrent de opvolging in de Apple hardware, zoals je mischien wel weet? In ieder geval is het voor jou net zoveel gissen in de toekomst als voor ons, met dit topic kun je dus ook vrij weinig bereiken aangezien de Steve nog steeds geen vaste bezoeker is hier. Hou in ieder geval aankomende tijd de nieuwssites goed in de gaten, en dan weet je snel meer. Succes
Dit topic is gesloten.
![]()