Deze nieuwsposting trashen aub

Pagina: 1
Acties:

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
http://tweakers.net/nieuws.dsp?ID=15362

Gaat over casemodden, maar voegt niet echt veel duidelijks toe. Als er dan nog wat interesante reacties eronder kwamen was het nog te vreten, maar al die Vis grapjes eronder is helemaal om te huilen :'(.

Zodoende het verzoek om deze te verwijderen, aangezien die mogelijkheid bestaat.

Verwijderd

Ooit van Stoute Usertjes gehoord?

Daar hoort deze topic dus :)

edit: ik ga slapen, lijkt me verstandig :+

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Deze hoort gewoon in LA want het gaat over T.net ;)..

Wat ze ermee doen maakt me niet uit.. Behalve dat het er wel grappig uit ziet is de nieuwswaarde idd niet echt enorm ;)

• Delerium
  • Niet online
MV heeft 2 maal zoveel postingen en toch slaat íe de plank behoorlijk mis.
SU is voor GoT vervelende users. een Tnet posting heeft niets met vervelende users te maken (tenzij ik iedereen die reageert erbij wil lappen ;)).

't iig iets voor de adjes.
[dit is dus een dubbelpost]

Verwijderd

Niet iedereen vindt altijd alles even interessant als een ander.

Lees je de krant, zijn er ook altijd wel artikelen die je minder interesseren dan andere. Bel je dan ook meteen de redactie op?

Ik vind het best dat je je mening geeft hoor, maar je moet begrijpen dat verschillende mensen verschillende dingen leuk vinden, dus dit verwijderen zou niet echt een goede optie zijn denk ik.

Een leuk berichtje tussendoor stelt een groot gedeelte van de bezoekers volgens mij wel op prijs, dus ik zie geen reden op deze posting te trashen. En je kan ook niet zeggen dat het offtopic is, want het heeft natuurlijk alles te maken met computers.

Kortom: je kan niet altijd iedereen tevreden stellen.

• Delerium
  • Niet online
Bof, het was maar een verzoek, dus als het niet kan dan is daar niets mis mee.

'tuurlijk vind ik ook dat af een toe een minder nieuwtje langs mag komen. Deze posting was alleen een ideetje en daar zaten alleen een paar vage plaatjes bij (algen etc is no-go). Als je dan een reeds reacties ziet, dan vraag ik me af..... |:(

Maar als anderen (lees: adjes) hem wel voldoende niveau vinden hebben, dan heb ik niets gezegd. ;)

Verwijderd

algen etc is no-go
Zonder algen geen echt aquarium toch? :)
Pagina: 1