overklokken tegen betaling?!

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

• t!n0
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-11-2025
goedemiddag allemaal...ik heb dus een Asus A8N-SLI icm een venice 3500+ met 1gb Corsair 3200LL (2-6-2-3) matched pair geheugen...en ik krijg dus echt helemaal geen overklok met deze combinatie, het is zelfs zo erg dat ik wel iemadn wil betalen om een beetje degelijk overklok te generen (regio noorden)..een tweaker die mij uit de brand wil helpen?

ps: heb alles al geprobeerd, verschillende kloksnelheden, voltages, geheugen timings hoger...niks wil...

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
betalen om iemand te laten overklokken? Ik zou het niet doen. Je wilt betalen voor een service waarvan je niet zeker weet of het gaat werken. Ook loop je het risico dat je pc helemaal naar klote gaat.

Volgens mij mocht je hier op GoT ook geen mensen werven of iets in die zin

• PoisonouZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-05-2021
Overclocken doen mensen imho voor de lol, echt niet meer voor die prestatie winst, want die tijden zijn geweest. Iemand betalen? Koop dan liever nieuwe shit ben je ws goedkoper uit ;)

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:31
idd. wat bereik je nou met overclocken? een hoop lol alleen.
laatst nog eens geprobeerd of mn radeon 9800pro op xt snelheiden wou lopen. ging prima, 3dmark score ging ook omhoog. merkte ik er iets van in real life? geen zak!

prop dat geld in een spaarpotje voor nieuwe hardware ;)

• t!n0
haha nee, ik zoek gewoon iemand die mij wil helpen, met eventuele betaling bedoel ik gewoon dat ik iemand ophaal/wegbreng, eigenlijk gewoon iemand die me wil helpen en er verstand van heeft ;)

als het resultaat nog steeds 0 is, no problem, dan heb ik het iig geprobeerd...

oja voeding is trouwens een 480W Antec

ps: vroeger had ik de tijd om me hierin te verdiepen en heb dan ook wel overklok ervaring, maar nu heb ik het gewoon te druk...40 uur school + 30 uur werken in het weekend.

[ Voor 22% gewijzigd door t!n0 op 11-12-2005 13:58 ]

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-01 17:46
als je vlakbij woont wil ik je best eens helpen hoor, gratis. (woon vlakbij heerenveen)
het testen, en weer hoger, testen, crashen, minder hoog, is nou juist 't leukste :)

[ Voor 10% gewijzigd door unfor op 11-12-2005 14:24 ]

• t!n0
Hey, dat zou geweldig zijn, ik woon in Drachten (Friesland) en ophalen/wegbrengen en vertroetelen is geen probleem ;)

Verwijderd

unfor schreef op zondag 11 december 2005 @ 14:24:
als je vlakbij woont wil ik je best eens helpen hoor, gratis. (woon vlakbij heerenveen)
het testen, en weer hoger, testen, crashen, minder hoog, is nou juist 't leukste :)
Vooral met iemand anders hardware >:)

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Tsja.. dit is dus niet de bedoeling :)

We zijn hier geen werk bemiddelaar ofzo :) Doe dit via de mail afhandelen ofzo :)

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.