Toon posts:

[MCE 2005] MCE onderdelen verwijderen*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een inspiron 9300 van Dell met standaard windows mediacenter.
Nu weet ik dat ik al die media center zooi nooit zal gebruiken.
Is het mogelijk om al die media center programma's uit te zetten, zonder dat ik een nieuwe windows xp prof moet installeren?

alvast bedankt

Verwijderd

In het kort? Nee...

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:46
Nee, kan niet.

Je kunt natuurlijk wel gewoon alle MCE services disablen. Is toch een beetje jammer om weer een nieuwe windows te gaan kopen, terwijl je de niet-gewilde services ook uit kunt zetten.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk. Doet tegenwoordig iets in de metaal.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Waarom heb je dan eigenlijk zo'n comp gekocht met zo'n Media Centre erop?

Zou je veel geld hebben bespaart als je toch gewoon 'n 'normale' comp had gekocht?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-01 11:27

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

CLB schreef op zondag 11 december 2005 @ 13:37:
Waarom heb je dan eigenlijk zo'n comp gekocht met zo'n Media Centre erop?

Zou je veel geld hebben bespaart als je toch gewoon 'n 'normale' comp had gekocht?
Waarschijnlijk heeft hij die laptop geselecteerd op de prestaties wat dat ding levert. De Inspiron 9300 kan op het moment alleen maar met MCE worden geleverd, dus heb je vrij weinig keus als je die laptop wil hebben. :)

[ Voor 4% gewijzigd door the_shadow op 11-12-2005 14:11 ]

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik pas even je topic titel aan zodat wat duidelijker is welk OS je draait en wat je vraag is - als ik nu je topic titel interpreteer wil je namelijk een heel OS verwijderen :)

Verder - als je het wilt verwijderen zal je handmatig bestanden moeten gaan wissen :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de inspiron 9300 als vervanging gekregen voor mijn 9100 met standaard win XP toen die stuk ging. Aangezien Dell de 9100 niet meer had, kreeg ik de 9300.

Ik was niet echt van plan om een totale nieuwe OS te installeren omdat dit erg duur is. Maar wilde alleen alle media center dingen uitzetten.

Bedankt voor de reacties. Ik zal dus handmatig alle onnodige dingen moeten uitzetten.
Pagina: 1