Ik werd zojuist gebeld door een vriend van mij, hij dacht 'even' windows XP opnieuw te installeren. Hij heeft er toen voor gekozen om te booten met een windows XP cd en heeft de huidige partitie verwijderd, opnieuw aangemaakt en vervolgens krijgt hij de melding dat de partitie niet geschikt is voor widows XP. Dit is raar, want ik ben gewend dat na het maken van de nieuwe partitite wordt gevraagd hoe de partitite geformateerd dient te worden. Deze vraag komt dus niet, er kan niet worden gekozen voor FAT32 of NTFS. Andere topics hier op tweakers behandelen dit onderwerp ook wel, maar er komt eigenlijk geen duidelijke oplossing. Is er iemand die weet hoe dit probleem het beste aangepakt kan worden?
update
Na het krijgen van deze melding de eerste keer, heeft hij de windows XP installatie opnieuw gestart en in de recovery-mode de schijf geformateerd met format C:, later ook nog een keer met format C: /FS:NTFS, heeft tot nog toe geen resultaat gehad
update
Na het krijgen van deze melding de eerste keer, heeft hij de windows XP installatie opnieuw gestart en in de recovery-mode de schijf geformateerd met format C:, later ook nog een keer met format C: /FS:NTFS, heeft tot nog toe geen resultaat gehad
[ Voor 21% gewijzigd door SierdW op 11-12-2005 12:37 . Reden: update toegevoegd ]