Downloadsnelheid bij Chello Classic (8 mbit) ligt bij mij op 2,8 mbit als ik van testserver van chello download. Ook alle andere 100mb.bin snelheidtesten komen niet hoger als ong. 2mbit. Het gekke is dat als ik extra downloads openzet. bijv. 2 lijnen op usenet of 2 snelheidstesten tegelijk haal ik ong. 4 mbit; bij 4 lijnen 6 mbit en bij 7 lijnen de volle 8 mbit.
Bij alle normale downloads laat de snelheid dus nogal wat te wensen over..
PC is virus en spyware vrij. Cpuload is zelfs bij 8 lijnen max. 10% en als alle processen gekilled zijn is er geen enkele verbetering te zien. Ook zijn de waardes in de kabelmodem goed. Moet ook wel anders ik geen 8 mbit haal.. Andere kabels heb ik ook geprobeerd zonder succes.
Iemand enig idee wat de oorzaak zou kunnen zijn?? Instellingen in register? Instellingen in netwerkkaart? Max. connecities dat XP Home maakt om te downloaden...
Bij alle normale downloads laat de snelheid dus nogal wat te wensen over..
PC is virus en spyware vrij. Cpuload is zelfs bij 8 lijnen max. 10% en als alle processen gekilled zijn is er geen enkele verbetering te zien. Ook zijn de waardes in de kabelmodem goed. Moet ook wel anders ik geen 8 mbit haal.. Andere kabels heb ik ook geprobeerd zonder succes.
Iemand enig idee wat de oorzaak zou kunnen zijn?? Instellingen in register? Instellingen in netwerkkaart? Max. connecities dat XP Home maakt om te downloaden...