Vraagje, ik heb alleen een gewone ADSL modem. Een router heb ik dus niet nodig .... maar wat is het punt nu, Nintendo DS online heeft Wifi requirements
, iets wat mijn modem niet heeft
.
Wat is handiger:
1) Aanschaf Wireless Router
2) Aanschaf USB stick voor Wireless gaming
Dingen die meespelen zijn o.a.:
1) Mensen die ik ken hebben over het algemeen geen Wireless network, dus kan ik daar evt. met plu & play ook gamen
2) Energiekosten voor PC + Modem aanzetten en aan laten staan tijdens game vs energiekosten Wireless Router + modem aanzetten en aan laten staan tijdens 't gamen.
Prijsverschil reken ik niet mee, het gaat mij puur om de 2 punten hierboven.
Ben redelijk nieuwe met wireless routers, heb wel een netwerk achtergrond, ben alleen tot nu toe nog niet met wireless in aanraking gekomen . Wat zijn evt. betaalbare Linksys routers waar ik naar kan kijken?
Wat is handiger:
1) Aanschaf Wireless Router
2) Aanschaf USB stick voor Wireless gaming
Dingen die meespelen zijn o.a.:
1) Mensen die ik ken hebben over het algemeen geen Wireless network, dus kan ik daar evt. met plu & play ook gamen
2) Energiekosten voor PC + Modem aanzetten en aan laten staan tijdens game vs energiekosten Wireless Router + modem aanzetten en aan laten staan tijdens 't gamen.
Prijsverschil reken ik niet mee, het gaat mij puur om de 2 punten hierboven.
Ben redelijk nieuwe met wireless routers, heb wel een netwerk achtergrond, ben alleen tot nu toe nog niet met wireless in aanraking gekomen . Wat zijn evt. betaalbare Linksys routers waar ik naar kan kijken?