[KPN] VoIP dienst InternetPlusBellen deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1
Acties:
  • 31.350 views sinds 30-01-2008

• Jan-E
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23-01 17:57
Matched: nos
EdjeK schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 21:05:
Heb jij nog steeds het probleem dat bv Buitenhof met UDP als je dit hebt aangevinkt in Mediaplayer stottert?
Vandaag even geprobeerd om het Journaal online te bekijken met UDP in de Windows Media Player aangevinkt:

mms://streams.omroep.nl/tv/nos/journaal/bb.laatste.asf

Mijn PC liep zo krakend en piepend vast dat zelfs Ctrl-Alt-Del niet meer werkte.

• EdjeK
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-01 17:09
Jan-E schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 23:01:
[...]
Vandaag even geprobeerd om het Journaal online te bekijken met UDP in de Windows Media Player aangevinkt:
Mijn PC liep zo krakend en piepend vast dat zelfs Ctrl-Alt-Del niet meer werkte.
Misschien en tip; Ik zag nl. bij toeval in m'n Norton Antivirus 2005 dat m'n UDP verkeer geblokkeerd was. Dit heb ik vrijgegeven en bij Mediaplayer weer ingeschakeld.
Ik kan dan zonder probleem kijken, ook de door jou opgegeven link.

Bij was was het dus een verborgen instelling in m'n NAV.... Misschien bij jou ook ergens een verborgen instelling??

Verwijderd

Jan-E schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 23:01:
[...]

Even uitzending gemist uitgetest:
Met alleen UDP aan is het niet te volgen. Intiële snhelheid 93kbs, direct daarna 29kbs.(Pc liep niet vast o.id.)
Zonder UDP goed te volgen (constant 93kbs).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.