"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.
edit:
De DPC faq verwijst naar een oude faq in de trachcan
[ Voor 34% gewijzigd door Pim. op 11-12-2005 11:46 ]
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Voorbeeld ziet er wel mooi uit
[ Voor 77% gewijzigd door We Are Borg op 11-12-2005 11:58 ]
Intentionally left blank
@crisp:
Ik weet dat het kan, maar of jullie er ook iets in zien en het ook gebeurt
[ Voor 9% gewijzigd door Pim. op 11-12-2005 11:52 ]
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Gewoon lekker GoT style...
There is no replacement for displacement!
Anders krijgje allemaal DOOM figuren in de spielerij FAQ, allemaal raampjes in de WOS FAQ en allemaal Koeien.............
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Verwijderd
Eén stijl. Een paar beheerders. De crew hoeft niet alles zelf te schrijven, het is alleen handig als de crewleden het overzicht houden. Een klein groepje mensen (het is waarschijnlijk teveel voor één persoon) moet ervoor zorgen dat FAQ's niet alles dubbel vertellen. Er moet één algehele set met richtlijnen, netiquette, algemene tips&trucs etc. komen, met dan per forum aanvullingen en/of uitzonderingen.
Bijkomend voordeel: er kunnen makkelijk meerdere "themes" worden gemaakt, zodat de gebruikers zélf kunnen bepalen hoe hun FAQ's eruitzien, in plaats van moderators die één bepaalde stijl afdwingen.
React moet misschien een beetje aangepast worden: een "topic" moet ook een alias kunnen zijn naar een compleet andere URL (die losstaat van het forum), en zoekwoorden van de pagina uit die URL moeten als het even kan wel in de forum zoekmachine worden opgenomen.
Zoals ik al enkele malen eerder heb gezegd: FAQ's zijn niet zozeer topics. Ze dus niet meer als topics behandelen heeft volgens mij meer voordelen dan nadelen. Je komt eindelijk op een punt waarop niemand meer HTML rechten hoeft te hebben, wat het forum een stuk "veiliger" maakt, omdat je de kans op menselijke fouten dan wel heel klein maakt. Met goede Wiki software heb je uitstekende controle over hoe iets er uit gaat zien, contributors leveren namelijk bijna alleen maar content, alhoewel zal blijken dat zelfs dan er dingen beter kunnen. Daarom zul je dus moeten zorgen dat er een kleine groep redacteurs is, die zorgt dat wat in die topics staat handig is ingedeeld, en op de juiste manier is opgemaakt en gepresenteerd. Die zullen moderators moeten benaderen om content te verzamelen, of om moderators te vragen welke users goed zouden kunnen bijdragen. Kortom, een eind maken aan alle FAQ-chaos.
behalve misschien meerdere themes. Dat hoeft voor mij niet zo nodog.
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl