Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PrS] Sommige User Reviews niet meer te bereiken

Pagina: 1
Acties:

• Thyzz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-11 15:08

Thyzz

-=leeg=-

Topicstarter
Sommige User Reviews zijn niet meer te bereiken
o.a. http://tweakers.net/productsurvey/survey/1734
en http://tweakers.net/productsurvey/survey/1731

daarbij krijg ik deze melding:
Survey onbekend

Na lang zoeken hebben wij helaas moeten constateren dat de door jou opgevraagde survey niet bestaat of onder embargo is.
Nu is er toevallig eentje van mij bij (1734), en ik kan me niet herinneren dat ik die onder embargo heb staan, en al helemaal niet heb verwijdert.

Ik weet niet of dit een bug is, of dat iemand gewoon iets te hard schoon schip aan het maken is.

[ Voor 10% gewijzigd door Thyzz op 11-12-2005 00:21 ]

5325wp

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Een geruststelling: je tekst is niet weg. Ik kan de surveys via de backend namelijk wel editen. Volgens de backend is de status van beide surveys echter 'Online' en ook na een edit verschijnen ze niet weer online. Ik snap dus niet zo goed wat er aan de hand is... Ik zal er eens een devver op afsturen.

• Thyzz

Thyzz

-=leeg=-

Topicstarter
Ik ben er zelf natuurlijk ook nog even in gedoken. Kan het zijn dat ze die surveys aan het verhuizen zijn?
Ik kom ineens een nieuwe (lege) categorie "Draagbare Mediaspelers" tegen en ben de oude "Mp3 en .... (weet de naam niet eens meer) kwijt.

5325wp

• Thyzz

Thyzz

-=leeg=-

Topicstarter
Hij doet het weer --> _/-\o_
Wat was nu het probleem?

5325wp

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Handmatig zijn de juiste categorieID's weer aangepast door Femme :) . Er was inderdaad het een en ander veranderd met betrekking tot de categorieën in de Pricewatch waardoor de surveys niet meer goed werkten.