Ik ben nu een tijdje in het bezit van een Acer 1522WLMi Laptop met ingebouwde Geforce Go 5700 grafische kaart. Op zich best aardig alleen nu zit ik met het volgende probleem. Als racefan ben ik in het bezit van NFS:MW en CMR5, en tijdens het racen ondervind ik het volgende: race met goede FPS, opeens in een fractie van een seconde een zwarte flits, dan een paar seconden superlage FPS (1/2 fps) en dan weer zo'n zwarte flits en dan is het weer even een half minuutje goed tot het ritueel zich herhaalt.
Ik heb al van alles geprobeert (drivers van nvidia pakt ie niet, wordt niet ondersteunt, drivers van Acer staan geïnstalleerd maar zijn redelijk out of date. Verder heb ik met hardwareversnelling e.d. zitten klooien zonder gewenst effect). Het maakt niet uit in welke reso of quality, altijd maar dat stotteren.
Help?
Ik heb al van alles geprobeert (drivers van nvidia pakt ie niet, wordt niet ondersteunt, drivers van Acer staan geïnstalleerd maar zijn redelijk out of date. Verder heb ik met hardwareversnelling e.d. zitten klooien zonder gewenst effect). Het maakt niet uit in welke reso of quality, altijd maar dat stotteren.
Help?
op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!