Verwijderd
“A designer knows he has achieved perfection not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away.” —Antoine De Saint-Exupery
Verwijderd
Bij zo'n kaart zal het vastwel gaan om een 3aderigs kabeltjeTeXiCiTy schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 22:32:
Loopt er een drieaderig of tweeaderig kabeltje naar je fan toe?
Via google zoeken naar rivatuner.
Waarom zou je in godsnaam een zalman op een 7800 GTX TOP zettenVerwijderd schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 22:31:
Uh....zelf zoeken zou ook kunnen helpen...Maar ok dit kan met een fancontroller, of met een software progje. Jou keus ik zou er als ik een fanc kocht gelijk een zalman ofzo opzetten als dit mogelijk is
Je kunt het met rivatuner doen of NVTweak (er zijn er vast nog veel meer), je kunt het allemaal hier vinden http://downloads.guru3d.com/ , maar maakt je kaart teveel herrie, ik vind die kaart zelf namelijk behoorlijk stil.
Tja, waarom niet? Heb het zelf ook gedaan, wel geen top versie, maar wel een die geklokt is nu op 500 core en 1350 mem. De Zalman VF700 is echt wel een goede optie voor die kaart hoor. Houdt em prima koel en stabiel. Keuze is dan aan de TS of hij hem op 12V of op 5V laat draaien. Op 12V is de fan goed te horen, maar dan kan er altijd nog een fanmate tussen.damnengineer schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 22:58:
[...]
Waarom zou je in godsnaam een zalman op een 7800 GTX TOP zetten
Ik heb de zalman op 5V draaien, en heb een airflow direct over de kaart heen blazen met grote casefans, 12cm meen ik, nauwelijks hoorbaar. Kamertemperatuur is ongeveer 23 graden en de kaart is idle rond de 40 graden, en na een aantal uur intensief NFS: MW spelen stijgt de temperatuur tot ongeveer 65 graden.
I pitty the fools who took my game-station.....
Zoek eens voor de grap een plaatje van een TOP versie op....Ulti23 schreef op zondag 11 december 2005 @ 16:22:
[...]
Tja, waarom niet? Heb het zelf ook gedaan, wel geen top versie, maar wel een die geklokt is nu op 500 core en 1350 mem. De Zalman VF700 is echt wel een goede optie voor die kaart hoor. Houdt em prima koel en stabiel. Keuze is dan aan de TS of hij hem op 12V of op 5V laat draaien. Op 12V is de fan goed te horen, maar dan kan er altijd nog een fanmate tussen.
Ik heb de zalman op 5V draaien, en heb een airflow direct over de kaart heen blazen met grote casefans, 12cm meen ik, nauwelijks hoorbaar. Kamertemperatuur is ongeveer 23 graden en de kaart is idle rond de 40 graden, en na een aantal uur intensief NFS: MW spelen stijgt de temperatuur tot ongeveer 65 graden.
edit/
Waarom zou je hierop een zalman zetten?
[ Voor 7% gewijzigd door vacuumcleaner op 11-12-2005 16:28 ]
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Verwijderd
Verwijderd
moet dat nu zo?Verwijderd schreef op zondag 11 december 2005 @ 19:44:
LOOOOOOOL domme jongen. Deze koeler presteert zeker even goed als een zalman en zou nog stiller zijn. LOL
[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2005 19:46 ]
Dus je bent dom als je bijvoorbeeld vind dat de koeler op de top versie naar mijn idee een gruwelijk lelijk bakbeest is in tegenstelling tot die van zalman. In mijn case wat een raam heeft en wat belicht is vind ik de zalman mooier staan dan die nv silencer met al zijn plastic. Plus dat de zalman net zo goed (misschien wel beter) koelt en volgens mij op 5V nog stiller is ook. Maar gezien jou reactie heb ik geeneens zin om moeite te doen om een review of vergelijking te zoeken.Verwijderd schreef op zondag 11 december 2005 @ 19:44:
LOOOOOOOL domme jongen. Deze koeler presteert zeker even goed als een zalman en zou nog stiller zijn. LOL
Ach ja, laat mij maar lekker dom zijn he
I pitty the fools who took my game-station.....