Hallo
ik heb een probleem na een vastloper
ik had vanmiddag de computer aan gedaan nog niet ingelogged toen ben ik ff weg gegaan
toen ik een kleine uur later weer kwam zag ik de schermbeveiliging er voor was toen ik mijn monitor aan deed het windows logo bewoog gewoon!! Ik duuwde op een toets toen sloeg de computer vast..
ik heb de pc maar uitgedrukt want hij moest toch weer uit want wou nieuwe fans installeren op mijn hdees nog niet aangesloten want ik heb geen verloop stukken van de stekkers
toen ik de computer na het installeren van de hardware weer aan wou doen zag ik tot mijn verbazing
dat het beeld zwart bleef (zelfs de controle lamp blijft oranje) de caps lock en scroll lock krijg ik ook niet aan alleen num lock kan ik aan en uit zetten..
de fans gaan allemaal draaien dvd-rom kan ik openen hd's gaan ook draaien
Hardware:
CPU P4 3.0 sock 478
moederboard: asus p4c800 deluxe
wat heb ik geprobeerd:
andere cpu andere video kaart geprobeerd
ddr er uitgehaald omgewisseld er uit gelaten
computer proberen op te starten zonder cpu en zonder ddr ook afgewisseld
bios gereset alle hardware er uit gehaald dvd-rom brander afgekoppeld
andere voeding.. andere beeldbuis
over GOT gezocht
het gekke vind ik zelfs zonder cpu krijg ik geen piepjes te horen...
heeft iemand nog enig idee wat ik kan proberen of moet ik toch maar een nieuwe moederbord kopen
ik heb mijn data op raid-0 gezet
grtz
ik heb een probleem na een vastloper
ik had vanmiddag de computer aan gedaan nog niet ingelogged toen ben ik ff weg gegaan
toen ik een kleine uur later weer kwam zag ik de schermbeveiliging er voor was toen ik mijn monitor aan deed het windows logo bewoog gewoon!! Ik duuwde op een toets toen sloeg de computer vast..
ik heb de pc maar uitgedrukt want hij moest toch weer uit want wou nieuwe fans installeren op mijn hdees nog niet aangesloten want ik heb geen verloop stukken van de stekkers
toen ik de computer na het installeren van de hardware weer aan wou doen zag ik tot mijn verbazing
dat het beeld zwart bleef (zelfs de controle lamp blijft oranje) de caps lock en scroll lock krijg ik ook niet aan alleen num lock kan ik aan en uit zetten..
de fans gaan allemaal draaien dvd-rom kan ik openen hd's gaan ook draaien
Hardware:
CPU P4 3.0 sock 478
moederboard: asus p4c800 deluxe
wat heb ik geprobeerd:
andere cpu andere video kaart geprobeerd
ddr er uitgehaald omgewisseld er uit gelaten
computer proberen op te starten zonder cpu en zonder ddr ook afgewisseld
bios gereset alle hardware er uit gehaald dvd-rom brander afgekoppeld
andere voeding.. andere beeldbuis
over GOT gezocht
het gekke vind ik zelfs zonder cpu krijg ik geen piepjes te horen...
edit:
Heb net de DDR er uit gehaald nu krijg ik wel degelijk piepjes te horen 3 achter elkaar
Heb net de DDR er uit gehaald nu krijg ik wel degelijk piepjes te horen 3 achter elkaar
heeft iemand nog enig idee wat ik kan proberen of moet ik toch maar een nieuwe moederbord kopen
ik heb mijn data op raid-0 gezet
edit:
Heb net mijn mobo helemaal uit de kast gehaald en bekeken niks tezien
buiten de kast aan gezet mag ook niet helpen
Heb net mijn mobo helemaal uit de kast gehaald en bekeken niks tezien
buiten de kast aan gezet mag ook niet helpen
grtz
[ Voor 12% gewijzigd door kmichael op 10-12-2005 23:46 ]