Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157044

Topicstarter
Bij gsm.nl verkopen ze de D600 met een sponsering abbonoment.

GSM GRATIS GSM TOESTEL VOOR SLECHTS € 9,50 PER MAAND

* GEEN entreekosten
* GRATIS toestel
* 2-jarig contract
* u ontvangt geen belminuten.

ofwel voor 240euro heb je een D600 8)7

klopt dit of zit hier een adertje onder het gras?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138251

Geen addertje , na 6 maanden je abbonnement van 15,95 omzetten naar 8,95 geloof ik zo gemiddeld op 9.50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Is het bij gsm.nl ook mogelijk het gewoon in 1keer af te betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-05 13:54

bosaap22

Doing things I'm good at.

Anoniem: 157044 schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 22:29:
Bij gsm.nl verkopen ze de D600 met een sponsering abbonoment.

GSM GRATIS GSM TOESTEL VOOR SLECHTS € 9,50 PER MAAND

* 2-jarig contract

klopt dit of zit hier een adertje onder het gras?
Daar zit je addertje... :)

2 jarig is nooit voordelig... :)

Maargoed... over 1,x jaar kom je daar zelf ook wel achter... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
2jaar lang 9,50 is totaal nog minder dan 240euro dus dat lijkt me tog goedkoop >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:46

Vos

AFCA

2 jarig contract maar geen belminuten? Dus hoge belkosten per minuut...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Ik ben dus heel erg benieuwd of het ook mogelijk is om je flexibel abonnement gewoon direct af te kopen tegen het maandtarief zonder extra bijkosten. Dan zou je het abbo dus na 6 maanden kunnen afkopen voor E179,10. Alleen of dit echt kan....... ik zag deze acties ook al op Belnu.nl met een W800i en W550i (aantrekkelijkere toestellen in mijn ogen. ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:10
En er zit een simlock op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
op welke provider dan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• real-doc
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Ik had een samsung D600 voor omgerekend iets minder dan 60 euro, gewoon uit een winkel, dus zo goedkoop is dit niet eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-06 23:23

Smarron

The bend

real-doc schreef op zondag 11 december 2005 @ 10:06:
Ik had een samsung D600 voor omgerekend iets minder dan 60 euro, gewoon uit een winkel, dus zo goedkoop is dit niet eens.
En wat waren je abonnementskosten? :+

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141702

Ik denk dat deze aanbieding van Orange beter is: http://www.super-deal.nl/samsung :*)

Alhoewel het wel een 2-jarig contract is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
Anoniem: 141702 schreef op zondag 11 december 2005 @ 10:23:
Ik denk dat deze aanbieding van Orange beter is: http://www.super-deal.nl/samsung :*)

Alhoewel het wel een 2-jarig contract is...
Je betaalt gewoon 12x12,50euro + 12x22,50euro=420euro , maar je krijgt totaal wel 24x22,50euro=540euro 'beltegoed'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• real-doc
  • Niet online
Smarron schreef op zondag 11 december 2005 @ 10:18:
[...]
En wat waren je abonnementskosten? :+
Daar had ik het afkopen van het abonnement al afgehaald, ik betaal alles bij elkaar 60 euro, en daarvoor heb ik een D600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124333

real-doc schreef op zondag 11 december 2005 @ 10:39:
[...]

Daar had ik het afkopen van het abonnement al afgehaald, ik betaal alles bij elkaar 60 euro, en daarvoor heb ik een D600.
Welke winkel, en wat waren de abbo kosten, evt. cash back, en toestelkosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Het gaat mij erom wat het abbo totaal kost nu heb ik een prepays qtek s100 en in een half jaar heb ik nog geen 30euro verbeld als ik abbo heb ga ik wel wat meer bellen natuurlijk.

maar het gaat mij erom dat ik het toestel voor minder dan 450euro heb.

en bj gsm.nl welke provider heb je dan of is het gewoon een los toestel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
ik had net zitten te denken:
ik bel niet meer als 50 minuten in de maand. nou heb ik een nokia 6230 met een 1 jarig contract wat in maart afloopt.
nou dacht ik als ik een t-moible sim only pak voor 2.50 in de maand. en deze in die samsung stop waar ik dan in totaal 288 euro voor 2 jaar betaal. daar heb ik dan dus 2 jaar 50 minuten voor en een samsung D600. heb ik dit nou goed gedacht of zie ik iets over het hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Je hebt het goed bedacht, alleen alles draait om de kleine lettertjes (die weer niet te vinden zijn)... waarschijnlijk moet je ook met dat KPN abonnement bellen voor zoveel minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ik heb echt alles nagelzen kan niks vinden ik heb ze nu maar voor de zekerheid gemailt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Spacejam schreef op zondag 11 december 2005 @ 19:10:
ik had net zitten te denken:
ik bel niet meer als 50 minuten in de maand. nou heb ik een nokia 6230 met een 1 jarig contract wat in maart afloopt.
nou dacht ik als ik een t-moible sim only pak voor 2.50 in de maand. en deze in die samsung stop waar ik dan in totaal 288 euro voor 2 jaar betaal. daar heb ik dan dus 2 jaar 50 minuten voor en een samsung D600. heb ik dit nou goed gedacht of zie ik iets over het hoofd.
zelfde idee als ik heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• real-doc
  • Niet online
Ik ga nog even een paar dingen uitrekenen en checken, en daar kom ik morgen op terug, maar waarschijnlijk heb ik iets bedacht waarmee je een D600 voor 60 euro kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
60euro lijkt me sterk

het gaat er mij om wat het totalen abbo kost he >:)

niet wat het toestel na aftrek belminuten kost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
real-doc schreef op zondag 11 december 2005 @ 21:05:
Ik ga nog even een paar dingen uitrekenen en checken, en daar kom ik morgen op terug, maar waarschijnlijk heb ik iets bedacht waarmee je een D600 voor 60 euro kan krijgen.
Je had em toch al voor 60 euro? Zolang duurt dat uitrekenen toch niet?
Het zou mij niks verbazen als opeens blijkt dat je toch meer betaald hebt :+

Maargoed.. er zit op die D600 uit die actie een simlock en dat is vrijwel zeker geen T-Mobile dus ff een ander simmetje erin stoppen zal niet zo snel gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
maja een simlockvrij maken is geen probleem (maar dat gaat buiten de GOT policy). ik ga die winkel gewoon eens mailen en even uitvragen.

EDIT: ik keek net even in de shopsurvey maar daar werd je niet vrolijk van :/

[ Voor 170% gewijzigd door Avvd op 12-12-2005 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25735

Wat ik mij afvraag is als je het abbo aanschaft en vervolgens afkoopt. Dan heb je voor een ruwe 240 euro een D600. Als dit mogelijk is bestel ik morgen per direct eentje B)

Moet nog even tijd vinden om even te bellen wat mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08:02

sphere

Debian abuser

Anoniem: 25735 schreef op maandag 12 december 2005 @ 23:35:
Wat ik mij afvraag is als je het abbo aanschaft en vervolgens afkoopt. Dan heb je voor een ruwe 240 euro een D600. Als dit mogelijk is bestel ik morgen per direct eentje B)

Zolang ze niet specificeren hoe vaak je dan moet bellen stinkt dit zaakje.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99022

@ simlocks....simlock vrij maken kost in een willekeurige winkel niet meer dan 10 euries :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-06 20:14

n00bs

Het is weer Zomer!

Anoniem: 25735 schreef op maandag 12 december 2005 @ 23:35:

Waarom zou je een abbo afkopen? dat is echt het domste wat je kan doen. Want je betaald nog steeds het volle pond en kan even fijn al je belminuten over 2 jaar inleveren. Dus dat levert voor de provider alleen maar nog meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• real-doc
  • Niet online
Oke, ik heb mn uitzoekwerk gedaan, aanschouw hier, een D600 voor rond de 70 euro:

Men neme, een D600 met een 1-jarig Orange 32.50 abonnement van Belcompany. Simlockvrij uiteraard. Toestel is gratis, geen aansluitkosten, geen kosten voor een welkomstpakket.

Bij Orange mag je na 6 maanden een stapje terug in je abonnement, naar 22.50 dus. Dat kan met een belletje naar Orange gewoon. Verder krijg je de eerste 3 maanden 50% korting op je bundel. (Actie van Belcompany)

Totaal betaal je dus voor je abonnement:
3x 16.25 (maand 1,2,3)
3x 32.50 (maand 4,5,6)
6x 22.50 (maand 7-12) +
--------------------------------------------
EUR 281.25

Hiervoor krijg je in totaal 6x 32.50 + 6x 22.50 + 15 euro uit het welkomstpakket = 345 euro beltegoed.

Maar nu komt de truuk. Aan het einde van je abonnement (niet vergeten op te zeggen) bel je je hele belbundel leeg naar beltegoedcashen.nl. Hier kan je via een 0900-nummer met een flinke provisie je belbundel leegbellen.

Een belletje naar dat nummer kost 1.40 en valt binnen de bundel (Dat moest ik even checken dus daarom duurde het zo lang). Voor dat belletje krijg je 84 cent op je bankrekening.

Ofwel 84/140*100 = 60% van het geld wat je erin stopt komt eruit.

Nu bellen we dus 345 euro op naar dat nummer. Hier krijg je 60% van terug. Dat komt neer op 207 euro. Die 207 euro komt terug op je bankrekening.

In totaal heb je 281.25 betaald voor je abonnement en krijg je 207 euro terug, dus netto kost de D600 je EUR 74.25.

Niet echt duur al zeg ik het zelf.

Aansprakelijkheid enzo: Uiteraard is dit gewoon maar mijn gedachtengang, en mocht het helemaal mis gaan en je met een abonnement zitten heb je pech ;) (en dan heb ik trouwens nu ook grote pech)

[ Voor 9% gewijzigd door real-doc op 13-12-2005 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Je hebt wel gelijk, maar je moet dus wel elke maand vele uren dat nummer bellen. (kost moeite die veel mensen niet willen nemen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• real-doc
  • Niet online
n00bs schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 10:46:
Je hebt wel gelijk, maar je moet dus wel elke maand vele uren dat nummer bellen. (kost moeite die veel mensen niet willen nemen)
246 belletjes, keer 20 seconden. 1.4 uur nummertjes indrukken heb ik wel over voor zo'n goedkope D600. Anders heb je altijd nog de optie alles om te laten zetten naar prepaid en het beltegoed op marktplaats te zetten, al heb ik geen idee wat je er dan voor krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141828

Ik heb deze deal van gsm.nl gedaan en kreeg een KNPN kaart

Het duurde ff voordat ik em heb maar voor de rest alles ok.. er is nog niks van mn bankrekening af dus ik weet nog neit hoeveel ik moet betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

real-doc schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 10:49:
[...]

246 belletjes, keer 20 seconden. 1.4 uur nummertjes indrukken heb ik wel over voor zo'n goedkope D600. Anders heb je altijd nog de optie alles om te laten zetten naar prepaid en het beltegoed op marktplaats te zetten, al heb ik geen idee wat je er dan voor krijgt.
Maar dan moet je dus wel hopen dat www.beltegoedcashen.nl op zijn minst nog 12 maanden blijft bestaan en dat Orange niet opeens de spelregels verandert mbt het verlagen van een abbo (dat heb ik namelijk ook bij andere providers wel eens zien gebeuren).

[ Voor 14% gewijzigd door n00bs op 13-12-2005 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
Als je een 0900 nummer belt krijg je altijd te horen: dit nummer kost x,xx euro per minuut, plus de kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon. Dat zal dus ongeveer 20/25 cent extra per minuut zijn ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Bij Orange mag je na 6 maanden een stapje terug in je abonnement, naar 22.50 dus. Dat kan met een belletje naar Orange gewoon.

Bij dit zal je waarschijnlijk bij moeten gaan betalen hoor.

Het duurde ff voordat ik em heb maar voor de rest alles ok.. er is nog niks van mn bankrekening af dus ik weet nog neit hoeveel ik moet betalen

jij hebt er dus een prepayd kaart bij gekregen of wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Men neme, een D600 met een 1-jarig Orange 32.50 abonnement van Belcompany. Simlockvrij uiteraard. Toestel is gratis, geen aansluitkosten, geen kosten voor een welkomstpakket.

Ik kan aleen vinden dat toestel 65euro kost in de online shop is hij niet in aanbieding 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:01
god dit was 6 jaar terug al zo, staat ook vol met topics in de search hoor

tegenwoordig niet meer zo voordelig als eerst maar idd,

kan beste 2 abbs kope, 1 voor weinig geld p/m met veel minuten a 1 jarig
en een 1 of 2 jarig voor goeiekope gsm

maar 1000e topic dit, ff zoeken

CISSP! Drop your encryption keys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25735

n00bs schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 02:09:
[...]

Waarom zou je een abbo afkopen? dat is echt het domste wat je kan doen. Want je betaald nog steeds het volle pond en kan even fijn al je belminuten over 2 jaar inleveren. Dus dat levert voor de provider alleen maar nog meer op.
Als je gratis minuten krijgt, ok dan kun je net zo goed opbellen. Maar ik wil het risico niet lopen ivm abbo te laat met opzeggen. D600 voor 240 euro heb ik er voor over.

Noem mij lui, maar ik heb geen zin in om allerlei trucs uit te halen zodat ik hem goedkoper krijg.
Dat de provider het meer op leverd, leuk voor hun.

Als je met orange omzet naar prepaid kaart, hoe lang blijft het dan nog geldig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
Anoniem: 141828 schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 10:54:

ik neem aan dat je eerst naar extra info hebt gevraagt. zou je die info hier willen posten :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

Volgens mij worden servicenummers altijd apart berekend en werkt die truc dus alleen met pre-paid tegoed.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
sphere schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 17:51:
Volgens mij worden servicenummers altijd apart berekend en werkt die truc dus alleen met pre-paid tegoed.
Bij Orange niet.. alles gaat uit de bundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gallus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:36

Gallus

Cheesy

Anoniem: 25735 schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 16:48:
[...]

Als je gratis minuten krijgt, ok dan kun je net zo goed opbellen. Maar ik wil het risico niet lopen ivm abbo te laat met opzeggen. D600 voor 240 euro heb ik er voor over.

Noem mij lui, maar ik heb geen zin in om allerlei trucs uit te halen zodat ik hem goedkoper krijg.

Acht het risico van te laat opzeggen valt wel mee. Je hebt een opzegtermijn van 3 maanden en het abonnement wordt steeds stilzwijgend met een maand verlengd.

Deze aanbieding staat overigens ook op gsmstunter.nl

All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
alleen een 2 grote vragen die bij mij blijven hangen:
ben je verplicht om een aantal minuten bij kpn op te maken die je dus buitenje bundel belt.
hoe zit het nou met de verdeling van het gemiddelde bedrag van 9,50. op het begin meer en moet je het dan zelf omzetten of hoe werkt het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:16
Spacejam schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 19:28:
alleen een 2 grote vragen die bij mij blijven hangen:
ben je verplicht om een aantal minuten bij kpn op te maken die je dus buitenje bundel belt.
hoe zit het nou met de verdeling van het gemiddelde bedrag van 9,50. op het begin meer en moet je het dan zelf omzetten of hoe werkt het?
Volgens mij is het o.b.v. een FlexiBel Allround-abonnement. Hoef je niet te bellen. Sowieso eist KPN niet dat je gebruik maakt van de SIM. Uiteraard eisen ze wel van je dat je braaf je abonnementsgeld betaalt ;)

Na zes maanden zou je automatisch een abonnementsadvies moeten krijgen, maar dat laat soms even op zich wachten. Het beste kun je zelf even aan de bel trekken bij KPN, na verloop van zes maanden: 0800 - 0507

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-06 20:57

Quintus

Eg wel! Dus....

Anoniem: 25735 schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 16:48:
[...]

Je kunt aan het eind van je Orange abbo je overtollige beltegoed ook opbellen als PrePay, door bij het opzeggen van het abbo aan te geven dat je je nummer wilt OMZETTEN in een Orange Ready. Je beltegoed blijft fan behouden en kun je rustig je overige beltegoed opbellen.
Daarna kun je dan rustig je nummer weer overplaatsen naar een andere anbieder.

[ Voor 44% gewijzigd door Quintus op 13-12-2005 21:26 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118138

Hee pssst, niet aan iedereen door vertellen he maar ik zag um op internet staan voor 199 eurie's inclusief btw. ex verzendkosten. http://www.mobile-shop.nl/nl/dept_1.html

Ik ken deze zaak niet dus weet niet of het te vertrouwen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
Anoniem: 118138 schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 21:40:
Hee pssst, niet aan iedereen door vertellen he maar ik zag um op internet staan voor 199 eurie's inclusief btw. ex verzendkosten. http://www.mobile-shop.nl/nl/dept_1.html

Een winkel die telefoons verkoopt voor de laagste prijs in de pricewatch is imo niet te vertrouwen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

real-doc schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 08:11:
Oke, ik heb mn uitzoekwerk gedaan, aanschouw hier, een D600 voor rond de 70 euro:

[KNIP]
De D500 is gratis, de D600 kost 69,99 op het web. Met een 2-jarig abbo is hij wel gratis.

Foutje, bedankt. Toch een leuke manier om te besparen, er staan nog een paar andere interessante toestellen, zoals de V3 en de W800i.

edit: Doh, het is een speciale aanbieding, in de webshop staat het anders. Sorry :/

[ Voor 7% gewijzigd door sphere op 13-12-2005 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
rclahsen schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 21:08:
[...]

Volgens mij is het o.b.v. een FlexiBel Allround-abonnement. Hoef je niet te bellen. Sowieso eist KPN niet dat je gebruik maakt van de SIM. Uiteraard eisen ze wel van je dat je braaf je abonnementsgeld betaalt ;)

Na zes maanden zou je automatisch een abonnementsadvies moeten krijgen, maar dat laat soms even op zich wachten. Het beste kun je zelf even aan de bel trekken bij KPN, na verloop van zes maanden: 0800 - 0507
maar wat voor bedrag moet ik dan op het begin betalen?(misschien wat meer uitleg als je tijd hebt kben niet zo bekend met kpn abbonementen) en wat moet ik na die 6 maanden betalen? en blijft die mogelijkheid ook de komende 2jaar aanwezig bij kpn. niet dat je dadelijk gebruik maakt van die actie en dat kpn daar niet meer aan doet.

gaat het dan om dit abbonement:
http://www.kpn.com/kpn/show/id=705055
en dat je dan als actie "gewoon" de d600 erbij krijgt.

nog een andere vraag:
dit toestel komt dus van kpn af. is het dan eigenlijk ook mogelijk om naar een kpn winkel terug te gaan als er iets mis is met de telefoon of gaat dat niet werken (denk het haast van niet maar toch)

[ Voor 34% gewijzigd door Avvd op 13-12-2005 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaD_co
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:17

[blaatt geknipt...]
[/b]
Als je 14 dagen eerder was geweest bij de orange schop had je de d600 zelfs voor 20 euro gehad en 20% (dacht ik) korting gehad op je maand kosten terwijl je wel voor 32.50 kan belllen

Zo heb ik ook mijn abbo afgesloten

20 euro voor toestel,

en €26 per maand voor een 1 jarig abbo en heb er nou alweer een maandje opzitten

ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
weet iemand of deze aanbiedingen ook nog bij een andere winkel geldt. want de 2 winkels die genoemd zijn hebben nou niet echt een denderende shop survey. kben nou 1 voor 1 alle winkels op startpagina aan het afgaan :(

belnu.nl heeft de actie ook wel maar tot 15 december. 2 dagen dus.

[ Voor 14% gewijzigd door Avvd op 13-12-2005 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 118138 schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 21:40:

intresant maar het zaakje stinkt vind ik 199euro komop |:(

normaal ben je zeker 400euro kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
op www.samsungcenter.nl kan het ook maardat valt onder vtu telecom en die komen ook niet denderend uit de shopsurvey. zou er dan geeneen winkel zijn die deze aanbieding heeft i.c.m. een goede shopsurvey

[ Voor 75% gewijzigd door Avvd op 13-12-2005 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
maar daar heb je hem dus totaal voor 240euro :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:55
Op http://www.startelecom.nl krijg je 14 euro zelfs retour!!! (staat bij abo + toestel => kpn => flexibel allround => 24 maanden)

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:55
http://www.telecomvergelijker.nl/shop/177 Hier kan je zien hoe de shop beoordeeld wordt. Sorry voor het 2x achter elkaar te posten.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

Spacejam schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 23:01:
weet iemand of deze aanbiedingen ook nog bij een andere winkel geldt. want de 2 winkels die genoemd zijn hebben nou niet echt een denderende shop survey. kben nou 1 voor 1 alle winkels op startpagina aan het afgaan :(

belnu.nl heeft de actie ook wel maar tot 15 december. 2 dagen dus.
Wat is er mis met belcompany?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
bij belcompany hebben ze die aanbieding niet. bij startelecom kost het abbo 16 euro/maand

ik ben nou even met startelecom aan het mailen en ze zeggen dat ze ook dezelfde actie als gsm.nl en gsmstunter hebben. deze winkel reageert gewoon binnen 5 minuten _/-\o_ . en eindhoven ligt voor mij dan tenminste dichtbij.
U komt gemiddeld per maand uit op ¤9.46. De eerste 6 maanden betaalt u
7.97 en vervolgens 18 maanden 9.95. U moet zelf na 6 maanden het
abonnement omzetten naar een flexibel economy. Als u hem unlocked kunt
u er alle kaarten in gebruiken.

Met vriendelijke groet,
dit maakt het wat duidelijker voor mij.

nog een mail gehad.ik had gevraagd waarom de aanbieding niet op die site stond. ze zeggen dat het inderdaad niet op de site staat maar je kan gewoon naar die winkel gaan in eindhoven en daar alles regelen waarschijnlijk is het ook via een mailtje en met de webshop te regelen. dan betaal je dus de eerste 6 maanden 7.97 en de laatste 18 maanden 9.95. de winkel is overigens take a phone op de leenderweg in eindhoven.

[ Voor 150% gewijzigd door Avvd op 14-12-2005 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

Iets minder dan 240 euro voor het toestel, en dan heb je nog geen belminuten. Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
bij startelecom kunnen ze hem ook voor je unlocken. wel best duur 20 euro.

@hierboven: je hebt dan geen belminuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
die abbo's van kpn van 9,50 per maand 24maanden bijna 240euro daar is het dus mogelijk om gewoon een andere knp prepaid kaart ofzo erin te doen?

en is het mogelijk dat abbo van 9,50 in 1keer af te betalen inplaats elke maand?

Het gebeurd nog wel eens dat ik op 0 sta op me bank omdat ik dan net iets koop wat weer veel geld kost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:15
Weet iemand of het mogelijk is om te GPRS'en bij dit abbo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
Anoniem: 157044 schreef op woensdag 14 december 2005 @ 13:19:
die abbo's van kpn van 9,50 per maand 24maanden bijna 240euro daar is het dus mogelijk om gewoon een andere knp prepaid kaart ofzo erin te doen?

en is het mogelijk dat abbo van 9,50 in 1keer af te betalen inplaats elke maand?

Het gebeurd nog wel eens dat ik op 0 sta op me bank omdat ik dan net iets koop wat weer veel geld kost
volgens mij kan je bij kpn niet afkopen. een pre-paid kaart heeft weinig nut. want je bestaald nou ook alleen maar iedere minuut die je belt. eigenlijk kost iedere minuut 30 cent op de 9.50 gemiddeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

Bij Orange mag je na 6 maanden een stapje terug in je abonnement, naar 22.50 dus. Dat kan met een belletje naar Orange gewoon. Verder krijg je de eerste 3 maanden 50% korting op je bundel. (Actie van Belcompany)

Totaal betaal je dus voor je abonnement:
3x 16.25 (maand 1,2,3)
3x 32.50 (maand 4,5,6)
6x 22.50 (maand 7-12) +
--------------------------------------------
EUR 281.25

Hiervoor krijg je in totaal 6x 32.50 + 6x 22.50 + 15 euro uit het welkomstpakket = 345 euro beltegoed.

Maar nu komt de truuk. Aan het einde van je abonnement (niet vergeten op te zeggen) bel je je hele belbundel leeg naar beltegoedcashen.nl. Hier kan je via een 0900-nummer met een flinke provisie je belbundel leegbellen.

Een belletje naar dat nummer kost 1.40 en valt binnen de bundel (Dat moest ik even checken dus daarom duurde het zo lang). Voor dat belletje krijg je 84 cent op je bankrekening.

Ofwel 84/140*100 = 60% van het geld wat je erin stopt komt eruit.

Nu bellen we dus 345 euro op naar dat nummer. Hier krijg je 60% van terug. Dat komt neer op 207 euro. Die 207 euro komt terug op je bankrekening.

In totaal heb je 281.25 betaald voor je abonnement en krijg je 207 euro terug, dus netto kost de D600 je EUR 74.25.

Niet echt duur al zeg ik het zelf.

Aansprakelijkheid enzo: Uiteraard is dit gewoon maar mijn gedachtengang, en mocht het helemaal mis gaan en je met een abonnement zitten heb je pech ;) (en dan heb ik trouwens nu ook grote pech)
Ik heb eens wat navraag gedaan over deze constructie.

1) Bij downgraden pleurt Orange beltegoed weg. Je kan maximaal 25 euro meenemen als je naar pre-paid gaat.
2) Orange verbiedt het bellen naar nummers als die van http://www.beltegoedcashen.nl middels hun Algemene Voorwaarden. Het schijnt zo te zijn dat als je "gepakt" wordt, Orange onmiddelijk de resterende termijnen int, en je abonnement per direct opzegt.

Aanvullend: bij Vodafone schijnt het zo te zijn, dat als je belt naar dit soort nummers, het wel van je beltegoed afgaat, maar die firma nooit wat krijgt en jij dus ook niet. Of dit echt zo is weet ik niet, maar ik zou me kunnen voorstellen dat ze het gesprek nooit doorverbinden. En als je dan belt met Vodafone om opheldering is het ineens duidelijk dat jij hun Algemene Voorwaarden schendt.

Wellicht kan iemand met ervaring uit het veld hier wat zinnigs op zeggen.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ten eerste is het niet abbo maar abo.
Ten tweede zie ik hier allemaal manieren voorbij komen om beltegoed te 'cashen', iets wat op het forum van www.telecomvergelijker.nl niet voor niets niet mag worden besproken.
Ten derde is die site er al om de voordeligste aanbiedingen te bespreken, hier houden we ons graag inhoudelijk met telecom bezig.
Ten vierde: als je een shop die al begint over unlocken en downgraden nog vertrouwt, ben je wel heel erg naief :X

Het wordt echt tijd dat de bonus die providers uitkeren aan dealers wordt afgemeten aan de omzet die de door hen aangemelde nieuwe klanten genereren :+ dan houdt dat soort bedrijfjes snel op te bestaan.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.