MDL naar 3DS of iets anders

Pagina: 1
Acties:

• achterop23
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-04 20:41
Mijn bedoeling is een .mdl (vliegtuig uit FS) om te zetten naar een formaat die wel ondersteund wordt voor verdere bewerking voor Battlefield. (bijvoorbeeld naar 3DS)

ik heb al enkele programmas geprobeerd, zoals milkshake en mdl23ds maar ze geven steeds errors dat de .mdl niet goed is oid.

iemand hier ervaring mee?

• achterop23
nee ook deze werkt niet.
Het programma crasht.

Ik heb het geprobeerd met nieuwe en met oude .mdl (oud is voor FS98 nieuw is voor FS2004)

• FreezingPixels
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Heb je t al met GMAX geprobeert? Ik heb vroeger weleens een vliegtuig in 3ds max gemaakt, bijna t zelfde als gmax, en toen geimporteert in flightsim 2002. K heb ook al een x geprobeert om modellen in battlefield te zetten, hier had k toen een plugin voor nodig.

• achterop23
robin222 schreef op zondag 11 december 2005 @ 12:22:
Heb je t al met GMAX geprobeert? Ik heb vroeger weleens een vliegtuig in 3ds max gemaakt, bijna t zelfde als gmax, en toen geimporteert in flightsim 2002. K heb ook al een x geprobeert om modellen in battlefield te zetten, hier had k toen een plugin voor nodig.
weet je nog welke plugin het was? Was dit voor BF1 of BF2?

• FreezingPixels
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
BF 1942. Maar k weet cker dat dit er ook al moet zijn voor BF2. En dat s er ook, k neem aan dat je t nu voor BF2 wilt gebruiken. Sjek ff de site van BF2. http://www.ea.com/officia...lefield2/us/downloads.jsp daarzo bij downloads staat gmax tools, die moet je ff downloaden en installen. Heb je wel gmax voor nodig. Maar volgens mij was dat de gratis versie van 3ds Max maar moet je zelf ff zoeken.
Pagina: 1