Ik heb Windows XP en sinds een tijdje (ik weet niet hoe of waardoor) dat Windows boot in 32-bit maar als ie klaar is met laden terugswitch naar 8-bit kleuren. Ik heb nu forceware 81.95 voor mijn Geforce 4MX, maar hij doet hetzelfde als ik de driver eraf gooi en alles leeghaal met drivercleaner en ook met oudere drivers. Hoe los ik dit op?
Dus als ik het goed begrijp krijg je 8bit kleuren eens hij opgestart is?
Kan je het niet gewoon veranderen bij : rechtermuisknop op bureaublad > eigenschappen > instellingen > kleuren ?
Anders zou ik het ook niet weten.
Kan je het niet gewoon veranderen bij : rechtermuisknop op bureaublad > eigenschappen > instellingen > kleuren ?
Anders zou ik het ook niet weten.
veranderen naar 32 kan ik het inderdaad wel, maar bij de volgende restart staat ie dan weer op 8-bit. opvallend, overigens, is dat het verschilt per account. op een andere account krijg ik het weer niet en blijft het netjes op 32-bit staan. iemand een idee?
misschien is dit het gevolg van een of ander programma dat opstart als deze gebruikersaccount inlogt.
ga eens naar start - uitvoeren - msconfig.
Wel opletten : alles wat je daar aanpast kan kritiek zijn ! (zeker system.ini en win.ini.
Probeer alles wat niet nodig is bij de opstarten - tab uit te zetten, en herstart
ga eens naar start - uitvoeren - msconfig.
Wel opletten : alles wat je daar aanpast kan kritiek zijn ! (zeker system.ini en win.ini.
Probeer alles wat niet nodig is bij de opstarten - tab uit te zetten, en herstart
Mm als dit per account verschillend is, kan het eigenlijk niet anders dat een of ander programmaatje hier voor zorgt. Want je kan (naar mijn weten) niet in Win XP per gebruiker een andere resolutie/kleuren veranderen.
Scan eens op virussen/spyware?
Scan eens op virussen/spyware?