op oa. Amazon word er leuk gespammed dat de Sennheiser PMX60 behoorlijk wat bass heeft. Mijn model heeft echter allesbehalve dat en ik heb 'm nu zo'n 8 uur in gebruik. Heeft de PMX60 gewoon echt weinig tot geen (lage) bass of kan ik een maandagmorgen model hebben?
met Mach3bass op 3 en UserEQ zit er enigsinds bas in, maar ik vind het toch vrij jammer.
Zelfde probleem hier, op mijn Sharp MD-MT15 moet ik de bass op 3 zetten (== max) om er wat bas uit te krijgen. Terwijl als ik mijn HD-580 gebruik mijn oren van mn hoofd waaien met die instelling. Als ik mijn PMX-60 aan mijn klasse-A koptelefoon versterker hang, dan is het ook crap... maar goed, daar is ie ook niet voor gemaakt.
Beetje spelen met de EQ en der is naar te luisteren. Het mid en hoog doet ie verder wel prima.
Beetje spelen met de EQ en der is naar te luisteren. Het mid en hoog doet ie verder wel prima.
blabla
Mid en hoog is zondermeer goed, alleen de bass is echt ver te zoeken. Met mach3bass is het wel aanwezig, maar dat is ook niet echt relaxed luisteren.
Wat ik wel vrij vaag vind, van alle +- reviews is meer dan de helft te spreken over de bass. Dat vind ik dan wel weer vaag.
Ik twijfel of ik nu betaalbare inEars wil, of wat.. maar EP630's zijn ook weer zo duur
Wat ik wel vrij vaag vind, van alle +- reviews is meer dan de helft te spreken over de bass. Dat vind ik dan wel weer vaag.
Ik twijfel of ik nu betaalbare inEars wil, of wat.. maar EP630's zijn ook weer zo duur
[ Voor 43% gewijzigd door BHQ op 11-12-2005 22:04 ]
Ik heb der ook een één , maar ik heb hier echt geen last van. Misschien is je hoofd niet breed genoeg en sluit de koptelefoon daardoor niet goed aan? (scheelt het veel als je de koptelefoon tegen je oor aan drukt?)
Het verwonderde mij dat de pmx60 goed paste, gebeurd me meestal anders
Het verwonderde mij dat de pmx60 goed paste, gebeurd me meestal anders
Ik heb een enorrum grote kop
, dus dat gaat helaas niet op.
Hij is geretourneerd; maar eens wachten tot ik m'n geld heb..
Hij is geretourneerd; maar eens wachten tot ik m'n geld heb..
hmmm, daar snap ik dan nix van.
Ik heb helm maatje xxl en hij past mij perfect. De bastonen zijn zeker niet minder hard dan ons thuis staande hifi set. (kwaliteit denon versterker + chario boxen)
strange....
Ik heb helm maatje xxl en hij past mij perfect. De bastonen zijn zeker niet minder hard dan ons thuis staande hifi set. (kwaliteit denon versterker + chario boxen)
strange....
Pagina: 1