[XP] Installatie werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• lennartkocken
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-03 15:14
Ik ben nu bezig met Windows XP Pro SP2 te installeren maar dat gaat erg mis: enkele bestanden (als mmc.exe e.d.) kan hij niet kopieeren, als ik een andere cd erin douw vindt-ie het bestand nog steeds niet en kan hij het dus niet kopieeren, dus ram ik maar op Esc en dan komt er nog een hele lijst met bestanden die niet gekopieerd kunnen worden. Halverwege de 'echte' installatie loopt-ie dan ook vast en kan ik niets meer. Ik heb dit nu 2 keer geprobeerd en het is dus 2 keer niet gelukt. Ik denk dat er iets mis is met de cdspelers, want in beide cdspelers werkt-ie niet. Kan ik op een andere manier Windows XP erop zetten?

(misschien nog belangrijk: ik heb 2 cd's met een unattended Windows, die dus allebei niet werkte)

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-01 11:27

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Heb je al eens een orginele CD geprobeerd? Het lijkt me namelijk sterk dat 2 CD drives het in 1 keer begeven. Je zou ze schoon kunnen maken met een schoonmaak CD, maar ik denk dat de CD's die je gebruikt voor de installatie gewoon niet helemaal goed zijn :)

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

• lennartkocken
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-03 15:14
Originele cd?? Wa'sda? :+

Ik ben er zeker van dat de cd's die ik heb gebruikt werken! (VMWare en echte pc's getest, werkte gewoon allebei).
Ik kreeg deze computer hierheen gegooid omdat hij dus crashte, de systeembeheerder van zijn werk had 2 weken geleden deze computer al opnieuw geïnstalleerd, maar ik denk dus dat hij ook deze fouten kreeg maar deze op een of andere manier kon negeren.

Maar ik bedoel meer of het mogelijk is om een cd in mijn cdspeler te stoppen en dan via netwerk te laten installeren...?

• bratos
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2025

bratos

Meh.

ik heb het ooit hetzelfde gehad. Toen bleek het ram rot te zijn. gooi er es een geheugentest overheen.
www.memtest.org .

eerst kijken dan zeiken