ik heb nadat ik de boot instellingen in de bios gewijzigd en de pc opnieuw opgestart maar nu vind hij de videokaart(?) niet meer en krijg ik geen beeld en geeft "no signal"
Reset je bios instellingen isVerwijderd schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 21:26:
ik heb nadat ik de boot instellingen in de bios gewijzigd en de pc opnieuw opgestart maar nu vind hij de videokaart(?) niet meer en krijg ik geen beeld en geeft "no signal"
Jumpertje op je Mobo? Check de desbetreffende handleiding daarvoor, maar 't is tegenwoordig vaak nog de enigste jumper die over is op je Mobo.
[ Voor 5% gewijzigd door Shaggy_NL op 10-12-2005 21:42 ]
Jumpertje op je moederbord.
Moet je even kijken in de manual hoe dat moet.
Welk mobo heb je?
Met een beetje zoekwerk kun je er zelf achterkomen, maar goed.
Moet je even kijken in de manual hoe dat moet.
Welk mobo heb je?
Met een beetje zoekwerk kun je er zelf achterkomen, maar goed.
Ja je zal ff je Bios moeten resetten. Meestal is dit een gekleurde jumper dicht bij het batterijtje. Maar kijk toch eens in je handleiding.
Wat heb je veranderd mss in het Bios? Best verander je maar 1 instelling per keer als je niet zeker bent van wat je doet, dan weet je onmiddelijk waar de fout zit.
Wat heb je veranderd mss in het Bios? Best verander je maar 1 instelling per keer als je niet zeker bent van wat je doet, dan weet je onmiddelijk waar de fout zit.
Pagina: 1