Tekst verbergen ipv post bij negatieve mods

Pagina: 1
Acties:

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Dit leek mij een goed idee omdat je dan niet de hele post structuur laat verdwijnen maar alleen maar de negatieve post.

Nu is het het geval dat de negatieve post verdwijnt + alle quotes eronder, wat in mij ogen een beetje onterecht is.

Als je dan niet de hele post onzichtbaar maakt maar alleen iets met de tekst doet dan blijven de andere berichten gewoon nog zichtbaar.

Zo krijgt iedere post een eerlijke plaats op de FP.

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Heeft 't nut om replies op een weggemodde post te lezen, zonder dat je weer wáárop ze reageren? :?

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Osiris schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 20:51:
Heeft 't nut om replies op een weggemodde post te lezen, zonder dat je weer wáárop ze reageren? :?
Kort antwoord: soms wel.

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Dan krijg je niet samenhangende threads.
Als je zo graag wil lezen, dan zet je je instellingen zo dat je -1 ook te zien krijgt.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:16
Misschien is het wel handig als er een balkje komt te staan dat de post onzichtbaar is op je huidige niveau met een leuk pijltje erbij waarme je de post alsnog kunt uitklappen en lezen.

Ik heb mijn settings nog even moeten wijzigen, ik heb ze zelf altijd op -1 staan omdat ik het ook wel handig vind om de posts met welke als slecht zijn gemoddereerd te kunnen lezen, simpelweg omdat sommige mensen maar wat minpuntjes er tegenaan gooien terwijl de posts soms wel enigzins nuttig / leuk zijn.

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-02 11:32
Euhm, volgens mij is dit er nu toch al als je niet ingelogt bent. Toch ?

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:16
sorted.bits schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 21:00:
Euhm, volgens mij is dit er nu toch al als je niet ingelogt bent. Toch ?
Als je niet bent ingelogd ja, maar niet als je wel bent ingelogd.
Pagina: 1