Sinds BIOS 1017 voor de Asus A8V Deluxe zou er een fix zijn voor het probleempje dat ik heb, maar het lukt me toch blijkbaar niet om dit (detail) goed te krijgen...
Heeft de optie eronder "AddOn ROM display mode" hier iets mee te maken? Ik heb al beide [Force BIOS/keep current] mogelijkheden geprobeerd, zonder succes.
Ik heb dit probleempje sinds 3-4 BIOS-flash geleden. Eens opnieuw flashen heeft geen zin.
Iemand een ideetje? Via de search hier, of google heb ik nog niets zinnigs gevonden.
Ik heb dus de BIOS optie "Full screen logo" enabled staan, maar toch komt er enkel "A8V Deluxe" op m'n scherm en de rondgelegen groene tekening is weg...Version 1017 2005/12/05
Beschreibung A8V Deluxe BIOS 1017
* Support new CPUs. Please refer to our website at: http://support.asus.com/cpusupport/cpusupport.aspx
* Fix full logo disappear when clear CMOS
* Add warning for USB overcurrent situation
* Fix report wrong CPU model name
Heeft de optie eronder "AddOn ROM display mode" hier iets mee te maken? Ik heb al beide [Force BIOS/keep current] mogelijkheden geprobeerd, zonder succes.
Ik heb dit probleempje sinds 3-4 BIOS-flash geleden. Eens opnieuw flashen heeft geen zin.
Iemand een ideetje? Via de search hier, of google heb ik nog niets zinnigs gevonden.