[Asus A8V Deluxe - BIOS] full screen logo

Pagina: 1
Acties:

• freeco
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-05 22:06
Sinds BIOS 1017 voor de Asus A8V Deluxe zou er een fix zijn voor het probleempje dat ik heb, maar het lukt me toch blijkbaar niet om dit (detail) goed te krijgen...
Version 1017 2005/12/05
Beschreibung A8V Deluxe BIOS 1017
* Support new CPUs. Please refer to our website at: http://support.asus.com/cpusupport/cpusupport.aspx
* Fix full logo disappear when clear CMOS
* Add warning for USB overcurrent situation
* Fix report wrong CPU model name
Ik heb dus de BIOS optie "Full screen logo" enabled staan, maar toch komt er enkel "A8V Deluxe" op m'n scherm en de rondgelegen groene tekening is weg...
Heeft de optie eronder "AddOn ROM display mode" hier iets mee te maken? Ik heb al beide [Force BIOS/keep current] mogelijkheden geprobeerd, zonder succes.
Ik heb dit probleempje sinds 3-4 BIOS-flash geleden. Eens opnieuw flashen heeft geen zin.

Iemand een ideetje? Via de search hier, of google heb ik nog niets zinnigs gevonden.

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-05 11:34
Wat wil je nou precies bereiken dan? En kun je met Asus MyLogo niet zelf een leuk logo er neerzetten?

• freeco
vind dat standaard-logo leuk genoeg...
mocht iemand dat te pakken kunnen krijgen, kan ik misschien het opnieuw "injecteren" met MyLogo?

• freeco
er is maar weinig reactie gekomen, dus misschien ben ik niet duidelijk wat ik wil.
Ik wil gewoon het oude (volledige) logo terug...
Nu heb ik dit:
Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/freeco/_www/BIOSlogo.jpg

Dus enkel nog A8V Deluxe, maar normaal zit daar nog een ganse tekening rond. Hoe dat verdwenen is, weet ik niet, maar het zal wel met eerdere BIOS-updates te maken hebben.
Mocht ik de volledige tekening hebben, kon ik proberen van het via MyLogo in een BIOS-ROM te injecteren, maar heb geen idee waar ik dat kan vinden.

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-05 11:34
Dat lijkt mij ook. Maar wat stel je je aan zeg, om per se zo'n plaatje te willen. Anders bewerk je deze tot het gewenste resultaat of je mailt Asus. Je denkt toch niet dat wij voor jou op zoek gaan naar dat plaatje? Als er nou nog een belangrijke rede achter zat... :X.

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

Hmm, bedoel je deze soms? Geen deluxe, maar goed, dat kan je voor lief nemen denk ik zo. ;)

[ Voor 26% gewijzigd door _the_crow_ op 08-01-2006 12:25 ]

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• svandewouw
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-03 16:59

• freeco
die 2de is het, svandewouw! Die ga ik ineens proberen...
Sorry hoor Virus, ik heb ook helemaal niet gevraagd dat iemand anders mijn zoekwerk zou doen. En ik heb ik mijn eerste post ook vermeld dat dit over een detail gaat. Verder werkt mijn mobo ook perfect. Ik dacht gewoon dat dit probleem wel vaker voorkwam (daarom die vermelding in de laatste BIOS-update), en dat iemand me wel kon vertellen hoe ik het standaard logo uit een ROM kon halen. Via google ben ik nooit op die png's terecht gekomen, dus hoe moet ik dan weten dat ze bestaan?

• Hans
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik heb precies hetzelfde als Freeco sinds mn flash naar 1017, maar ik lig er verder niet echt van wakker. Heb dus ook alleen nog dat A8V deluxe zonder het eromheen gelegen groene gebeuren.
Pagina: 1