Toon posts:

[logitech]z-2200, sub is kapot. boxjes over. ideeen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi

mijn subwoofer is kapot, gebeld met logitech binnen 4dagen had ik al een nieuwe set gratis gekregen. nu is het volgende ik heb dus nog 2boxjes over.

deze zijn nog goed maar hoe ik kan ik deze nog gebruiken voor b.v 4.1 idee te krijgen?

wat ik al geprobeert hebt:

-tussen stukje koppeling van de tulpstekker naar een jacker plug. deze heb ik al aangesloten achter op de pc. wat ik ook doe ik krijg het geluid niet hard blijft erg zacht.
-ik heb het met een tussen kabel gedaan blijft het zelfde.
-wat ik ook geprobeert heb is met een tussen stukje waar twee tulp in gaan gaat er eentje uit. dit werkt goed. maar hoopte eigenlijk een soort van 4.1 systeempje te krijgen.

Verwijderd

Hoe had je het precies aangesloten? toch niet rechtstreeks op de boxjes he :P

Verwijderd

Topicstarter
gewoon

box-->plug-->computer

box-->
box--> }plub-->2300-->computer

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2005 20:37 ]

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-02 15:28

BHQ

8)7
Meest handige is denk ik stekkertje eraf knippen, stereo AMPje eraan en die dan als rears te gebruiken. Mits je geluidskaart een rearuitgang heeft :)

Verwijderd

dus je hebt je boxen rechtstreeks aan je pc gehangen? 8)7

edit:
Spuit 11 >:)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2005 20:41 ]

Verwijderd

Topicstarter
mischien klinkt het dom.

maar ik heb maar een 2.1 set kompleet+ nog 2 boxen.. ik kan deze niet aan sluiten op de set. dus om een 4.1 wil krijgen kan ik hem alleen maar rechts streeks op de computer aansluiten.lijkt mij

btw ik heb geen tower/boombox etc.. waar het aangesloten kan worden als ik de plug er afknip..

• BHQ

BHQ

dan koop je een versterkertje van €15 op de plaatselijke kringloop.

Verwijderd

het signaal dat uit je pc komt is veel te zwak om een paar speakers aan te sturen. er moet een versterkertje tussen, voor een paar tientjes heb je er wel 1 (2dehands)

[edit] F you yapser :P

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2005 20:52 ]

• BHQ

BHQ

:'(
nanana :+
Pagina: 1