Help! Net nieuwe PC, met 6600 GT 3d kaart erin, ben ik aan het gamen, flikkert mn beeld soms zwart en krijg ik rare dingen in mn scherm te zien. alleen tijdens gamen. Volgens Speedfan is mn Local0 en Local01 ook erg hoog, geen idee wat dat is maar tis ongeveer 55 graden en er staat een vlammetje voor. Wat kan ik doen ?
Hmm.. weinig info.. wat he bje verder aan hardware? welk merk Grafische Kaart? Airflow in je kast eens checken? misschien slecht memory op je kaart? Hier kan ik iig vrij weinig mee 
System specs stonden in ander topic van de heer VeeGee:
P4 3.2 GHZ met HT 800Mhz FSB inc intel cooler
Asus P5GD1-VM moederbord
Aopen Geforce 6600 GT/TD
200GB ATA HDD
System specs stonden in ander topic van de heer VeeGee:
P4 3.2 GHZ met HT 800Mhz FSB inc intel cooler
Asus P5GD1-VM moederbord
Aopen Geforce 6600 GT/TD
200GB ATA HDD
[ Voor 36% gewijzigd door JeroenGans op 10-12-2005 19:45 ]
Ik heb een P4, 3.2 GHZ, Asus P5GD1-VM mobo, 200GB HDD en de kaart is van Aopen dacht ik.
Nieuwste drivers gedownload ? (WHQL)
3dmark geeft ook problemen ?
3dmark geeft ook problemen ?
Who the *&#@ is PEER and why does he reset my connection all the time ?
Ja, de nieuwste drivers heb ik. 3dmark nog niet geprobeerd. Ik download het nu wel.
NIET de nieuwste drivers installeren, installeer 77.77, want 81.xx geeft problemen icm. 6600GT (spreek uit ervaring(en)
).
GoT Huisregels
Geen specs in de topicstart, totaal geen melding van wat je zelf probeert en de topic binnen 24u (9 minuten zelfs
) schoppen...
Niet zoals het op GoT hoort. Kijk eens in de VB FAQ.
Geen specs in de topicstart, totaal geen melding van wat je zelf probeert en de topic binnen 24u (9 minuten zelfs
Niet zoals het op GoT hoort. Kijk eens in de VB FAQ.
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()