UT Goty wil niet fullscreen met Lynx kaartje?

Pagina: 1
Acties:

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:41
Ik heb een Asus L7300 celly 366 notebook, met Windows XP SP2 met alle patches en de Lynx3D Driver geïnstalleerd. Deze werkt gewoon goed voor het kaartje. UT in windowmode op 320x240 :X gaat ook prima. Echter, als ik het op fullscreen wil draaien knalt UT gelijk (na te proberen de resolutie te veranderen?) weer terug naar een window. Ik heb ook al de orginele (Win2k) driver geprobeerd, dit bood geen soelaas.

Wie weet waar dit evt. aan kan liggen?

• naNs
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-07 15:05
OpenGL / Direct3d beide geprobeert?

Nieuwe OpenGL driver pakken helpt wel vaak..

• BHQ
Helaas, geen verschil. UT blijft in window mode draaien. Switchen tussen die 2 kan ik niet :)

Maargoed; iemand anders nog een idee? dit zuigt best :{

Verwijderd

Hoeveel MB heeft dat kaartje ?

Als het 1MB< is kan je het wel vergeten lijkt mij.. Het is mij namelijk op een P3/ 800mhz Lap ook niet gelukt ICM een 2MB kaartje.. ondanks de drivers die ik geprobeerd heb. In openGL & Software rendering.

• BHQ
4 MB. Zelfs op 320x240 wil-ie niet fullscreen.. Is er een manier om 'm te forceren? lijkt me dat ie fullscreen vloeiender gaat dan in een window..

Verwijderd

Is een driver issue vrees ik. Software / D3d/ openGL wil allemaal niet op Full screen :?

zeker die eerste zou moeten werken.. maar dat is niet om te spelen natuurlijk :P
Pagina: 1