Ten eerste: ik kan niet programmeren.
Maar toch, in [rml][ alg] slechtste prog voorbeelden.[/rml] stond deze code:
In de eerste regel al, er staat create waarin de highlighter "at" ziet. Verder ziet ie "on" in section, "is" in exists, "in" in string enzo. Niet dat ik me er erg aan stoor, maar op deze manier heb je vrij weinig aan highlighting of wel
(tenzij je van kleurtjes houdt
)
Wellicht handig om in te bouwen dat ie kijkt of het ge-highlighte geen deel is van een woord ofzo
Edit: vaag. Hier doet ie het goed, maar in betreffend topic niet:
Maar toch, in [rml][ alg] slechtste prog voorbeelden.[/rml] stond deze code:
Delphi:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| try sIni := TIniFile.Create('C:\ini.ini'); if sIni.SectionExists('EXPORT_LOCATIE') then begin sLijst := TStringList.Create; sIni.ReadSectionValues('EXPORT_LOCATIE',sLijst); sDirectory := Copy(sLijst[0],7,length(sLijst[0])-6); end else begin MessageDlg('Het ini bestand is niet goed. Neem contact op met uw systeembeheerder', mtError, [mbOK], 0); Raise Exception.Create(''); end; except MessageDlg('Het ini bestand is niet goed. Neem contact op met uw systeembeheerder', mtError, [mbOK], 0); Raise Exception.Create(''); end; |
In de eerste regel al, er staat create waarin de highlighter "at" ziet. Verder ziet ie "on" in section, "is" in exists, "in" in string enzo. Niet dat ik me er erg aan stoor, maar op deze manier heb je vrij weinig aan highlighting of wel
Wellicht handig om in te bouwen dat ie kijkt of het ge-highlighte geen deel is van een woord ofzo
Edit: vaag. Hier doet ie het goed, maar in betreffend topic niet:
[ Voor 12% gewijzigd door sjaakaq op 10-12-2005 19:02 ]
leoaq.fm // Jeune Loop