ik een nieuwe harde schijf aangeschaft, een Seagate 160gb. Daar heb ik effies windows op geinstalleerd, zonder problemen. Alleen wat mij opviel in windows is, dat de totale grootte 128gb is, terwijl ie 160gb behoort te zijn. Iemand enig idee wat het kan zijn?
gB, Gb, GB of gb?
Verder, is er een verschil tussen wat windows, je bios of linux(Live-CD) ziet?
Verder, is er een verschil tussen wat windows, je bios of linux(Live-CD) ziet?
Het staat inderdaad gewoon in de FAQ van dit subforum beantwoord 
Een tip voor de volgende topicstart: vermeld aub duidelijk en uitgebreid wát je allemaal wel niet hebt uitgezocht, uitgevonden, uitgeprobeerd danwel uitgesloten met betrekking tot het probleem. Dat wordt hier wel zo gewaardeerd namelijk
Zie ook de Algemene gedragsregels (Netiquette).
En Br3zip: neem de Algemene gedragsregels (Netiquette) maar ook eens door wat betreft het reageren in "slechte topics". Ergo: niet de wijsneus uithangen, maar gewoon netjes een topicreport aanmaken en/of het topic gewoon links laten liggen.
Een tip voor de volgende topicstart: vermeld aub duidelijk en uitgebreid wát je allemaal wel niet hebt uitgezocht, uitgevonden, uitgeprobeerd danwel uitgesloten met betrekking tot het probleem. Dat wordt hier wel zo gewaardeerd namelijk
En Br3zip: neem de Algemene gedragsregels (Netiquette) maar ook eens door wat betreft het reageren in "slechte topics". Ergo: niet de wijsneus uithangen, maar gewoon netjes een topicreport aanmaken en/of het topic gewoon links laten liggen.
Dit topic is gesloten.
![]()