[iPod mini] Beschadiging Aluminium Behelzing

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maupertus
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:22
Na een aanrijding ben ik gevallen en is mijn iPod Mini op de grond gevallen waardoord er nu 2 braampjes aan de 'hoes' van de iPod zitten.

Hierdoor past hij niet meer in mijn iDock. Dit is natuurlijk niet heel erg leuk omdat ik er veel plezier aan beleefde.

Ik weet dat dit meer een practische vraag is dan soft/hard ware matig. Maar heeft er iemand een idee hoe ik dit het beste weer in orde kan maken. Ik heb nog geen problemen met mijn iPod, dus een stille hulde voor zijn schokbestendigheid, maar ik wil hem graag weer docken.

Helaas valt dit alles niet onder een garantie. En helaas doet hij het nog gewoon, dus mijn verzekering staat ook niet te springen om een nieuwe te betalen ;)

Jezus saves and takes half damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je kleine foto van het hele gebeuren, kan me niet zo 1 2 3 voorstellen dat braampjes een docking tegenhouden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

Anders pak je er een schuurpapiertje bij en schaaf je de braampjes eraf zodat hij weer in de dock past :?

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeik el Pattat
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:32
Na een val op het trottoir had ik ook braamen op de behuizing van mijn zilveren mini. Ik heb ze gewoon weg gewerkt met een hele fijne veil en veel geduld.
Hij paste na deze behandeling naadloos in zijn bescherm hoes.

Je moet alleen erg geduldig zijn tijdens het veilen, een tik tegen een onbeschadigd gedeelte zul je meteen zien.

Suc6

PB 12" 768MB // PIV 2.8@stock 512MB Corsair Twinmos cas2.5