Ik wil samen met collega's vergaderingen plannen met Outlook 2003 met Beschikbaarheidsinfo. We zitten nu op hetzelfde netwerk, dus we moeten via een webserver werken (zie KB827775). De KB is erg duidelijk, maar ik mis toch iets: hoe moet zo'n bestand er uit zien?
Als voorbeeld wordt ftp://Contactserver/Beschikbaar/Contactnaam.vfb gegeven. Maar wat moet er in dat bestand staan? Ik krijg nergens een foutmelding Outlook geen verbinding kan maken zo, maar ik zie geen beschikbaarheidsinformatie van collega's die dezelfde server hebben ingesteld. Het bestand op de server is ook nog 0 bytes..
Heeft iemand enige idee hoe ik dit aan de praat krijg via een webserver?
Wat ik al geprobeerd heb:
- beetje google
- GoT
- in windows gezocht naar *.vfb --> niets.
Ik heb het bestand www.vierkant.org/agenda/Contactnaam.vfb aangemaakt. Doe wat je niet laten kunt
Ben erg benieuwd wie er nog een gaatje vrij heeft vanavond
Als voorbeeld wordt ftp://Contactserver/Beschikbaar/Contactnaam.vfb gegeven. Maar wat moet er in dat bestand staan? Ik krijg nergens een foutmelding Outlook geen verbinding kan maken zo, maar ik zie geen beschikbaarheidsinformatie van collega's die dezelfde server hebben ingesteld. Het bestand op de server is ook nog 0 bytes..
Heeft iemand enige idee hoe ik dit aan de praat krijg via een webserver?
Wat ik al geprobeerd heb:
- beetje google
- GoT
- in windows gezocht naar *.vfb --> niets.
Ik heb het bestand www.vierkant.org/agenda/Contactnaam.vfb aangemaakt. Doe wat je niet laten kunt
[ Voor 21% gewijzigd door StephanVierkant op 10-12-2005 17:56 . Reden: Typo, url toegevoegd ]