De edit-troll, wat doen je ermee

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1483684
De xbox360 wordt met verlies gekocht.

Als nu ook de spellen massaal gekopierd gaan worden, zo vroeg al, dan ben ik bang dat Microsoft er deze keer niet met maar een aantal miljard verlies mee wegkomt.

ej wie dit ook gemod heeft naar troll, hier heb je een troll, jij (bullshit) xbox360fanboy:

http://360updates.qj.net/...iosk-vs-ps2.html#comments

Hieronder zei iemand hetzelfde, dat de consoles met verlies verkocht worden, maar hij gebruikt het woord " spijtig" in zijn opsomming, dus alle fanboys modden het naar +4.

Okee dan, here i come:

Ik vind het ook "spijtig".. de manier waarop xbox fanboys modden
De eerste 3 regels zijn summier, doch kloppen wel. Xbox1 heeft in verborgen financiele afdelingen van MS echt miljarden verlies geleden. Ofwel, de regels klopen. Dan krijgt 'ie 1 troll en flamed 'ie vervolgens de rest weg... zodat 'ie nog meer trollen en flames trekt.
Je zou een reply willen bouwen van opvoedkundig karakter en erop posten, maar iemand die 325 replies heeft weet dat inmiddels ook wel, dat je niet beter beoordeeld wordt door te flamen. Maar wta moet ik hier nu mee? Mijn spagaat gaat tussen medelijden over een eerste onterechte troll/inzichtvolle eerste regels maar ook de overige regels.....

[edit]
Deze in de gaten houden. MS dom noemen is automatisch omlaag, maar dit is een +3...... (mental note).

[ Voor 7% gewijzigd door Delerium op 10-12-2005 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Sja, jammer voor hem, maar eigen schuld dikke bult is mijn mening. Als ie zo wil gaan lopen flamen, kan ie ook verwachten dat zn reactie naar -1 gaat. Lijkt me logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

De reactie zoals hij er nu staat is een troll en wat mij betreft wordt ie daarom ook als zodanig beoordeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Moeilijk inderdaad. Die troll is gewoon onjuist gemodereerd. De vraag is dus of je hem moet 'bestraffen' (met negatieve moderatie of anderszins) voor het feit dat hij zich laat gaan vanwege de moderatie. Ik meen dat dat altijd toch wel de gewoonte was: uiteindelijk blijft het flamen wat hij doet en eigenlijk zou hij zich hebben moeten bedenken. Ik zou 'm denk ik een PM-mailtje sturen van: "joh, we weten dat het modsysteem niet perfect is, we weten dat er rotte appels in de mand zitten... maar wees volgende keer de verstandigste en laat dat flamen voor wat het is, óf open anders een topic in /16 om ons erop te wijzen."

Daar is /16 uiteindelijk voor en dát zou iemand met 325 FP-replies ook wel mogen weten natuurlijk. ;)

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-10 14:40

Len

Leeg

gathering.tweakers.net/16 bestaat niet hoor, misschien is dit een uitdrukking van de ouwe poep. Maar echt duidelijk is het niet ;)

En ja, ik weet wel dat TMF ermee bedoelt wordt.
:D

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sybr_E-N
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-10 13:35
Len schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 18:48:
gathering.tweakers.net/16 bestaat niet hoor, misschien is dit een uitdrukking van de ouwe poep. Maar echt duidelijk is het niet ;)

En ja, ik weet wel dat TMF ermee bedoelt wordt.
:D
offtopic:
Tjek die links bovenaan eens :)
GoT Index » Tweakers.net Moddereter Forum eindigt toch echt op /16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len

Len

Leeg

offtopic:

[TOPIC=1094269///][NOHTML]De edit-troll, wat doen je ermee[/NOHTML][/TOPIC]

Omdat ik een tweaker ben heb ik ff weer verder gekeken dan mijn neus lang is en inderdaad als je in het subforum staat dan is het laatste /16.

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
offtopic:
No Shit Sherlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len

Len

Leeg

offtopic:
I'm Afraight It Is Watson!

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Hé, ga eens lekker terug naar je chatkanaal, weekendfluimen! ;)

But serious, genoeg slowchat zo.
Pagina: 1