Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

I/O Reads Microsoft AntiSpyware

Pagina: 1
Acties:

• Klaus_1250
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-11 10:03
Ik was bij toeval wat door mijn Taskmanager aan het neuzen, toen mij opviel dat er in de colom I/O Reads bij de service gcastDtSev.exe een getal van 140 miljoen (141 inmiddels) staat, na 1 dag uptime. Das een kleine 500x meer als elke andere actief programma of service.

Ik vraag me nu af wat MS AntiSpyware dan wel niet allemaal aan het doen is? Gescant ermee heb ik iedergeval niet en er zijn ook geen automatische schedules actief.

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-11 08:04

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Ik ken de exacte werking van MS AntiSpyware niet, maar een logische zou zijn dat hij iedere I/O actie controleert, wat dus weer voor een I/O actie van MS AntiSpyware zorgt. Dus dan zou MS AntiSpyware ongeveer het totaal van de rest als I/O count hebben. Wederom: dit is maar een gok :)

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

WOS -> Beveiliging & Virussen.

Verder ben ga ik met bovenstaande mee. Hetzelfde zou je met je virusscanner moeten hebben :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-11 09:27

markvt

Peppi Cola

Moet wel zeggen dat MS AS er zo'n 200.000 meer heeft dan mijn virusscanner

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Verwijderd

welke build van MS antispyware?

• Klaus_1250
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-11 10:03
Versie is 701, maar het buildnummer weet ik niet. Is de meest recente publieke beta.

Mijn virusscanner (AVG 7.1 professional) heeft er veel minder, maar werken die niet ook anders? (filteren van I/O calls ipv van ze zelf te doen).

Het zijn er inmiddels trouwens al 210 miljoen. Als ik Internet Explorer open, zijn dat voor MS AntiSpyware ~ 70.000 I/O Reads.

[ Voor 66% gewijzigd door Klaus_1250 op 11-12-2005 14:00 ]

Pagina: 1