A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort.
Verwijderd
Met wat speel je dat dan af? Onboard geluidskaart en welke speakers? Standaard boxen van 5 euro of degelijker materiaal?
Iets veranderd aan je geluidskaart drivers of aan andere soft om geluid af te spelen?
Iets veranderd aan je geluidskaart drivers of aan andere soft om geluid af te spelen?
Had hier ok last van met mijn on-board geluid.
Dit heb ik opglost door het systeem-volume aan te passen, naar beneden dan wel. Het is bij mij geen probleem vanwege mijn receiver die ik eraan heb, die krijgt er genoeg geluid uit. Als dit in jou geval wel zo is moet je misschien een middenweg hierin vinden.
Dit heb ik opglost door het systeem-volume aan te passen, naar beneden dan wel. Het is bij mij geen probleem vanwege mijn receiver die ik eraan heb, die krijgt er genoeg geluid uit. Als dit in jou geval wel zo is moet je misschien een middenweg hierin vinden.
Verwijderd
Of ergens een geluidskaartje van 20 euro kopen en die erinsteken?ATR schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 20:03:
Had hier ok last van met mijn on-board geluid.
Tweedehands zijn geluidskaartjes trouwens nog goeikoper, heb onlangs ergens een Muse Fortissimo voor 10 euro zien weggaan...
Probeer je drivers/codecs te vervangen/vernieuwen voordat je nieuwe hardware aan gaat schaffen...
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Ja, sorry, vergeten te vermelden:
P3 733
640 MB RAM
Creative Live Player 1024
Creative Cambridge Soundworks 4.1 Surround setje
Heeft volgens mij niets te maken met de hardware. Anders zou ik het toch net zo goed merken in al het geluid dat uit mijn PC komt?
De drivers op zich zijn hetzelfde gebleven t.o.v. toen er niets aan de hand was. Ik heb ondertussen wel eens enkele vernieuwde versies van Winamp geïnstalleerd?
Het probleem doet zich eigenlijk vooral voor bij STEMgeluiden. Wanneer iemand zingt krijgt ik daar vooral de storing in, hoe luider de zang, hoe harder de storing.
P3 733
640 MB RAM
Creative Live Player 1024
Creative Cambridge Soundworks 4.1 Surround setje
Heeft volgens mij niets te maken met de hardware. Anders zou ik het toch net zo goed merken in al het geluid dat uit mijn PC komt?
De drivers op zich zijn hetzelfde gebleven t.o.v. toen er niets aan de hand was. Ik heb ondertussen wel eens enkele vernieuwde versies van Winamp geïnstalleerd?
Het probleem doet zich eigenlijk vooral voor bij STEMgeluiden. Wanneer iemand zingt krijgt ik daar vooral de storing in, hoe luider de zang, hoe harder de storing.
[ Voor 17% gewijzigd door FirecrackerBE op 11-12-2005 13:58 ]
A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort.
Hmm, ik had de laatste versie van Winamp (5.111) geïnstalleerd staan. Ik heb die verwijderd en een iets oudere versie geinstalleerd. Probleem van de baan.
Enfin, ik ben al heel tevreden daarmee.
Enfin, ik ben al heel tevreden daarmee.
Pagina: 1