of de antec neopower 480W 140€
of de sonata case met TruePower 380w PSU 120€
ps ik heb geen nood aan een nieuwe kast.
Ik zou dan voor de sonata II gaan, die heeft een sterkere + betere voeding. Mijn 380W sonata voeding is overleden (en ik ben niet de enige).Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 15:45:
Geluk is een weerloos oud vrouwtje, alleen op straat met een bom geld
Wat moet er allemaal aan de voeding komen te hangen (specs)?Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 15:45:
of de antec neopower 480W 140€
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
Hij geeft zelf de keuze al aan tussen welke 2 te kiezen, dus hij zal zelf wel research hebben gedaan. Het is natuurlijk superaardig dat jij met iets anders aan komt zetten, maar denk niet de bedoeling van de TSHeldereM schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 15:50:
Ik zou gaan voor deze:
pricewatch: Supermicro PWS-0035, 500W (Triple Redundant)
betrouwbaarheid boven alles
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Mwah, de topic starter geeft geen specs/budget/vereisden etc dus dan moet je altijd het duurste nemen... zit je iig goedCLB schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 15:52:
[...]
Hij geeft zelf de keuze al aan tussen welke 2 te kiezen, dus hij zal zelf wel research hebben gedaan. Het is natuurlijk superaardig dat jij met iets anders aan komt zetten, maar denk niet de bedoeling van de TS
[ Voor 18% gewijzigd door HeldereM op 10-12-2005 15:56 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Dit is natuurlijk niet altijd zo. Duur kan goed zijn, maar hoeft niet, bijvoorbeeld: Ik kan een vergiet kopen voor €250 euro van Allesi , maar ik kan er ook eentje halen bij de V&D voor 13 euro. Dit betekent niet gelijk dat die van Allesi goed isHeldereM schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 15:54:
[...]
Mwah, de topic starter geeft geen specs/budget/vereisden etc dus dan moet je altijd het duurste nemen... zit je iig goed
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Dan is het toch heel simpelVerwijderd schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 16:14:
ben nu niet echt geholpen,
1 ik ga alleen voor antec (nooit problemen met gehad dus waarom zou ik dan veranderen)
2.ben niet interesseerd in een 300€ voeding![]()
3. ja ik heb mijn research gedaan en de beide moeten volstaan van Watt
Kvraag alleen of er een oh zo groot verschil is tussen de beide (buiten alleen dat de neopower met die power connecters afkomt die ook aan je voeding kan losdoen.)
Omdat er er naast Antec nog vele goed voeding merken zijn. Enermax en Zalman maken ook behoorlijk goede voeding (op zijn inst vergelijkbaar met Antec. Als je goede ervaringen ermee hebt kan ik me voorstellen dat je wederom een Antec voeding wilt hebben, maar daarom hoef je niet met oogkleppen alleen maar naar Antec te kijkenVerwijderd schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 16:14:
ben nu niet echt geholpen,
1 ik ga alleen voor antec (nooit problemen met gehad dus waarom zou ik dan veranderen)
Was ook niet echt een serieuze reactie.2.ben niet interesseerd in een 300€ voeding
Dan is het toch gewoon simpel, neem de goedkoopste als ze allebei voldoen. Als je rekening wilt houden met de toekomst (zwaardere hardware) ga je voor de 480W voeding.3. ja ik heb mijn research gedaan en de beide moeten volstaan van Watt
Bekijk hiervoor reviews van beide voedingen (zo ver die er zijn) en kijk op de website van Antec en leg de specificaties en mogelijkheden van beide opties naast elkaar.Kvraag alleen of er een oh zo groot verschil is tussen de beide (buiten alleen dat de neopower met die power connecters afkomt die ook aan je voeding kan losdoen.)
WTFben nu niet echt geholpen,
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq